![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schop niemand na; benoemen van de feiten volgens m'n subjectieve gevoel is het niet meer niet minder. Of moet ik misschien een kaarsje branden en huilen om iemand die ik van haar noch pluim kende. Er gebeuren zovele zedenfeiten/moorden. Just saying.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechter, de minister en de ruzie ...
Citaat:
Het maakt de zaak des te pijnlijker dat er bepaalde diensten hun werk niet naar behoren gedaan hebben en de moord misschien zou voorkomen kunnen geweest zijn. p.s. Honderden dorpsgenoten houden emotionele wake voor Julie Van Espen: ‘Voor haar was het glas altijd halfvol’ Wake voor Julie aan het Lodewijk De Vochtplein, een eervolle steunbetuiging van velen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2019 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Banneling
|
![]() Iemand moet de journalist toch betalen hé.
Anders krijgen we communistische toestanden. Laatst gewijzigd door Anna List : 11 mei 2019 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel altijd iets met het gerecht en dat duurt al decennia. Procedurefouten aan de lopende band, onwaarschijnlijke veroordelingen en arresten. Zware criminelen die gevangenisstraf ontlopen zoals nu weer, etc. En de excuses zijn altijd de fout van anderen zoals dat normaal is bij onbekwamen. Het gerecht draait nog zoals in de tijd van Napoleon alleen maar slechter. En gladde advocaten glippen er door zoals palingen in slijk.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 11 mei 2019 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paywall inderdaad.
![]() Citaat:
In 2017 werd hij een tweede keer veroordeeld, voor verkrachting en diefstal met geweld van zijn ex-vriendin. Steve B. tekende hoger beroep aan tegen die tweede veroordeling. Het parket vroeg zijn onmiddellijke aanhouding, maar de rechtbank ging daar niet op in. In afwachting van de behandeling van dat hoger beroep, kon hij naar huis terugkeren. Mag dat blijven toegelaten worden dat iemand met een lange lijst vergrijpen nog zomaar beroep kan aantekenen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai en dat laten ze lopen. Ik dacht dat men in dit land zoveel strenger vr de Vlaming was. Ha!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beschik jij nog over al uw geestesvermogen? Om op dergelijke manier uw onvrede uiten over een wereld die U opvangt en in de watten legt is walgelijk. Maar dat er veel fout loopt is juist. Kijk maar wat er in uw grote zandbak gebeurt. Is dat soms iets waar jij opmerkingen over hebt? Ga het dan ginder vertellen. Het zal niet lang duren denk ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om van te kotsen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet echt een lowlife zijn om die uitspraak te doen over een meisje dat dergelijk gruwelijk lot heeft moeten ondergaan. Saucissenvolk doet dat zelfs niet, dit is beneden alle peil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is toch maar wat aan het trollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN