![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft trouwens heel deze discussie voor zin?
In principe ging het gewoon over het feit dat er mensen tegen homo-relaties zijn. En of dat nu terecht is of niet. Niet over meningen op straat uiten, niet over meningen te ver vinden gaan, niet over beroven van vrijheden,... Nee, gewoon; kan je het accepteren dat er zoiets bestaat als homofilie en wil je je daar bij neerleggen en die mensen gewoon laten doen wat ze willen en ze in hun waarde laten. Daar gaat het in principe over. En dan blijf ik bij mijn mening dat homo-relaties afkeuren omdat dat in de bijbel staat verschrikkelijk fout is. En dat de voorwaarde voor een relatie "vruchtbaarheid" is is helemaal van de pot gerukt.
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou gewoon iedereen gerust laten.
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij verstandiger dan een oordeel vellen over personen of relaties op basis van een bijna 2000 jaar oud boek dat zogezegd de waarheid in pacht heeft.
En voor degenen die niet geloven dat zoiets tot vrijheidsberoving lijdt: is het toeval dat enkel de meest katholieke landen in Europa achter blijven bij de goedkeuring van het homo-huwelijk? Is het toevallig dat net daar het meeste geweld tegen homo's gepleegd wordt? Je kan je als West-Europeaan natuurlijk veilig verbergen achter je 'vrije mening' maar door er zulke ongefundeerde (want dat zijn ze voor mij) meningen op na te houden steun je onrechtstreeks degenen die nog een stapje verder gaan dan enkel maar hun mening uiten. Allez, dat is mijn mening eh...
![]() |
#425 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() Ik vat t even samen : iedereen heeft recht op Jans mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 1 maart 2019 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij ook aan klimaatwetenschappers en dito spijbelaars?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Licht dus dringend de moderatie in! Eens kijken, beste alice, of ze mijn berichten op dezelfde wijze interpreteren zoals u doet. Nu ja, ik weet nu al het resultaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar staat Jan helemaal niet voor. Jan wenst immers als democraat te handelen, wat dan ook betekent dat hij een wetswijziging langs de geëigende wegen zoekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |