![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast. In de concertzaal Bataclan, Boulevard Voltaire 50, tijdens het optreden van "The eagles of death metal" op 13 november 2015 stonden er geen bedden om onder te kijken, maar vielen er 89 doden dankzij adepten van de Religie van de Vrede (islam).
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk voor N-VA is het niet een hele appelplantage die ROT is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 januari 2019 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het tehuis waar mijn moeder verblijft is meer dan de helft van het personeel van vreemde origine. Voor oudjes hun pamper te verversen vindt je ook niet veel Vlaamse meisjes meer die dat willen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén soort van 'plantage' draait wel overuren, die van de drugs.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ola, er zou nu ook een flik aangehouden zijn.
Volgens DS: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de paters trappisten weet ik het niet, maar als het over de Norbertijnen gaat verwijs ik je graag naar onze Witte Kaproen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog maar 1 keer meegemaakt, bij ons zijn het vooral turken die dat doen. Harde werkers die nooit klagen en tempo zetten in hun werk. Ik sprak onlangs met een van die gasten, was zijn laatste post voor die dag. Die had maar liefst 90 leveringen gedaan die dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlamingen = polderboerkes ---> juist En dan maar klagen over beeldvorming. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 26 januari 2019 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is nog maar net aangehouden. Ze moeten hem nog waterboarden om hem te laten bekennen dat hij in dienst van Kucam & Francken Airlines bijklust na zijn dagtaak. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() Weten we al iets over de afkomst van die flik, want dat was het enige wat die nva´ers bezig hield, welke afkomst en kunnen we den Theo uit de wind zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O excuseer, ik wist niet dat jij hem al veroordeeld had.
Heb je nu echt het geduld niet om een gerechtelijke uitspraak af te wachten? Is er misschien iets dat je wilt zeggen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar neen, na een tweetal seconden hief hij het hoofd op, en boog hij terug. Gekeerd naar het oosten. Op zijn matteke. Als de buurman niet thuis is, weet hij dat hij het pakje bij mij mag afleveren. Vriendelijk manneke. Maar ik ook hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke nva'ers?
![]() |
![]() |