![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 40 uren week... lol.
Nooit gekend. Werkte wel in de privé, en dat was werken tot het werk gedaan was. Overuren, dat kende ze ook niet. Maar van de andere kant was het wel aangenaam werken. Af en toe 'kreeg' je ook iets van den baas. Was wat geven-en-nemen. Die tijden bestaan niet meer...
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft wel heel vaak een tankkaart gehad en mocht vaak facturen binnenbrengen. Grasmachines, bbq, meubels, pc, enz..... Op die manier werden zijn overuren uitbetaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat nogal veel in het buitenland, en af en toe mocht het vrouwtje ook eens mee. Op kosten van den baas, én, als het kon mochten we dan ook nog een week-endje langer blijven.
Het ene compenseerde het ander wat. En als de zaak een goed jaar had, gingen we met heel de ploeg (kuisvrouw inbegrepen) een paar dagen naar een warmer land. Tunesië, Portugal, Spanje,... Dat waren nog plezante tijden ! Was wel hard werken, maar je had er wel écht plezier in ook.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had toen ook nog een bijberoep ook. Poen met hopen verdiend, maar daar heb ik nu wel wat spijt van.
18 jaar geleden mijne krak gekregen, en nu praat ik wel wat anders over prestige & geld. Het leven is meer dan dat. Wat ben je met een vallies vol met diploma's en getuigschriften als je je nu de rest van je leven wat kalmer moet houden ? Geld maakt niet altijd gelukkig. Nu zit ik in een totaal andere sector. Deels vrijwilligerswerk. Sociale sector. Nen bocht van 180°. ![]()
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Goed dat ge dat weet.
Ik ben ook gestopt met bijberoep (consultancy) een paar jaar terug. Je trekt dat niet als je 8h moet werken als kader en dan nog eens een paar uur bij klanten vergaderingen moet doen tot stukken in de avond. Vennootschapje opgedoekt en savonds= chill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, maar ik heb nog altijd dat bijberoep hoor.
Handig wat de fiscus betreft. ![]() ![]()
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is hier precies een opbodforum over ambitieuze ex millennials [en iets ouder] die hun pogingen met business-ervaringen delen... na de Hotel-Mama tijden.
Aandoenlijk!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 1 februari 2019 om 03:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() waarom zou je t aan je kinderen laten? die zijn zelf 60 wanneer ze erven, als ze t dan nog nodig hebben, zijn t losers die t niet verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Ik begin te merken dat er hier een hoop zijn die bijzonder graag de belgische staats sponsoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bottomline is dat dat kapitalen zijn die mensen zelf verzameld hebben. daar moet toch niemand over beslissen hoe zij die te besteden hebben, en zeker en vast al niet de staat. dat is mijn punt net. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Zie dan maar dat ge op tijd schenkt.
Mijn vader is immer vanachter in de 50 overleden door een hartfalen op de koersfiets. Totaal onverwacht, die mens had tegen de honderd moeten worden.
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
...ook al zijn dat dan niet zo veel jaren meer. liever zo dan langzaam aftakelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, maar toch niet zo vroeg zelle
![]() |
#118 |
Banneling
|