![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Electriciteit en carrosserie waren in de jaren '70, '80 en '90 van de vorige eeuw echt wel een thema voor Franse en ook Italiaanse auto's.
- Het gedeelte carrosserie hebben ze min of meer onder controle gekregen. - Het gedeelte elektriciteit blijft het zwakke punt van Franse wagens. Alfa Romeo is sinds jaren aan een revival bezig. - De roest- en elektrische problemen zijn onder controle. - Terug naar achterwielaandrijving. Kortom, geen Fiat afkooksel meer. Als je de centen niet hebt voor een Duitser koop je beter een Japanner of een Zuid Koreaan. Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 augustus 2019 om 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Slechte" autos zoals vroeger zijn er niet echt meer. Enkel slechte chauffeurs en slecht onderhoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Opel had zijn nukken: nokkenas en ook soms roest!
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eén klein probleem: https://www.motor1.com/news/361654/l...-romeo-europe/
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toegegeven ik had gisteren ook nen ampoule kapot bij mijn Jag, maar der zit al een nieuwe in, dat wordt meteen vervangen, dat ligt standaard in mijn koffer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Ford Granada van mijn vader had ook een typisch probleem met zijn koplampen: de reflectoren werden dof. Vermits het sealed beams waren, heeft mijn vader nooit de kosten willen doen en nam hij het jaarlijks gezeur op de keuring er maar bij.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: en ivm die tests. Ik heb er nog zowat bekeken. Die auto's hebben 400,000 - 500,000 km gedaan. Dat is serieus wat. Het langste heb ik met een BMW gedaan, ongeveer 200,000, en daar scheelde ook het een en ander aan (alhoewel rigoureus in merkgarage onderhouden). Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 augustus 2019 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meest betrouwbare merken in het algemeen zijn de Japanse en Koreaanse. Daarna de Duitse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De meest reliable UK cars: Citaat:
De least reliable UK cars: Citaat:
De Japanners en de Koreanen maken goede autos. De Duitsers maken veelal de grootste rammelbakken waar het meeste aan scheelt. Alleen is er nog steeds de hardnekkige perceptie dat ze het beste zijn. Quod non. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() De uurtarieven van officiele Mercedes en BMW garages....
Ik vraag mij af of daar allemaal burgerlijk ingenieurs werken aan de autos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij ik mij vergis, is de Agila nog een product van GM.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Engelse wagens hadden/hebben ook niet zon’n goede reputatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |