![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
- overtredingen - wanbedrijven - misdaden Dat bepaalt ook voor welke rechtbank ze moeten verschijnen. Voor misdaden is dat het Hof Van Assisen. En daar ligt het probleem: dat vereist een volksjury. Daarom worden de meeste misdaden door "correctionalisering" herleid tot een wanbedrijf (met een lagere strafmaat) zodat het door een correctionele rechtbank kan worden bestraft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn diepbedroefd, samen met de ouders. We voelen ons machteloos maar héél boos. Weg met de CD&V ! Laat ons allen het hen voelen in het stemhokje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechter en Geens moesten ervoor zorgen dat die schurk in de gevangenis zat ! Godverdomme !!! Wanneer horen of lezen we de náám van die rechter ??? Of is die bang sommige mensen op "verkeerde" gedachten te brengen ??? Wat een lafbek ! Laatst gewijzigd door Boduo : 8 mei 2019 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en slecht functionerend onderwijs maar de slotconclusie is: we worden geleid door onbekwame politici |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat eens opgezocht en nu val ik helemaal van mijn stoel. Het loopt dus al fout van in het begin. Een verkrachting mag dus helemaal niet correctioneel behandeld worden aangezien het om een misdaad gaat???? Hoe verklaren ze dan dat dergelijke zaken voor een correctionele rechtbank komen? Want als ik het goed begrijp mag dit eigenlijk niet volgens de wetgever? In de praktijk weten we dat er amper nog iets voor assissen verschijnt en dat betekent dus dat er in de praktijk amper nog straffen boven de 5 jaar uitgesproken worden? Of wat mis ik hier? Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 mei 2019 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 8 mei 2019 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon een onbekwame kloot die kampioen is in naast te antwoorden en veel te spreken om niets te zeggen. Ik vraag me af waarom ze dit individu nog interviewen, het is elke keer van datte. Men stelt hem een vraag en hij antwoord er naast, tien keer na elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt ge me niet begrijpen soms?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trek je er niet van aan ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, neen, dat is geen quatsch. Hij zit er recht op.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Dutroux zit zijn volle straf uit, - komt de laatste maand voor de psychiater. Die oordeelt over de garantie die hij kan geven dat meneer Dutroux zich zal kunnen inhouden. Ik denk dat in mijn optie, Dutroux de rest van zijn 'vrije' leven in een gesloten psychiatrische instelling zal slijten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met dat soort hoeven we nu toch echt geen medeleiden te hebben en aangezien de doodstraf niet mag van de EU een goed alternatief hen waardig.
![]() |
![]() |
#419 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In theorie kan de moordenaar van Julie binnen twee jaren weer vrij komen in afwachting.
Chronologie: - hij wordt veroordeeld ergens binnen twee jaren - hij gaat in beroep, en de rechter oordeelt dat er geen gevaar is dat de man naar het buitenland zou vluchten - dat beroep laat x jaren op zich wachten: de moordenaar is x jaren gewoon vrij.
![]() |
![]() |