![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Buiten veel 'allegedly' ook in het Mueller rapport is Russiagate te herleiden tot wat schramele facebook ads. Herleid de beschuldigingen tot de bronnen en ze blijken allemaal politiek gemotiveerd, onbetrouwbaar en vooral niet verder onderzocht. Maar goed, van mijn part gelooft u dat Putin Trump op de troon gezet heeft. Ik vind het op het ridicule af dit te geloven. Assange heeft ook steeds volgehouden dat hij de DNC emails niet van Rusland kreeg. Hij hintte naar Stef Rich. Maar die is dood nu. Assange kan beter oppassen dit te hardop te zeggen. Laatst gewijzigd door Bach : 29 juni 2019 om 17:12. |
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Seth Rich is slechts gedood door een misgelopen opverval op straat zonder dat iets gestolen werd, echt geen reden om daar iets achter te zoeken. /sarc
Toch erg dat er zoveel mensen geloven dat de Russen de schuld zijn van alles dat hen niet aanstaan, bende schapen. |
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zonde. Mijn favoriete kandidaat die basis inkomen als key issue aangeeft verkloot zijn debat door een achterhaald onderwerp aan te halen. Namelijk: een paar honderd duizend USD aan Facebook ads uit Rusland; een Russia Today die positief tegen over Trump stond wordt interventie genoemd? Serieus? Laatste had Yang moeten aangeven, maar helaas. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 01:11. |
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In het boek de Prins van Machiavelli komt een monnik naar voren die een Italiaanse stad kort bestuurde. Dat eindigde in een ware chaos. Ik vermoed dat de VS evenals genoemde episode in een totale chaos met rellen hier en daar was beland als Sanders president geweest was, nu wel te verstaan. Mijn favoriete kandidaat was Kasich overigens, gewoon een degelijke bestuurder, daarna Trump. Ergo als Kasich het niet wordt dan maar de bruuske circusartiest die ten strijde trekt tegen de politieke lippenstift maffia. Iig had Hillary nooit mijn stem gehad. Het lachen om de moord van Kadhaffi, het gedoe met de Arabische lente en haar 'effectieve' rol hierin ~ onvergeeflijk. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 02:32. |
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De gemiddelde Amerikaan is OOK hun vee, he. Het volk is altijd het vee van zijn staat. Maar machtige staten hebben ook vee buiten hun officieel territorium.
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tiens. En daarom hebben ze Trump gans de tijd beticht van een pact met de Russen te hebben. Ge moet ergens weten wat ge wilt, he.
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ferglazet for Klimatet ! Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2019 om 04:21. |
|
|
|
|
|
|
#413 |
|
Minister-President
|
Daar denken al mijn Amerikaanse vrienden, collega's, en kennissen en ikzelf anders over.
Laatst gewijzigd door Gwylan : 30 juni 2019 om 08:01. |
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kasich ziet er te goed uit, die gaat dus nooit de kans krijgen, misschien als onafhankelijke kandidaat. Gelukkig ziet hij in dat hij het nu nog niet moet proberen, Trump wint de volgende verkiezing met gemak. Hillary en Trump zijn voor mij het bewijs dat de democrats en republicans samen werken om de presidentschappen onder elkaar te verdelen. Hillary is voor de meeste amerikanen de corruptste politicus van allemaal, om haar makkelijk te laten winnen hadden ze beslist om de grootste idioot (zo dachten ze toch) tegenover haar te plaatsen, eentje die dan nog te gierig was om veel geld in de media te pompen. Het is even anders uitgedraaid, zo grappig. |
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Trump weet MSM als geen ander te bespelen door aandacht af te leiden en varkensgevechten te winnen.. Geen slim idee dus van Bezos Post om de grab them in their pussy tape pal voor 9 november 2016 uit te brengen. Laat staan dit weer naar voren te brengen in 2020. Houdini Trump weet zulke beschuldigingen telkens om te zetten in een koningin extra op het schaakbord. En dit is ergens zo geniaal dat het grappige eraan verbleekt. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 14:33. |
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik maak hieruit op dat u een waar schoolvisje bent ?? Niets tegendraads bij uzelf en omgeving te bespeuren. Foei hoor... Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 14:43. |
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Minister-President
|
Kunt u als repliek echt niets anders bedenken dan louter ad hominem sneren, mijnheer ?
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Europees Commissaris
|
Mevrouw; wij weten meeuwen vliegen hoog en papegaaien praten na. Onze vraag is of uw voorlaatste post uit de hoogte komt of het een echoklank binnen uw groep betreft.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 17:49. |
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die 'grab 'm by the pussy' was een flater van jewelste om dat te gebruiken in de campagne, iedere kiezer weet wel dat je geen verborgen opnames van mannenpraat onderling mag misbruiken voor zoiets, dat zal tegen je keren. Ik blijf het zeggen, de extreme media en politieke haat en ridiculisering tegenover Trump heeft hem groot gemaakt, ze hebben dit aan zichzelf te danken. Een goeie kandidaat en een rustige, eerlijke campagne zal veel effectiever zijn. |
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik betwijfel het ten zeerste. De mens is geneigd om snel koppensnellers te volgen en de Indianen verhalen die gebruikelijk volgen gedurende piekmomenten. Ik betwijfel of Jeb Bush of Marco Rubio met dergelijke opnames zouden weggekomen. Ik betwijfel onder het tiepen ook of ze überhaupt zoiets zouden zeggen. Mannen zonder mannenpraat bestaan ook, weet u? Dat Hillary beiden: een Dem kandidaat en 'de kanshebbers' van Reps eruitgewerkt heeft, met medewerking MSM uiteraard, is geen publiek geheim meen ik. Ik vraag mij af een goede campagne nog wel mogelijk is. Dit forum zit vol mensen die MSM voor kwaliteit aannemen weigeren in andere cellen te kijken. Sterker geven openlijk hun verachting aan als je aangeeft dit wel te doen. Onbewuste arrogantie misschien? Het Amerikaanse systeem laat bepaalde types bovendrijven die het in Europa nooit kunnen worden denk ik.. Het is verworden voor kiezen die je het minste haat—mocht je niet van je eigen kandidaat houden in Amerika. Op Kasich terug te komen: deze had kans gemaakt als Californië en de Rustbeltstaten als eerste aan bod kwamen bij de primairies. Deze Staten vallen dus in de staart. Zo kan ik nog wel doorgaan.. Ook is Amerika niet homogeen.. Trump heeft de democraten recent verdeeld door abortus hoog op de agenda te plaatsen. Als je dit spel maar hard genoeg speelt blijven veel Latino's thuis of blijft het andere spectrum, de progressieven, thuis. Ik zie eerlijk gezegd niet hoe je in de omstandigheden van het Amerikaanse kiessysteem een normale gedegen campagne kan voeren.. Je moet opvallen en enorm veel energie hebben om kans te maken, dat is tenminste wel zeker. Dat MSM volledig aanzichzelf te wijten heeft gehad, Rachel Maddows voorop, aan de opkomst van Trump mag geen twijfel hebben. Een goede campagne is misschien enkel mogelijk als op de Patrick manier MSM in zoutzuur wordt opgelost ~ dan vanaf onder totaal opnieuw beginnen. En dan maar bidden dat het goedkomt.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 19:43. |
|
|
|
|