![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel duidelijk niet (volledig) genetisch he. Er is geen 100% correlatie in seksuele orientatie tussen echte tweelingen. De correlatie is wel iets hoger dan niet-identieke broers of zussen, maar niet zoveel.
Er is daar een lange discussie over geweest. Maar eigenlijk speelt het totaal geen rol of het nu "genetisch", "aangeboren" of "aangeleerd" is, en of elk van die factoren met een zeker gewicht aanwezig is he. Feit is dat sommigen meer fun hebben in seks met partners van hetzelfde geslacht, en anderen met partners van het andere geslacht. Zoals er sommigen liever wijn drinken, en anderen liever bier, he. En velen de twee ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2019 om 05:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stalin, die macht beter begreep dan die salon bourgeois van een Marx, snapte het beter, he, en had gelijk. Godsdiensten zijn steeds machtsondersteunende smoezen geweest. Er is bijna geen enkel religieus gebeuren in de geschiedenis dat niet ergens dient om de hiërarchische machtsstructuur te verschonen, of tenminste de "wet" een "anker van legitimiteit" te geven, he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2019 om 05:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Papa, jij gelooft in god, dus jij gaat naar de hemel. Ik geloof in niks, dus we komen na de dood elkaar nooit meer tegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zijn dan ook geen politici
Iedereen mag _ en al goed ook _ daar zijn eigen gedacht over hebben...ook deze dame In functie of als prominent vertegenwoordiger wik je je woorden. Al zeker als het gaat over een mandataris voor een politieke partij waarvan we weten dat ze dat tot voor kort openlijk toegaven dat ze dat allemaal liever zouden terugdraaien Herinner je die ultraorthodoxe jood Aron Berger die weigert om vrouwen de hand te schudden ? Daar maakt geen kat bezwaar tegen tot op de moment dat zo'n figuur zich op de lijst zet |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou haast kunnen stellen dat het VB de grote moslimknuffelaars zijn door ze een milder vorm van homofobie als surrogaat voor te schotelen in de hoop dat ze ze dan niet van de toren gaan gooien ![]() Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2019 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge vergeet er dan wel meteen bij te vertellen dat het gaat om een staat (bv : Saoedi-Arabië, Jemen, Iran en Nigeria) met een theocratie gevormd rondheen de meest extreme vormen Op dat moment maakt het niet meer uit of er daar ergens een moslim tussen loopt die het daar niet mee eens is. Naast die vier staat er eveneens de doodstraf op in : Mauritanië, Soedan en de Verenigde Arabische Emiraten. Dat zijn er waar ge geen strikte theocrateie hebt maar wel zeer sterke invloed Maar 't hoeft natuurlijk niet steeds de doodstraf te zijn Ik zie niet goed in waarom dat zo speciaal zou zijn eens ge dat in het pakket straffen hebt opgenomen In totaal zijn er, dacht ik 72 landen waar het strafbaar is en in bv Bangladesh, Guyana, de Maldiven, Nepal, Singapore en Oeganda kan dat tot levenslang oplopen, wat toch een behoorlijk zware straf te noemen is. ook een steeds weerkerend phenomeen ... Homofilie onder vrouwen wordt nauwelijks om gekraaid Citaat:
Meestal zijn het nog totale dictatoriale theocratiën ook waar ge geen godsdienstvrijheid meer hebt dus is er ook geen plaats voor een mildere vorm. Soms vraag ik me het volgende experiment af: Laten we eens een theocratie oprichten gebaseerd op een ander religie-gedrocht waar de meest extremistische vorm zich ook op dergelijke nonsens op oud stoffig boek baseert en naar de uitkomst kijken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die eerste generatie was nogal lullig voor een god...die moesten nog via een een flauwe talud rijden om minimale hoogteverschillen te verwerken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... en terugkomende op de vorige post Het boekje is dus maar één zaak wat van belang is is of het gebruikt/misbruikt kan worden en zal worden Daarom is het dom of niet juist om te stellen dat de Koran (of eender welk werk) steeds zal leiden tot de worst-case scenario (althans zo lezen en interpreteren WIJ dat) En daarom dat ik ook zei dat ge dat niet kunt stellen dat alle moslims hun wens is homo's te extermineren...btw dat zou dan ook gelden voor christenen (soms krijg ik wel die indruk ![]() Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2019 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Praha, dat doen de traditionele anti-Vlaamse partijen ook zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er in een moskee tijdens het vrijdagsgebed geleerd wordt dat homoseksualiteit een zonde is volgens de islam, is dat dan een uiting van "homohaat"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dát zou inderdaad mooi zijn maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen.. of liever wat kunnen ze meer dan doen dan wat nu al in de mogelijkheden ligt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem van vb-ers is dat ze teveel in sprookjes geloven en denken als het vb mee mag/kan besturen de beperkingen plots zouden verdwijnen als sneeuw voor de zon. ...maar ja over wat maken jullie, vb-er zich feitelijk druk...'t valt toch allemaal onder de 'vrije meningsuiting' als het eigen-haatpraat-eerst is Misschien moeten we niet alleen de subsidies van die moskeeën even onder de loep nemen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie neemt u dan wel als referentie? Ik ga er als VB'er helemaal niet van uit dat politieke beslissingen "plots" uit de lucht vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak is het duidelijk maar vaak is bevindt het zich in de grijze schemerzone ...en ge zou dan al over opnames etc moeten beschikken die legaal verkregen zijn om dat uiteindelijk te kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mocht niet veralgemeniseren ...ik had vele of sommige ( en dan ga ik af op de representatieve waarde van de posters hier) moeten schrijven. Daarom zie ik het VB liefst nog als zweeppartij...ze kaarten zaken aan en de grote consensus ( anders gaat het toch niet kunnen ) kan er dan gevolg aan geven door dat in haalbare voorstellen om te zetten Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2019 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB wordt door de Belgische haatstaat al dertig jaar onder de loep genomen. Ze zijn er nog altijd en de kiezer - de Vlaming, blijkt er niet vies van. En neen, VB zal nooit mee regeren, al zeker niet met de N-VA. Al is BDW danig geschrokken van de kiezer, dat had hij niet zien komen, zo weten we ineens hoe realistisch zijn blik op het gegeven is. Ook de vrije meningsuiting bestaat niet in Belgie, vermits er verboden meningen zijn waar gevangenisstraf op staat.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 juni 2019 om 14:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat denk ik niet want dan had ie partij zijn financiering al lang moeten kwijtspelen of had het zaakje opgedoekt moeten worden hé...dat is toch hetgeen je met die moskeeën overweegt Citaat:
Citaat:
Héél soms twijfel ik, maar zoals al vaker door mij gezegd is de NVA waarschijnlijk het best gebaat bij een CS al gaan ze dat nooit zeggen Citaat:
Je vergist je Die zijn er niet echt Die meningen waar gij op zint behoren eerder tot het vlak van daden Nergens ter wereld is er er 'absolute' vrije meningsuiting dus ge moet België er niet bij sleuren, calimero Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2019 om 14:21. |
||||
![]() |
![]() |