![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oktober dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zou werkelijk de 'kracht van verandering' zijn als de andere partijen hen zouden verwijten niet mee te doen. Het is eens wat anders.
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Behalve dan dat PS en MR niet meer door één deur kunnen. En PS en N-VA elkaar niet kunnen uitstaan. En CDH niets wil weten van N-VA En dat PS niet vergeten is wat CDH vorige keer gedaan heeft. Maar voor de rest ligt deze coalitie voor de hand ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere Vlaming die het interesseerde heeft opgevangen dat Di Rupo de Vlamingen nog harder wil uitzuigen dan al decennialang het geval is. DAT is de reden dat de Franstalige teken die de Vlamingen uitzuigen geen federalisme willen. Iedere vlaming die het interesseerde heeft opgevangen dat ook de groenen hem diep in zijn zakken willen zitten. Dat is de reden dat de "Vlaamsche" groenen zich zwaar hebben overschat.
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij gaan hun broek moeten laten zakken tot op hun enkels. En ze gaan dat nog doen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk naar zijn démarche in Antwerpen en daar was het niet eens 'mathematisch' nodig. Ik denk dat hij zijn zin zal krijgen en ik ben er niet echt treurig om ook. Ik ben liberaal, geen Vlaams Nationalist, maar ik zou het haten om zaken terug gedraaid te zien wat ze de vorige jaren verwezenlijkt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet is dat de rechtse rakkertjes haast in hun broek kakken nu. https://www.youtube.com/watch?v=Tj3GiDTsx8s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: De Wever heeft de touwtjes in handen. En hij WEET HET. Ik tip er op dat de "Vlaamse" verliezers, na lange tijd en uit arren moede, de minderheidsregering aan Vlaamse kant zullen vormen die Di Rupo voor ogen heeft. Maar ik geloof niet dat ze bereid zullen zijn om de financieringswet van dezelfde Di Rupo aan te passen. Daar is trouwens een 2/3de meerderheid voor nodig. Met een socialer beleid bedoelen de armoezaaiers uit het zuiden dat Vlaanderen hen elk jaar 16 miljard moet blijven toestoppen. Je vergeet voor het gemak, wééral, dat dit neerkomt op een asociaal beleid voor de Vlamingen die HUN geld zélf hard nodig hebben.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 mei 2019 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik graag. Het is in de psychologie algemene kennis dat het net de balk in uw oog is die u de splinter in uw broeders oog toont.
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |