![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Op zoek naar een vrouwtje waar knapt u op af. | |||
een vrouw die rookt/drinkt |
![]() ![]() ![]() |
11 | 45,83% |
een vrouw die drugs gebruikt (joints reken ik daar ook bij) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 58,33% |
een vrouw die kinderen van een andere man heeft |
![]() ![]() ![]() |
10 | 41,67% |
een vrouw die een honden of katten heeft |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
een vrouw die vol tattoos/piercings staat/hangt |
![]() ![]() ![]() |
14 | 58,33% |
een vrouw met veneers ('valse' tanden) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
een vrouw die niet kan koken |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
een vrouw die teveel uitgeeft aan kleding/schoeisel |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
een vrouw die alleen zichzelf ziet staan |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
een 'vrouw' die als man geboren is |
![]() ![]() ![]() |
18 | 75,00% |
een slanke/mollige/te ronde vrouw |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
een vrouw met te kleine of juist te grote borsten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
een vrouw met te kort of te lang haar (op het hoofd bedoel ik) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
een vrouw die uw muziekkeuze niet kan hebben en de hare opdringt |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
een vrouw die als u met iets bezig bent komt zagen om te gaan shoppen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
een vrouw die minstens 3 keer op het jaar op reis wil gaan |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
een vrouw die vooraleer ze met u aanpapt kijkt of u een auto/huis hebt alsook met een een schuine blik naar uw bankrekening toe |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
een vrouw met valse nagels teveel schmink |
![]() ![]() ![]() |
13 | 54,17% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Een vrouw die lijdt aan winderigheid (een petomane) is ook een argument contra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof, scheten kunnen ook hun charme hebben.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou die al lang een ferme pets op haar achterwerk hebben gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() normen veranderen snel hoor
![]() |
#67 |
|
![]()
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volgende 5 zijn geen probleem voor mij: een vrouw die een honden of katten heeft een vrouw die niet kan koken een slanke/mollige/te ronde vrouw een vrouw met te kleine of juist te grote borsten een vrouw met te kort of te lang haar (op het hoofd bedoel ik)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lekker achterwerk ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar ondergoed na het filmen:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar knapt u op af bij de zoektocht naar een vrouwtje ??
Gelovige vrouwen , dagelijkse of wekelijkse pilarenbijtsters , ook bidden voor & na het eten of eender wanneer & waar , geloofsboekenvreetsters Vanaf wanneer ze over geloof beginnen , ik laat meteen mijn overtuiging merken , nochtans op een beleefde nette manier , en zijn ze niet akkoord , ....
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet , maar ....
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...LkdhZSpZbuAtNo
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juni 2019 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zijn ze niet akkoord , ....
Ik bekeer me .... ![]() ![]() Sommige vrouwen die nog willen trouwen voor de kerk: - om dit eens meegemaakt te hebben - voor de schone schijn - Omdat ZIJ zo dit willen - uit traditie - vanwege de (schoon)ouders - omdat ze nog echt geloven Ik heb hierover al menig veel discussies gehad , want .... als zij dat zo graag wil , wat maakt nu dat uurtje in de kerk uit ?? Of , bekeer je gewoon om haar een plezier te doen ?? ![]() En wat dan met mijn overtuiging ??!! 1) Ik wil niet trouwen !! 2) Trouwen voor zo'n fabelachtige leugen 1ste klas , een heuse afknapper vanjewelste !!!! 3) Eender wie die mij een geloofsboeken , een kruis of zoiets dergelijk geeft , awel , die mag het onmiddellijk terugnemen , en oprotten !! Zelfs als is ze Miss Univers of zelfs de vlam van m'n leven !!
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Misschien is dat net wat ze wil?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij laten vertellen dat er mensen zijn die er fan van zijn zelfs van "spanking" Wreed duister figuur die me dat wist te vertellen maar kom ... ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |