![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de groene agenda ten voeten uit
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, meestal is het de facteur.
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Die deed dat ook. Haar marketing draaide gewoon niet zo goed als die van de NVA. Vandaar dat het onlosmakelijk air Francken zal noemen. Zelfs al zit iemand anders op die post volgende keer.
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat dit een georganiseerd lek is vanuit de NVA. Als het zo is, vind ik het geniaal.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg ons dat eens uit aub.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door TREBRON : 23 mei 2019 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt 'begrijpen', 'willen begrijpen', en 'wat moeite doen om te willen/kunnen begrijpen'. Anderzijds weet ik wel hoe ik zou zou willen dat de wet er uit ziet. En die zou zijn dat wanneer een illegaal een kleine poept bij een Vlaamse, die man niet automatisch een verblijfsvergunning zou verkrijgen. Ik zou minstens de optie laten om het nieuwe ouderpaar veel succes te wensen, beiden in het land van herkomst van de illegaal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Air Theo zocht ook actiever een ander cliënteel dan air Maggie.
Namelijk gasten uit de hotelketen Koen (Geens, voor wie het nog niet zou snappen).
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Groene schepen is een vrouw en die zijn blijkbaar nogal groot fan van al wat hier toestroomt in 'ons' land.
Niet de beste optie om op de Groenen te stemmen dus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik snap het niet.
Als de man de vader is, is hij de vader. Als hij dat niet is, is hij dat niet. Een eenvoudige DNA test kan soelaas brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens die mannen krijgen altijd het verwijt dat ze erop los vogelen en als eentje dat dan ook officieel erkent is het alweer niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() weten we nu al of het een blank of een donker kindje is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die koopt dan kinderen bij andere venten, gewoon om voldoende "zakgeld" te hebben om de illegalen van haar keus aan een nep-vaderschap te helpen voor *haar eigen kind* ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag waarschijnlijk niet zonder toestemming. Dochter Boel heeft een gelijkaardig geval dan wel in proces getrokken (en dacht gelijk gekregen). Maar dat was dan wel de kleine die het proces heeft aangespannen, niet de overheid.
In sommige gevallen mag en kan de overheid zeer veel, maar in andere gevallen mag en kan ze niets. |
![]() |
![]() |