![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vertel ons dus eens waar we het kunnen terugvinden dat er geen inkomsten belastingen in het land van woonst moeten betaald worden? Citaat:
Uit je eigen link trouwens. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat ze storten als ze te kort komen maar zich vooral niet moeien met de Waalse regering.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Belachelijk maken. Toch niet omaplop. Hij maakt zichzelf belachelijk. Dat omhooggevallen arrivistje denkt dat het leven draait om zijn diploma. Zo ken ik er nog. Maar de realiteit is wel anders in het echte leven. Zelfs aan de overheid moet een baas van een dienst het bolwerken met het hem toevertrouwd personeel. Elementen die niet meedraaien zal hij dus afstoten. En geen jaren laten meedraaien in zijn dienst. En ze zelfs niet het signalement zeer goed bezorgen wat zich tegen hem zou kunnen keren. Maar dat snapt onze sukkelaar niet. Hij heeft mogelijk een diploma maar is het kleuterstadium nog niet ontgroeid. Als zijn bazen niet meer vragen dan een diploma dan moet er op zijn dienst niet hard gewerkt worden. Zeker weten. Dus waarschijnlijk de bazen zelf ook niet. Wat wel gebeurde op de dienst waar ik werkte. Bovendien liegt dat ventje over het feit dat ik een hersenschudding heb gehad en legt mij verkeerde woorden in de mond die ik nooit schreef. Uit voorgaande bijdragen van dat stuk ongeluk blijkt dat hij zich constant opdrong wat betreft mijn privé leven. Feitelijk zou ik hem gerechtelijk moeten laten vervolgen wegens het niet naleven van de privacy-wetgeving. En leugens vertelt hij voortdurend. Hoe weet hij dat ik geen gekwalificeerd werk deed? Dus zijn vuilbekkerij is gestoeld op onwetendheid en leugens. Zoveel maal heb ik reeds gezegd op dit forum dat hij een leugenaar is? Dat hij hier zelfs kwam vertellen dat ik met een kinderkoets reed. En dat ik naar de hoeren ging. En ander moois. Het is dus een zieke vent die men in dit land toch niet meer opsluit. Maar ik heb toch steeds een weinig empathie voor echte sukkelaars. Dergelijke sukkelaars horen niet in een gevangenis. Dat is zijn redding. Maar witte doden aanvallen is zijn hobby. Dus dat is racisme tegen de witten. Want bij de zwarten doet hij dat niet. Ofwel beoogt hij zaken die niks met racisme te maken hebben maar wel met andere oogmerken. Ik begin te vermoeden dat er een groot gedeelte van dit forum wel weet wat hij beoogt. Ik ga het niet zeggen. Ik ben hier niet om domme kloten slim te maken. En zelfs dat zou mij niet raken. Ik stelde het gisteren reeds dat pesters nooit tot mijn vrienden zullen behoren. Leugenaars en woordverdraaiers nog minder. Van mij krijgt hij de grootste onderscheiding. Een lege doos van "La vache qui rit". Wedden dat hij er nog fier op zal zijn? Sukkelaars zijn met weinig tevreden. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 20 juli 2019 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Maar ge racete liever met de slakken, echter dat youtuben was niet zo een overdonderend succes als je dacht ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de reden om tegen Vlaams Nationalisme te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alluderen op een hersenbloeding,én er vervolgens een lach smiley bij plaatsen... Een mestkever heeft er niet aan,en u bent blijkbaar niet beter... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe (= op welke manier) dan wel? Of geeft uw glazen bol daar geen verdere uitleg bij? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Een anti-brexifabeltje... Ik denk dat er nu al meer en meer zijn die de Britten benijden om hun lef om zich tegen het huidige dictatoriale en alles behalve democratisch Europa te verzetten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt ? Probeer nu eens je bewering te onderbouwen, liefst met een argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sta ik ook vermeld op YouTube ? Stuur mij uw wetenschap maar door. Ik zie mijzelf ook eens graag vermeld natuurlijk. Dat organiseren van slakkenkoersen is iets dat komt van uw vriend mormel Panda. Ik volg hem graag met zijn zever. Feitelijk heeft hij dan niet door dat ik hem; samen met hemzelf; belachelijk maak. Misschien krijgt hij ooit de maturiteit om te beseffen dat hij beter wat meer zijn mond houdt. Trouwens aan de hand van ook uw weeral waardevolle bijdrage merk ik dat dit weeral een zoveelste drol is. En dat lachen met uw vriendje en hem proberen aan te moedigen om nog meer mensen te sarren op dit forum getuigt niet van een hoog IQ. Waarschijnlijk hebben de dagbladen die lezersbrieven afgestoten omdat er ook tussen zaten die de gedachten van Zoeloes weergaven. Sorry dus maar hetgeen jij hier vertelt begrijp ik niet. Ik dacht nochtans van Nederlands te begrijpen? Kom vriend. Ge krijgt de unieke kans om het eens uit te leggen. Normaal reageer ik niet op 99 % van de zever op dit forum. Maar als het mijzelf betreft ben ik natuurlijk meer nieuwsgierig. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 21 juli 2019 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg je argumenten te geven, niet een vraag met een wedervraag te beantwoorden... ![]() Gratis tip : herlees misschien post 101 van jantje nog eens, dan ga je je eigen vraag kunnen beantwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik iets gemist en is de splitsing van la Belgique al ingezet??? Of, zoals altijd, geldt die alleen wanneer het in het voordeel van de franstaligen gebeurt, anders is het des duivels??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gebruik je diploma om deel te nemen aan het debat! En je eigen foto's doorsturen van YouTube is geen bijdrage aan het debat. En zoek niet steeds achter Jantjes. Die vindt je overal. Zeg zelf eens een mening die niet getuigd dat je een kruiper bent. Het forum staat al vol van dergelijke meningen maar meer dan de helft is wel van U alleen. Proficiat! Het record staat op uw naam. Ik schreef het reeds op dit forum. Weegt de lege doos van "La vache qui rit" niet te zwaar? Lees de aanbeveling van Omaplop maar eens. Maar je hebt teveel werk met uw eigen zever te lezen en herlezen zeker? Ik vrees dat hetgeen Oma schreef weer niet de moeite waard was. Nochtans vermoed ik dat zij wel over een diploma beschikt en het ook gebruikt. Wat van U absoluut niet verwacht kan worden. Maar ja; er zijn mensen tussen ons die een diploma kregen en het nooit gebruiken. Maar dat wordt nooit vermeld natuurlijk. Hebben is hebben en krijgen is de kunst. Zweef maar verder. Ali Ben Salad; zoon van Sidi Del Mocca gebruikt daar tapijten voor. Ik wist niet dat je op een gekregen diploma ook kon zweven. Op dit forum kan men veel leren. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 21 juli 2019 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zullen van Brussel naar Vlaanderen overgeheveld worden na de Vlaamse onafhankelijkheid. Probleem opgelost. |
|
![]() |
![]() |