![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelieve je eerste opmerking even te verduidelijken. Van iemand die zo goed gedocumenteerd is verwacht ik dergelijke toogpraat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/05...ning-ontvangt/
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever kan NU bewijzen wat zijn woord waard is. Als hij NIET in een regering stapt met de PS, zoals le roi dat in gedachten heeft, kan Flip zijn valiezen pakken. Ik verduidelijk, en daarna ben ik weer voor een tijdlang weg. De N-VA betaalt de prijs omdat ze haar eigen dada in de diepvries stak en loyaal meewerkte aan een "sociaal-economische herstelregering". Maar wat heeft die regering bereikt? De staatsschuld piekt, het migratieprobleem is niet opgelost en Wallonië hinkt ondanks de miljardentransfers achterop. Vlaanderen torst heel België financieel op zijn schouders en draagt daar de gevolgen van, want ook in Vlaanderen stijgt de armoede...en het ongenoegen. De miljardentransfers fungeren als een draaikolk die de Vlaamse welvaart de diepte in sleurt. 43% van de Vlamingen hebben Vlaams-nationalistisch gestemd. Dat zijn er méér dan alle Franstaligen in dit land samen. Dat is geen toeval. De redenen somde ik hierboven op. Franstalig België wil deze toestand bestendigen door links te stemmen. Vlaanderen wil net het tegenovergestelde en stemt rechts. De bevolking heeft feitelijk al voor de splitsing van België gestemd door de vorming van een werkbare regering onmogelijk te maken. Degenen die voor Di Rupo II pleiten, met opnieuw een minderheid van de Vlaamse meerderheid, tekenen voor eenzelfde soort doodstrijd van België die kankerpatiënten strijden. De Belgische kanker zit in fase vier en is ongeneeslijk. Het leven van de Belgische staat kan enkel met zwaar invaliderende operaties, chemo, bestralingen, en morfine gerekt worden.
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer is er nog een verkiezing? Het kan zijn dat we dan alle generaties samen aan het werk kunnen zetten om eens boven die 25% te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In federaal Belgie behaalden N-VA en VB samen 'slechts' 27,9% van de stemmen. De Franstalige partijen behaalden samen 29,1% van de stemmen. Maar dan heb ik er de PVDA/PTB nog niet bij gerekend, noch de percentages van de partijen die de kiesdrempel niet haalden (PP, Listes Destexhe, ...). Dat neemt echter niet weg dat het resultaat van de flaminganten-partijen behoorlijk indrukwekkend is, en alleszins voldoende sterk om in Belgicistische kringen angstaanvallen, hevige hoofdpijn, maagkrampen, darmspasmen, spijsverteringsproblemen en intense nachtmerries op te wekken. Bij sommigen komt het misschien ook nog tot haaruitval, bij nog anderen wellicht tot hersenpanne. Bij (Franstalig) links kan het hele emotionele spectrum tussen diepe depressie en ongebreidelde razernij worden opgemerkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zolang de laaggescholden maar braafjes de waalse rekeningen betalen alles koet
![]() |
#871 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit blijft dat N-VA en VB in Vlaanderen samen 43% van de stemmen behaalden. Dat is meer dan er Franstaligen in België zijn.
Het was te verwachten dat de linkse hooggeschoolden niet op de inhoud zouden reageren van mijn post, maar wel toespelingen zouden maken op de recente insinuatie dat VB-kiezers laaggeschoolden zijn. De wiskundeknobbel van deze man is anders ook niet fameus: https://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I Gelukkig leven er buiten dit forum lieden die meer hersens én doorzicht hebben dan de omhoog gevallen Belgicistische "elite" op dit forum. Die kiest ervoor om stekeblind te blijven voor de realiteit. Citaat:
Ik herhaal dat De Wever de touwtjes in handen heeft. Als de klootzak woord houdt en géén regering vormt met de PS komt er een regering waarin alle drie de eens overmachtige traditionele partijen zitten, plus de groenen, maar zonder Vlaamse meerderheid. Ik hoef niet te voorspellen zeker hoe de Vlaamse meerderheid daarop zal reageren bij de volgende stembusgang?
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zegde NIET dat er meer kiezers voor N-VA en VB waren dan er Franstaligen zijn. Zij zegde dat de verhouding N-VA+VB stemmers IN VLAANDEREN groter is dan de verhouding Walen/Belgen in BELGIE. Maw, als men dus ergens "altijd rekening moet houden met de Walen in Belgie" is er geen reden om ergens "altijd rekening te houden met N-VA + VB stemmers in Vlaanderen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat dan alle 'poppen' aan het 'dansen' gaan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo ver durf ik zelfs niet te gaan. Vae victis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat het enige dat je de moeite waar vindt om op te reageren?
![]() |
#877 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rest was niet echt origineel te noemen, en is in grote lijnen de laatste dagen al elvendertig keer voorbij komen wandelen. Dan krijg je een effect van berusting en desinteresse hee, als er weer eens iemand dezelfde plaat oplegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig maak jij gevarieerdere muziek.
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is zoals vloeken in de Kerk voor de Belgicisten. |
|
![]() |
![]() |