![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, ik denk dat uw pienter plan kan werken, maar dan moet het toch een beetje serieus georganiseerd worden willen we de juiste 1% van de wereldbevolking over houden, zodat de wereldeconomie verder even goed (hmmm) kan blijven draaien als nu, of zelfs nog beter. Ik wil dat organiseren wel op mij nemen : ik ben daar heel sterk in, naar verluidt. Ik stel voor dat we beginnen met alle Belgen uit te roeien en België tot de laatste grasspriet plat te branden. Dat zal veel Vlaams-Belgische forummers (postuum) een groot genoegen verschaffen, want zij willen België absoluut weg. En nu ik er aan denk, dat zou ook meteen het groot probleem oplossen van de verplichte tweede taal Frans in uw scholen. We aim to please. PS. Ik begin nu al sterk te overwegen om enkel Frankrijk en de Fransen ongeschonden over te houden. Dat is inderdaad zowat (een heel kleine) 1% van de wereldbevolking, de economie draait bij ons fantastisch, en onze diversiteit is voldoende groot om de quasi perfecte Nieuwe Mensheid te creëren. Maar hou dat nog eventjes stil, voorlopig. Laatst gewijzigd door Gwylan : 11 juli 2019 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna, ik heb nog niet helemaal gedaan met het vervalsen van de nodige stempels en handtekeningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het nu over dat kleine meisje dat doodgeschoten is over tijd?
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar niet door jou. Hoe zou dat komen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat "geestesziek" is ook zo'n containerbegrip. Als de betrokken verantwoordelijken beslist hebben deze persoon in onze maatschappij vrij te laten, dan moet hij zich ook als een "normale" burger kunnen gedragen. Het feit dat hij al dan niet "geestesziek" zou zijn speelt dan bij dit soort incidenten geen rol meer. Het is dan aan de betrokken agenten om overeenkomstig hun directieven, in te grijpen. Daarbij is het lot van het slachtoffer - in dit geval de aangevallen conciërge - hoofdzaak. Om geen risico te lopen hebben zij geoordeeld het vuurwapen moeten te gebruiken. Het zij zo . Al de rest is geleuter achteraf.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet staatsveiligheid toch bij u eens komen kijken. Onvergunde wapens op uw zolder, dat hebben de flikken niet graag. Ligt er nog wapentuig? Spijkerbommen? Ontstekers? Het was toch in uw appartementenblok niet dat me vorige zaterdag explosieven heeft gevonden onder de trap? Waren die van u misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dan is het niet meer dan logisch dat de politie dat kind doodschiet.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=GDUDhlaIUlU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welnee, ze schreeuwen dan gewoon heel hard "PANG, PANG, PANG!" en verdelen een fikse boete.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Dit forum is publiek, dus ik bedoelde wel degelijk publieke opinie, zijnde de mening die u hier publiekelijk te kennen geeft. Ik kan voor het overige slechts hopen dat de voorgebrachte stelling tot het 99% uitroeien der mensheid nooit politiek wordt, maar binnen de grenzen van (weliswaar flink aangebrande) grappigheid blijft.
PS. U woont voor zover bekend in Grenoble, dus u zult inmiddels voldoende ervaring met Fransen hebben om te weten dat wij enerzijds nooit zullen nalaten om over van alles en nog wat te klagen, maar dat wij anderzijds de zeer goede gewoonte koesteren om steeds gelijk te hebben, wel wetend dat er een enorm verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het waren de ouders niet die het onschuldige kind hebben doodgeschoten.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn politieke opinie is bijna met wiskundige zekerheid aan te tonen, dat de wereld veel aangenamer zou zijn met 100 miljoen, dan met 10 miljard, en dat de "grote uitdagingen" waar we vandaag voor staan, dan verdwijnen als sneeuw voor de zon, terwijl de mogelijkheden die nu van de horizon geschrapt zijn, dan legio zijn. En dan is het ook zo dat om van 10 miljard naar 100 miljoen te gaan, men 99% moet wegdoen. Meer is daar niet aan hoor. Koppel dat aan het Epicuriaanse principe dat er niks ergs is aan "geelimineerd worden" want wie geelimineerd is, is niet (meer), en heeft dus ook "niks ergs", en wie niet geelimineerd is, heeft geen probleem, en je ziet dat mijn visie perfect verkoopbaar is. Citaat:
![]() Kijk, ik ga de Fransen niet bekladden. Zij hebben hun eigenheden, zoals elk volk eigenheden heeft. En ja, ze zijn soms nogal wijsneuzen die denken grote en incoherente principes te koesteren (het domste van al "gelijkheid" dat te pas en te onpas wordt aangehaald). Dat heeft zijn charmes. Wat van belang is, is dat het levensgenieters zijn en dat maakt Frankrijk vrij aantrekkelijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2019 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dus mag de politie onschuldige kinderen doodschieten...
![]()
![]() |
![]() |