![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
‘Mijn vrouw en haar lief gingen skiën met mijn firmawagen’ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets geldt eigenlijk zowel voor vrouwen als voor mannen. Er zijn ook enorm veel mannen die een vrouw willen veranderen, daarom lopen ook veel relaties en huwelijken stuk: omdat de één de ander wil veranderen op één of andere manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwen maakt gewoonweg alles veel gecompliceerder. Ik ken er die elkaar na hun trouw gewoonweg niet meer konden uitstaan omdat ze vanaf hun trouw het gevoel hadden dat ze aan elkaar gebonden waren en zo zijn er meer dan je denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Mensen willen mekaar veranderen. En u wil dat niet?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het huwelijk zelf is een prijs die je betaalt om te neuken?
Ja mannekes, in het begin van het huwelijk dan "mag" je geregeld eens neuken. Maar later, oei, dan gebeurt het meer dat je moet neuken. Het schijnt dat dat de hel is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Een islamitisch huwelijk is eigenlijk een serieus begin van uw volwassen leven. Daarvoor zat je eigenlijk 'op school'.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Bij het huwelijk moet je prijs betalen: geneukt worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het huwelijk of samenwonen is zoveel meer dan geneukt worden !! Sommige worden genaaid , voor , tijdens , of erna , anderen hebben een goed huwelijk of liefdesrelatie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ook anders, mijn vrouw en ik vrijen als we daar beiden samen zin in hebben.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 april 2019 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slapeloze nachten , huishoud & medische onkosten , afbetalingen , eventueel advocaten , ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hypotheek over 30 jaar. Hallo bankslaafjes. Werken, werken, werken.
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Trouwen doe je als alleen als je het moe bent om je vrouw te neuken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte is daar nooit gelijkheid en wellicht is dat nog de beste zaak voor alle twee. Maar een reportage heeft onthuld dat islam vrouwen in het geniep wel serieuze potverteerders zijn die in Parijs de beste klanten zijn voor jurken tussen de 150000€ en 300000€ per stuk. Dat is er ook over.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Normale sex' is iets dat wederzijds hoort te zijn. Geen meester-slaaf gedoe... ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit idd iets in.
Een lijk zal je zelden horen klagen. ![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar familie sluit de rangen, game over.... Geld en vrouw weg. Grof om zoiets te doen zonder je man in te lichten. Maar ja, spelletjes achter de rug.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe. Ik zie u ook wel voor een runner aan eigenlijk...
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een "runner"? Je bedoelt wandelaar? Mensen die op wandeling gaan.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sommige "runners" nemen teveel mee en dan is het gewoon vuil. Ze hebben al lang een ander leven met iemand anders. Je hebt ook de runner die niets meeneemt, maar daar gaat veelal niemand achteraan. Die wil vergeten worden... Cynische modus aan...
![]() |