![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 9 april 2019 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over welke "psycholoog" heb je het? Ik ben geboren in dezelfde eeuw als jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
laat mij nog even uw geheugen opfrissen: U beschuldigt 'proletarisch marxisme' (19e eeuwse terminologie) de schuld te zijn van psychopathie. Hebt u daar een bewijs van? Een bron bvb, empirisch onderzoek, of is dit weer een uiting van uw irrationele haat tegen een politieke stroming die de uwe niet is. U weet wel: men vindt altijd een stok om de hond te slaan. Als u gelooft dat een politiek wereldbeeld of overtuiging de oorzaak kan zijn dat mensen psychopathisch worden, dan gelooft u toch in de 'maakbare mens'? Ja toch? Niet? Toch hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ik blijf bovendien 100% ON TOPIC! Ik zal de kwestie nog even herhalen: U beschuldigt 'proletarisch marxisme' (19e eeuwse terminologie) de schuld te zijn van psychopathie. Hebt u daar een bewijs van? Een bron bvb, empirisch onderzoek, of is dit weer een uiting van uw irrationele haat tegen een politieke stroming die de uwe niet is. U weet wel: men vindt altijd een stok om de hond te slaan. Als u gelooft dat een politiek wereldbeeld of overtuiging de oorzaak kan zijn dat mensen psychopathisch worden, dan gelooft u toch in de 'maakbare mens'? Ja toch? Niet? Toch hé? U hebt de discussie al 2x ontweken, gaat u het nog een 3e keer doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens u verder nog succes in uw zoektocht naar een gehoor voor uw intolerant gedram. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
U wil blijkbaar enkel instemming en schouderklopjes. Ik ben totaal anders. Ik irriteer me dood als anderen mij gelijk geven. Hoeft niet, ik zorg voor mijn eigen succes. Ga gerust alle draden na waar ik opwachting maak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb dat probleem dus nooit. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Of er nu al of niet op een posting van mij reageert, daar heb ik nog niet wakker van gelegen. Jij blijkbaar wel. Maar eigenlijk ben je fout, je hebt niet goed gekeken. Behalve jijzelf hebben er nog twee andere forumgenoten op mijn berichten in deze draad gereageerd. Maar uiteindelijk zit ik niet zoals jij gretig en koortsachtig te wachten om te zien of men mijn boodschappen leest. Voor jou is dat blijkbaar van levensbelang. Zielig hoor. ![]() ![]() ![]() Holala, "jij hebt dat probleem nooit"! Niet te geloven! Wat ben jij toch een succesvolle knaap zeg! Proficiat! 't Is moeilijk bescheiden te wezen wanneer je zo goed bent als jij. ![]() Dat blijkt overigens uit bepaalde reacties, ook in deze draad. Zoals deze bijvoorbeeld: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die totaal geen empathie hebben, kan je nog helpen zo dat ze er toch, leefbaar mee kunnen leven. Het is de samenhang tussen emotie, empathie, en zelfbewustzijn die belangrijk zijn. Mensen die geen emoties kennen, zijn een veel groter probleem. Of mensen die het kwade niet van het goede kunnen onderscheiden.
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik heb er volstrekt geen behoefte aan om met een figuur zoals jij een discussie aan te gaan. Ik ben overigens ervan overtuigd dat ik niet de enige ben. Alles wat ik erna heb geschreven is een reactie op uwe flauwe kul. Citaat:
Dus beter stoppen met Noach te aanbidden. Dee mens heeft toch niet echt bestaan. Laatst gewijzigd door geertvdb : 10 april 2019 om 22:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |