![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
maar het is geen jaloezie hoor
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#402 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Ik vind het gewoon oneerlijk dat ik op het laatste kwart van mijn loon meer dan 60 % belasting moet betalen en een ander niks,dat heeft niks met jaloezie te maken.
|
|
|
#404 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En politici kunnen daar niks tegen doen. Zelfs een wereldwijde Pol Pot heeft maar 30% van zijn bevolking kunnen afmaken en dat is een wereldrecord. 30% zal niet volstaan om er iets aan te veranderen. Zelfs als wij nu stoppen met CO2 uitstoten door een gigantische kernoorlog of zo, gaat het zeeniveau toch nog stijgen in de komende jaren met 10 of 20 cm. De klimaatsverandering is langzamer dan gij denkt, minder intens dan gij denkt, en vooral, veel en veel moeilijker te stoppen dan gij denkt. Luister naar Greta, en dus naar "wetenschappers". Krijg eerst uw feiten op een rijtje. Ga dan oordelen. |
|
|
|
|
|
|
#406 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan hebben zij gewoon netto minder. Dus gaan zij ergens anders aan de slag waar zij meer kunnen verdienen he. Want anders was het niet nodig van hen die bedrijfswagen te geven in de eerste plaats, ze zouden toch gebleven zijn. Je betaalt een werknemer toch niet meer dan nodig is opdat hij blijft, he.
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#410 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Mensen gaan dus persoonlijk transport blijven gebruikten, tenzij het letterlijk onbetaalbaar gemaakt wordt.
|
|
|
|
#411 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Banneling
|
Citaat:
omdat we in t slechtste geval 1m zeespiegelstijging verwachten op 100 jaar tijd? omdat we geen dijk kunnen bouwen?!? hoeveel eeuwen ligt een groot stuk van NL al onder de zeespiegel mss? man man man, wat een nep argument ... goed gelachen. |
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Banneling
|
Citaat:
enige wat daar minder op betaald wordt is RSZ die salariswagen is bovendien voor de fiscus een 'voordeel van alle aard' en wordt als dusdanig belast. bovendien bouwt de werknemer die een deel van zijn loon als salariswagen uitbetaald wordt, minder pensioenrechten op, en ligt de loonmassa waar het pensioen op berekend wordt ook lager ... ook daarin zit een rechtzetting tov werknemers die geen salariswagen hebben. ge hebt uzelf ongelukkig en jaloers laten maken door een pak oneliners en vlotte leugens Rahowa |
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|