![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het instituut ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Marie, je zegt hier zelf zo dikwijls dat je geen kranten leest, waarom dan zulke rare beweringen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() Hoe zou dat komen dat dat ventje zo overtuigd is met onze totaal onvlaamse media als loftrompet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Banneling
|
![]() in elk geval, heel deze sage maakt de positie van de klimaatministers wel duidelijk.
betogers eisen op korte termijn resulaten voor het klimaat, en dat valt sterk toe te juichen. de financiële begrotingsorthodoxie opgelegd door de EU zal echter bepalen welke richting het uit gaat. politiek gezien betekent dit dat in Vlaanderen de volgende milieuminister door Groen zal moeten geleverd worden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Banneling
|
![]() Dan zullen ze natuurlijk groen lachen... maar dan zal het te laat zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel mij steeds de vraag hoe het komt dat Schauvliege die 'tekst' heeft kunnen afratelen?
Stel u maakt voor school een voordracht of een scriptie dan buigt u zich toch over de tekst die u geschreven heeft of die met de waarheid strookt of klopt met wat er op huidig ogenblik allemaal aan de gang is in de wereld? Ministers en Politici hebben die geen medewerkers die de teksten nakijken/verbeteren/interpunctie nakijken? Hebben die mensen geen medewerkers die, mochten ze bepaalde punten in hun tekst weten aan te halen die niet 'door de beugel kunnen' of waar ze met in de problemen zouden kunnen komen (rechtbank) ze daar diets op te maken? Mocht dat zo zijn dan heeft dit zaakje een reukje als Schauvliege niet ingelicht was of het 'gevaar' van haar tekst niet zag aankomen? Of ligt dat weer aan mij, dat ik daar op die manier over denk? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2019 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was er niet afgesproken dat alles door Soros is georganiseerd? of heb ik mijn memo niet goed gelezen en waren het deze keer de Iluminati?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Call your Congress woman....in Belgenland wordt dat als een oproep tot stalking gezien. De congresswoman gaat daarvoor wenen op tv in plaats van een oplossing te zoeken om de massale interesse te coördineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was de CIA.
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vraag me wel af hoeveel scholieren beseffen welke richting ze aan t duwen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() alweer zo'n politieke druk waar de scholieren zich niet bewust van zijn, me dunkt. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 februari 2019 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |