![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze vond ik om te gieren:
"Didier Reynders (MR) heeft al gezegd: ‘Ik hoop dat de mensen hierna niet als schapen op Ecolo gaan stemmen!" na dat stukje over onverdoofd slachten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Allez, de inleiding samengevat: Antwerpen is een mooie stad. Er is dus nog wel geld voor extra transfers.
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de Walen het nu ook door hebben, en ik zal ze niet tegenspreken, volgen hopelijk ook de paar criticasters hier uit W-V en de Limburg.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch een schitterend stukje?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Wallonië arm? Nee, men zou hier foto's van de woningen van hun politiekers moeten plaatsen om een vergelijk te maken met deze van het "gewone" volk. Misschien dat er dan eindelijk eens een paar wakker worden.
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik in Antwerpen kom of Brussel; heel occasioneel; wordt ik ook door nostalgie overvallen. Als ik die allochtonen zie rondkuieren met een hemdslip op hunne kop en een afgedankte handdoek in hun broek omdat ze in de woestijn niet genoeg water hebben om te vegen; dan keert mijn maag. En als ik dan het geblaat hoor van schapen en geiten die onverdoofd het hoekje moeten omgaan dan is de maat vol. Ik spring dan in mijn vervuilende kar en...….ga mijn pint drinken op een terrasje in mijn heimat. De dagen dat de getuigen van Jehovah geen pamfletten komen ronddragen is het op dat terras nog best te pruimen. Maar dat is inderdaad niet overal meer het geval. Er is geen rust meer over. Overal betweters! En dan zeggen de mensen : "Het leven is te druk geworden!" En bij valavond rijden er dan nog mestkarren rond die de ene avond promotie maken voor sugar-daddies en de dag nadien komen roepen door de micro dat we moeten werken tot we er bij vallen want we worden te oud. Zeggen of roepen dat het geld is opgesmost durven ze natuurlijk niet. Daar wordt niet voor betaald. Hopsa met de beentjes. Zoek uw daddy! Hij sterft hopelijk vroeger en je kunt er nog van erven. Dubbel plezier dus. En als het echt donker wordt hoor je nog in de verte :"Zie de boerinnekes de rokjes zwaaien ....t'is allemaal broderie!". En als er dan een oude van zijn stoel valt op dat terras hoor je een paar Samaritanen mompelen : "Trôp is hem teveel geworden" ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 23 mei 2019 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik toch ja. Maar ik probeer af en toe nog eens te lachen. Desnoods met mezelf. Maat ook dat is verboden. ![]() Ik heb altijd gedacht dat je uitsluitend een Gas-boete kon krijgen als je een wind liet vliegen maar dat is ook niet meer het geval. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets kan alleen maar door een Waal geschreven zijn en wellicht moest het dan nog vertaald worden uit het Frans door iemand anders omdat betrokkene geen gebenedijd woord Nederlands spreekt, begrijpt laat staan schrijven.
En dat wollig gelul over de campagne in Wallonië, interesseert mij geen hol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Antwerpen is een topstad.Groetjes uit West-Vlaanderen.