![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Luister, vanaf het niveau van het hoger secondair onderwijs heb je wat de leerkrachten betreft met universitairen te maken of niet???
En weet maar dat er ook heel wat ambtenaren met een universitaire opleiding zijn... Het gaat er nu niet om of hun waarde is naar gelang hun diploma, maar toch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trein 31 Autobus 77 Vliegtuig 158 E-auto 163 Dieselauto 198 Benzineauto 221 Scooter 271 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 15 maart 2019 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Fiscale voordelen afschaffen levert, om te beginnen, het afschaffen van de fiscale voordelen op. Maar ik sta open voor ander onderbouwd leugenachtig gezwets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik denk dat er wel prangendere fiscale voordelen zijn die best weggewerkt worden dan de deze, maar dat is mijn gedacht gewoon. Laatst gewijzigd door JBM : 15 maart 2019 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar die mail over die crowdfunding.
Uiteraard kwam hij toe bij spam.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat het toch heel goed mogelijk moet zijn om een lichte motorfiets genre 125 cc heel milieuvriendelijk te maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed ik merk dat de Zwitsers de grootste vervuilers vergeten zijn.....de vrachtschepen ![]() Ps : uiteraard doet men met een scooter een pak minder km dan met een trein. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 maart 2019 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ging terug naar het artikel en er staat: Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 maart 2019 om 15:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat het in se eigenlijk sossen zijn ![]() Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 15 maart 2019 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De secundaire effecten - minder brandstofaccijnzen, minder werk voor garagisten, oudere wagens op de weg, minder andere uitgaven door de mensen die op die manier een flink stuk inkomen verliezen, ... zijn veel moeilijker te berekenen - en het zou me niets verbazen dat Groen die compleet negeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het levert geen enkele euro op voor de staatskas. Integendeel, het gaat geld kosten aan de staatskas. Maar goed, je wil het alweer niet begrijpen, so be it.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om correct te rekenen moet je hem dus 700€ netto in ruil geven, dan blijft het voor die wkn gelijk. Wat gaat dat doen met de concurrentie positie van BE tov de buurlanden denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 maart 2019 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |