![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Joenge dep bollet af.
Gij worm die gaat lopen van de bijna doden. Gij vluchter voor de werkelijikheid. Gij zakdoek wachtend op snot. Je verlangt naar de baarmoeder waarvan je nooit afscheid genomen hebt. Is dit een gedicht ? Moehaaa gesticht, gesticht. Onwetende nicht, kloothommel. Bollet af of eet boleet. Een vierenveertig tegen je slaap roert je minder dan de waan van een traan. Jij rekker die voor peiler moet doorgaan. Maiskolf uit eenverleden, boer lucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Ach skaldis.
Jij zal nooit opgaan in een ander. Maar ik wordt klaar zonder der. Ooit voel ik meer dan chemikaliën. En waar sta jij dan, in je verroeste maliën. De mens nee, scharnier scharnier man naar terug van af. Eeuwen scharnier naar vergeestelijking. Tienduizend jaar en niet meer dan een traan. Een spat die opgaat in niets. Skaldis ik weet wie je bent.
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Waar zijn mijn woorden van daarstraks jong.
Vond ge weer geen andere toevlucht. Ontken, ontken maar ik ben wie je ben. Ja ik weet en ik weet. En geloof geen reet. Tuurlijk jij bent god. Ahoem, ahoem lalalala de laatste goten. Afval. Het lied van de rotzak heb je zelfs de baarmoeder niet horen neurieën.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ha, wie is hier zwart, wie is hier schaduw,
wie verdwijnt en verschijnt wie is wie wie breekt waar wie of in. Ach schaduw, luister naar u zelf. Trek nog eens man, durft ge nog. Kom reis. Rise WIE STEEDS WEER GODVERDOMME TROK JE UIT DE STRONDNEST he, hoe ben je terug hier in Europa geraakt, he. Hang hier maar de goederik uit ja. En jouw hoop ligt in een wereld vol van zo'n lafaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Wiens waren de duizend in de nachtelijke bries dan he.
De klinkers de jouwe en de medeklinkers de mijne of wat. Wie was de tong, wie de lippen. Welke hand schreef ? Was het links gitaar, rechts de ganzeveer. Twee wanen uit één W. Ring ring wekker. Shit man twee tranen voor eens zoveel wanen.µ
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Eén waan, meerder tranen schaduw. Eén waan. Eén waan voor de wereld.
Een lichaam is slechts een hint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Stemmen
Een rood bolletje en een zwart in mijn hoofd een ziekte onmogelijk verdoofd wat een lolletje. Gedachten in de leegte die klinken als stemmen siliconen memmen. Spuwen naar woorden streven naar het zelf vermoorden. Koorddansen zonder koord. Zo hoog zo laag ligt zwaar op de maag. En ergens in de verre verte een wit bolletje mikken kom sterkte wat een lolletje. Tranen trekken rimpels. Zalf voor een ziel. Kniel ? Voor wie ? Ban mij asjeblief.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Extremen, radicalen.
Het goed menen nooit willen terughalen. Want in het midden ligt zwicht voor het ik en het willen van één ik geef u gelijk een ideaal helaas al te dwaas loopt ook dat helemaal nog pijnlijker.
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Harde woorden gesproken
een traantje ontloken gevoelens verbroken Mens wat ben je dom Als je nu maar terug kon Als je nu maar kon zeggen of het effen uit kon leggen Ik heb zo veel spijt van al die verloren tijd Ik wil je weer want het doet zo zeer Dat ik je niet meer zie,dat ik je niet meer voel Maar het kan niet meer,gedachten ja maar geen doel Ik ben je kwijt en ik,ik,ik lijd er is maar een weg naar je toe maar vergeef me als ik daar nog even over doe. doornroosje Laatst gewijzigd door doornroosje : 23 januari 2005 om 02:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Just some thoughts ...
Why not try to accept it? Why making it so difficult? Why is life so difficult? I'm searching for answers ... But where are they? Why searching for it? Lost and still searching ... Isn't there then a simple answer? Can't you help me out and tell me an answer? Laatst gewijzigd door Flipgirl : 23 januari 2005 om 02:57. |
![]() |
![]() |