![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haat is gewoon de emotie die het menselijke onderdeel is van de overwogen strategie om de vijand te vernietigen. Het intelligente plan is de vijand vernietigen. Maar een mens (vanwege het feit dat hij dus nog niet helemaal een machine is, en nog wat dierlijke en dus emotionele aspecten heeft) handelt gemakkelijker op basis van gevoelens dan op basis van koude strategie. En dus moet er een gevoelen zijn dat die koude berekening van vernietiging helpt "in muziek zetten". Dat is "haat".
Haat is nergens nodig voor. Het is gewoon een menselijk substituut van de intelligente beslissing om tot vernietiging over te gaan. Maar haat is vaak een slechte raadgever (zoals alle gevoelens). Het gaat U bijvoorbeeld resources doen verspillen in het willen veroorzaken van lijden van anderen. Dat is nutteloos (in de meeste gevallen, tenzij dat lijden moet dienen om angst en onderwerping te bewerkstelligen). Het is volgens mij ook een van de redenen waarom de nazi's zo erbarmelijk gefaald hebben: ze lieten zich leiden door haat in plaats van door rationele vernietigingsoverwegingen. Haat kan in sommige gevallen (om dom volk mee te krijgen) nuttig zijn, maar men moet er zich zelf voor behoeden. Het is een slechte raadgever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weer aan het zuipen geslagen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei slagen bv de traditionele partijen er wel degelijk in om alle lagen en alle leeftijden aan te spreken. Dat heeft ook te maken met netwerken en zuilen. Maar zoals je zelf al duidde: 87% van de hooggeschoolden heeft niet groen gestemd. Het "de partij van hooggeschoolden" noemen is waanzin.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 1 juni 2019 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar verluidt hebben veel VB’ers een lidkaart van Standard de Liège.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Europees Commissaris
|
![]() Vindt je echt niks beters? Toon mij waar ik uw stupiditeiten heb geschreven op dit forum. En houdt anders uw stomme bek dicht. Eén keer kan ik er nog mee lachen; tweemaal ook; maar kunt ge begrijpen dat het begint te vervelen? Kinderen van vier jaar roepen ook naar mekaar dikzak; puist en ander moois. Hopelijk zal je ooit dat stadium ontgroeien. Maar ik begin wel te twijfelen. Omhooggevallen individu's komen zelden nog met de twee voeten op de grond terecht. Ze blijven vliegen zoals strontvliegen. Ze zoeken overal naar drollen of dromen er van. Ik vermoed dat je droomt over slakkenkoersen waaraan je deelneemt? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 juni 2019 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snappie... ![]() Maar weet je,ooit had ik een overste,universitair geschoold in scheikunde,een doctor dus.... Die mens zei me dat hij gedurende de periode dat wij samenwerkten mega veel had geleerd van mij wat papier en de eigenaardigheden die er kunnen optreden door de complexiteit van het hele productieproces.... Daar zaten dus op dat moment 25 jaar ervaring wat mij betrof als simpele laborant tussen.... Hij was een meester wat betreft polymeren,en daar heb ik dan op mijn beurt héél veel van opgestoken.... Ying en yang mijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is daarom dat sommige Walen het over de 'Flamoutch', de 'Flamouche' of de 'Fla-Fla' hebben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het evenwel zo zijn dat de zuilen steeds meer afstand beginnen te nemen ten opzichte van de overeenkomstige partij. Daarom de (gespeelde?) verontwaardiging bij CD&V als zou de zuil door haar kritiek op de regering de groei van het Vlaams Belang mogelijk hebben gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een diploma bewijst alleen maar dat men voldoet in een bepaald beroep. Is daarom geen intelligentie maar de assimilatie van de vereisten van dat beroep. Een bandwerker kan intelligenter zijn dan een professor. Idem wat cultuur en algemene kennis betreft. Onderwijs en hoger onderwijs is natuurlijk een meer vruchtbare grond maar ik ken veel universitairen die gewoon beroepsidioten zijn met een povere algemene kennis zonder veel cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die zin doen dergelijke tactieken aan de jaren 30-40 denken: schilder ze af als dommeriken en ga verder met het ontmenselijken van die groep en het is veel gemakkelijker om ze te blijven negeren en uiteindelijk "tegen de muur te zetten" zoals Tobback Senior onlangs voorstelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |