![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan moet je dringend eens The art of War lezen schat ik. Je wil een oorlog die je niet weet hoe te winnen? Dat lijkt op Russische roulette. De mentaliteit van een gokker bereid om alles in te zetten. Net NIET wat de planeet of 'de mens' nodig heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja nu zie ik de evolutie bij het aanklikken van 2005 tot 2015 maar algemeen gezien is er een grote verbetering sinds 2015. Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 maart 2019 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The survival of the fittest, natuurlijke selectie. Alles wat niet mee evolueert valt eraf.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.forbes.com/sites/trevorn.../#9a8c8a346661
Een artikel uit Forbes wat fabriekssluitingen betreft. Ondertussen is het crescendo gegaan en veel fabrieken worden definitief gesloten zonder préavis of tweede kans. Zelf heb ik al zware leveringsproblemen ondervonden omdat producenten van de ene dag op de andere een toeleverancier kwijt waren en verplicht waren een nieuwe te zoeken die wel in orde is maar met lange wacht leveringstijden en uren trucktijd afstand. Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 maart 2019 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, wat men ook doet, er is een algemene evolutie die altijd zal blijven duren (tenzij er een eindwinnaar is, die al de rest heeft kunnen elimineren, en nadien self-sustained verder kan). De truuk voor individuen is van, in die altijd maar veranderende chaos, "bovenop de golf" te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik "wil" geen oorlog. Ik zeg dat er altijd oorlog is, en altijd zal zijn, dat dat de aard van het leven is, en dat ONTKENNEN dat de oorlog er is, een verliezende strategie is. Maar voor ons is het een beetje laat. Tijdens de koloniale periode hebben we een window of opportunity gehad om de rest van de wereldbevolking uit te roeien, maar we hebben die gemist. Dat window is nu dicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken de grote regels van het spel, maar ik weet niet hoe de ploeg te leiden om te winnen. De evidente kans daartoe is gemist. Wat ik wel weet, is dat ontkennen dat het tornooi bestaat, alvast niet de manier is om te winnen.
Ik ken de regels van het schaakspel, maar ik weet niet hoe tegen Kasparov te winnen. Maar het is nog subtieler: het spel bestaat er nu immers in, om uit te vinden wat de winnende strategie is. Wie die heeft, is dan ook de winnaar. Het is niet enkel dat het een truuk kan zijn die U kan helpen ; het is de inzet zelf van het tornooi. Het leven is niks anders dan een heel grote berekening van de optimale overlevingsstrategie. Telkens er een dooie valt, gaat de berekening een stapje vooruit: een mogelijkheid van overwinnende strategie is dan geschrapt. Denken dat die berekening nu maar moet stoppen, is niet de manier om tot het eindresultaat te komen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 maart 2019 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die luisteren naar BOODSCHAPPEN. Bv zoals die van Greta Thunberg. (genomineerd voor een Nobelprijs) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als dat niet lukt, brute pech. Tegen dat 't zo ver is, zijn wij hier allemaal immers al lang geschiedenis.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou kunnen je Glock 17 bovenhalen, en hem elimineren zodat je niet alleen de wedstrijd wint maar ook een poluant zijn volledige ecologische voetafdruk wegveegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds: als een klimaataktivist milieuvriendelijker keuzes maakt, inspireert dat zijn familieleden, vrienden, kennissen en collega's. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een Ro-Ro schip op de noordzee overschakelt op zware bunker fuel, produceert die in een uur meer CO2 + extreme zwavel vervuiling dan ik in heel mijn leven kan veroorzaken met mijn verwarming en mijn diesel auto tesamen. Als de regering het gat-achterlijke plan doorzet om nieuwe gascentrales te openen, dan organiseren ze zelf een gigantische CO2 pomp die elke inspanning van de individuele burgers samen teniet doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2277 |
Banneling
|
![]() Na tientallen jaren van praten en onderhandelen over klimaatverandering, jarenlange individuele acties en vooropstellen van groene targets, industriële en andere, na veel retoriek en ook wel misleiding over vergroening van productie, maar ook van sporadisch eerlijke en verantwoordelijke actie vanuit het bedrijfsleven, is er uiteindelijk helemaal geen daling in de stijgende koolstof curve waar te nemen... Wel integendeel.
Erover praten was dus ontoereikend..Vragen naar een ombuiging heeft niet gewerkt. Op de een of andere manier moet er harder aangedrongen worden. . Dat harder aandringen moet zorgvuldig gebeuren .De toon moet constructief en positief zijn: we streven naar een betere wereld en zeker niet naar een gewelddadige. Hoe en waar je de straat op gaat, moet een zeer persoonlijke beslissing zijn. Maar rekening houdend met hoever de zaken nu gekomen zijn, is het een beslissing die ieder voor zich zich zorgvuldig dient af te wegen. Dat de jeugd dat doet en positieve actie voert, is meer dan welkom en noodzakelijk. Dus: dank je wel Greta en alle klimaatspijbelaars. (gedeeltelijk geïnspireerd op het werk van Mike Berners -Lee There is no Planet B) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jouwe misschien ook. Die zich 't beste aanpassen aan de veranderende omstandigheden. Want veranderen zal 't sowieso, 't klimaat is nooit 'n constante geweest, met of zonder inmenging vd mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 maart 2019 om 20:56. |
![]() |
![]() |