![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze werden ontmenselijkt, en voorgesteld als iets dat vernietigd diende te worden.
Zoiets als 'kakkerlakken', dat maakt 't makkelijk om te vertrappelen. Of ouwe Tobback, die de vergelijking maakte met wat gefusilleerd werd na de 2de WO. Het principe blijft hetzelfde. Sensibiliseren, zodat de vernietiging zonder schaamte, de enige mogelijke - zelfs noodzakelijke - 'oplossing/Endlösung' is. Nazipraktijken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er bestaat dus een analyse op gemeenteniveau waar ze de samenstelling van de bevolking correleren met het stemgedrag. Daar zie je dat groen/spa stemmen sprokkelen in gemeenten met grotere concentratie migranten. Nu, aangezien de studie een verband legt tussen hogere opleiding en stemgedrag, en aangezien migranten defacto problemen hebben met regularisatie van diploma.... Connecting the dots: is het heel bizar dat supergroen kiezer (soort hulk beeld u in) tegelijkertijd een migrant is met lagere opleiding en een autochtoon met hogere opleiding. Waar de opleiding van de autochtoon voldoende doorweegt om nog altijd significant het verschil te maken ? Bizar hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft ze ontmenselijkt, daarover gaat het. Niet over woordjes, puntjes en komma's. Men tracht nu precies hetzelfde te doen met de VB kiezers in de hoop hen op zijn minst achter het cordon te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oké ze willen niet dat ze uitgeroeid worden, maar hun eigen franstalig land moet absoluut zuiver gehouden worden van hen (ze mogen komen maar ze moeten zich absoluut aanpassen aan de francofonie, zeker geen faciliteiten voor hen) en hun eigen mensen moeten absoluut ervan overtuigd zijn dat hun grote francofonie veel meer waard is dan dat veredeld Vlaams dialect... En Bruxelles is franstalig, punt... Alle wetten in Bruxelles die de Vlamingen moesten in hun rechten bevestigen werden zoveel mogelijk niet uitgevoerd... Hun houding tegenover Vlaamse hulpbehoevende in hun stad staat op gelijke hoogte met internationalen, dus geen Belgische burgers, die om hulp komen vragen... En wat altijd verzwegen wordt en waar nooit over gesproken wordt werd steeds weer bij de opeenvolgende staatshervorming franstalige, dikwijls ondemocratische, eisen afgekocht zogezegd tegen meer Nederlandstalige vriendelijkheid van de franstalige overheid tov de Vlaamse burgers... Welke beloften zelfs de dag van de ondertekening al in de franstalige prullenmand lag... Sorry hoor maar voor mij is dat alles zuiver en heel zuiver racisme van de francofonie tegen de Vlamingen... En dan hier maar komen zagen over het zogezegde racistisch karakter van het VB terwijl een eenzelfde racisme hun inborst is... Laatst gewijzigd door marie daenen : 2 juni 2019 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk, het moet maar eens gedaan zijn met dat Walbanië en Walbanezen... Albanië en de Albanezen hebben de laatste 15 jaar immers een positief economisch parcours afgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn toch wel wat lijnen en tendenzen te trekken, met het risico weliswaar te vervallen in stereotypen zoals dat alle rechste kiezers dom of racistisch zouden zijn.
Een voorbeeld van deze morgen. Ik overhoor een burenruzie op straat. In feite meer een scheldpartij. Ik hoor roepen "vuile 'zwette'" "met 20 durft ge wel maar nu laat ge uw kop niet zien", "Makaak", iets van "terug maar Afrika" en tussendoor een paar keren "hoe hoe hoe..." wat klonk als een mens die een aap nadoet. En dan het geluid van een moto die ervan door raast. Ben ik dan bevooroordeeld door te veronderstellen dat het hier met veel grotere waarschijnlijkheid een Vlaams belang kiezer dan een groen kiezer betreft? Studies zullen dit ongetwijfeld bevestigen, maar men moet geen wetenschapper zijn om deze conclusie te kunnen trekken. Het betreft hier een voorbeeld van fragant racisme waarvan ik begin te denken door dit soort van ervaringen dat het algemener is dan ik eerder dacht. Dezelfde redenering kan men maken rond studieniveau en stemgedrag. Laatst gewijzigd door Bach : 2 juni 2019 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 2 juni 2019 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het helemaal niet zo gek. Laagopgeleide inheemse Vlamingen leven vaak in wijken die multicultureel zijn. Zij voelen instinctief aan dat ze een minderheid worden en dat dit voornamelijk negatief zal uitpakken (voor hen). Intellectuele leven vaak in de betere wijken, kunnen met creatief redeneren de realiteit een draai geven.
Het zijn ook bijna altijd relatief intelligente mensen, die in volledig krankzinnige complotten geloven. Dat is niet voor niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voeg daarbij straatcriminaliteit en rondhanggedrag, en je hebt de basis voor een negatieve perceptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus alles behalve vreemd dat mensen die kritisch op immigratie stemmen, vaak laagopgeleid zijn. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 2 juni 2019 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelezen deze ochtend:
belangers dom en groenen slim, volgens enquête. Als die enquête even accuraat is als de peilingen voor de verkiezingen, dan zijn alle belangers universitairen, en alle groenen ongeschoolde arbeiders.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die zijn? Want geeft u even de link waaruit blijkt dat u me ooit die beweegredenen om voor het Vlaams belang te stemmen hebt toegelicht? Bij mijn weten heb ik het daar met u nooit over gehad.
Anders moet ik concluderen dat het klopt, Jan stelt vragen en eist antwoorden, maar zelf beantwoord hij geen vragen, laat staan een duidelijk antwoord. Dat is trollen, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niets zegt over hun intelligentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |