![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe viert U de Vlaamse feestdag ? | |||
1. Ik bezat me met Carapils. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
2. Met duurdere alcohol, Belgium bier of ga bourgondisch eten. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,38% |
3. Ik drink zwart-gele gezonde sapjes. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
4. Ik vier mijn Vlaamsheid. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
5. Ik vier mijn Nieuw-Vlaamsheid. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
6. Ik herdenk 1302 met één minuut stilte. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
7. Ik hang mijn tricolore uit. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
8. Ik hang mijn Vlaamse Leeuw uit. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,08% |
9. Ik hang een andere vlang uit. ( specifieer). |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
10. Ik ga in afzondering in een Brussels frituur. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
11. Ik trek naar Antwerpen voor Vlaanderen Feest. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
12. Niet anders dan een zomerse weekdag. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 35,90% |
13. Ik veeg mijn gat met gasboetes. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
14. Ik verbrand de Vlaamse Leeuw, pis erop of gebruik het als keukendweil. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
15. Een dag van rouw en vasten. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,26% |
16. Ik wens dat het regent 11/7. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
17. Ik ga werken, werk thuis of in mijn hof. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,08% |
18. Ik ga bij buren, familie of kennisen. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
19. Ik verbrand mijn Volksunie lidkaart. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
20. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 25,64% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plaatsvervangende schaamte voor saucissenvolk anno 2019 dat collaborateurs met de bezetter uit WO II verheerlijkt heeft niets met vlaamse identiteit te maken.
Op 11 juli vieren de Vlamingen hun feestdag, en zij die van symbolen houden hangen dan de vlaamse vlag buiten. ![]() Neo-nazi's en andere oikofobe verraders die net als hun Bompa liever bij het Groot Germaanse rijk hadden geweest kunnen uiteraard de trots & fierheid niet begrijpen die een Vlaming voelt als hij zijn feestdag viert en zijn vlag aanschouwt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhofstad en marionet Rutten die komen er tenminste voor uit, weg met alle zaken Vlaams. Daarom wordt de partij dan ook kleiner bij elke verkiezing.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 juli 2019 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlag mee aanvaard door de Belgicisten van OVLD, CD&V, Groen en SPA, dus waardeloos.
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
2
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie VLD'ers zijn voor het overgrote gedeelte gewoon geografische Vlamingen en gepassioneerde belgicisten en tricolore vendeliers. Da's al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Jef Vandewiele was een fervent liefhebber van die vlaamse vod.
Als hoofdredacteur van het tijdschrift DeVlag maakte hij zich schuldig aan antisemitisme. Hij citeerde vaak letterlijk de Duitse antisemieten Julius Streicher en Joseph Goebbels. Van de Wiele kende zichzelf een zeer hoge wedde en kostenvergoedingen toe.[ |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de Vlaamse Feestdag te vieren drink ik een pint tijdens de toespraak van Kris Van Dijck.
![]()
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 keer is genoeg, wie geen dementie verschijnselen heeft weet dat nog, de rest can go fuck themselves. Mijn grootvader heeft een winter moeten overleven in de schuur van een duitse boer, met als belangrijkste voedingsmiddel de aardappelschillen die de boerin die hem en de andere gevangenen haatte op de grond smeet alsof ze beesten waren. Zij was razend op hen, omdat haar man en haar zonen in de wehrmacht moesten dienen, en werkte dat uit op de sukkelaars uit vlaanderen die het ongeluk hadden om in haar bedrijf te moeten gaan werken als vervangende slaaf. Ik heb niets dan respect voor de soldaten die vanuit engeland werkten om de bezetter buiten te werken. Mensen zoals jouw vader. Maar breek geen mensen af van wie je niets weet, en die de echte tragiek live meegemaakt hebben ten koste van hun gezondheid of hun leven. Verlaag jezelf aub niet tot dat niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Vlag uithangen en gaan werken,we moeten namelijk de walen en asielzoekers onderhouden.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de toespraak van Kris ‘pintje’ Van Dijck zet ik een plaatje van the Pogues op.
![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=6pYI9t-I6qo
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...8&postcount=46
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heeft een Vlaamse vlag zonder rode klauwen ermee te maken. Trouwens als de Vlaamse Vlag misbruikt zou zijn (geweest) door VNV en VB, dan geldt hetzelfde voor de Belgische vlag die misbruikt werd door Rex. Belgische vlag dus ook maar afschaffen ??
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over zat Krisje, onze Vlaamse Parlementsvoorzitter.
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() https://forum.politics.be/showthread.php?t=249260 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |