![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wisten ook dat BDW geen burgemeester ging worden...
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat de Britten nooit voor de Brexit zouden stemmen. En dat Groen,dankzij Anuna , een grote verkiezingsoverwinning te wachten stond. ![]() Ja, als je de Poco- pers moet geloven ... Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 31 juli 2019 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB uitgesloten, druk op NVa opvoeren en het oude Belgique herleeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij zien dat zo niet... de grootste druk op de Vlamingen, overal in la Belgique is dat de franstaligen gewoonweg geen Nederlands kennen en het ook, dank zij de dwingende indoctrinatie van boven uit, niet meer willen leren... En, Mevrouw, kijk naar la Belgique, dat onland, want hier werkt dat... Het is ten andere vooral daarom dat het een onland is... en bovendien ongeneesbaar... De franstaligen willen niets weten van hun Nederlandtalige taalgenoten; zij worden negen op tien voorgesteld als de vijand die verslagen moet worden opdat de franstaligen eindelijk in vrede zouden kunnen leven in dit land... Het feit dat de Vlamingen de meerderheid van dit land uitmaken vergeven ze hen nooit en indien ze niet de meerderheid waren, waren ze al lang kultureel uitgeroeid... Nu al hebben ze het de hele tijd erover dat men hen niet kan verplichten om Nederlands te leren... maar oh wee als ze een Vlaming tegenkomen die geen Frans spreekt... De scheldwoorden zijn niet van de lucht... Dat Mevrouw is uw grote francofonie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Maak u geen zorgen, Mevrouw, ik ben verdraagzaam en open van geest en ik heb hier veel vrienden en goede buren... Ik geef af op de politici die dit hier allemaal bekokstoven en van, wat een land van melk en honing had kunnen zijn, een francofoon bekrompen kot hebben gemaakt... Ik heb niets tegen franstalige mensen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn dochter, wat de Belgische onafhankelijkheid betreft, de geschiedenisles bedroeg nog geen half blad... maar het programma van alle franstalige regeringsvormen door de jaren heen was er wel nog... Zou het kunnen dat we ipv van te weinig, te veel weten??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt op hetzelfde neer.
In het kort, ze zijn te dom. Typisch natuurlijk voor mensen die in de imperialistische Franstalige waandenkwereld leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een duidelijk bewijs van dat men denk dat België al volledig Frans is. Laat ik het een beetje verschonen met dat de meeste Amerikanen niet eens weten waar België ligt op de kaart. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2019 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=kRh1zXFKC_o ![]()
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 31 juli 2019 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor wat mijn voorgehouden domheid betreft : ja, natuurlijk, wat had u anders gedacht. Een Française met verstand, dat bestaat gewoonweg niet. Dergelijke levensvorm kan dus nooit op tegen het wereldbekend genie van xenofobe Vlaams-nationalisten uit één of ander boerengat. Nogal wiedes. Gelukkig wordt dat gebrek aan intelligentie in mijn geval goed gemaakt door een naar verluidt flinke dosis zuiderse charme, goede smaak, en door een in zekere zin aantrekkelijk rotkaraktertje. En door het juiste eau de parfum, natuurlijk. Dus Leterme had het uiteraard zoals steeds goed gezien, en alles wat hij zei - of zong - was pure waarheid. Laatst gewijzigd door Gwylan : 31 juli 2019 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |