![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groenland smelt? Als dit zo is, dan had Anuna het goed begrepen. Wacht maar, het wordt nog erger. Dat is nog maar het begin. De lachtertjes met Anuna op dit forum zullen wel anders gaan piepen in de toekomst. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 augustus 2019 om 07:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zozo... Volgens jou was het dus dankzij Anuna dat we te weten zijn gekomen dat er een klimaatopwarming was. En ook, weer dankzij Anuna en dat halfwas arme wicht uit Zweden, dat we weten dat het CO2 niveau in de atmosfeer de voorbije anderhalve eeuw is gestegen. Anuna, Kyra, Greta en andere meelopende gillertjes hebben ons niets verteld dat we nog niet wisten. En wat er nu concreet aan die stijgende temperaturen moet gedaan worden weten ze evenmin. Wat ze wel kunnen is zinvolle concrete maatregelen met veel geschreeuw afkeuren, daarbij natuurlijk sterk aangemoedigd door hun ideologische sponsors de Groenen en consoorten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevolgen van de klimaatverandering is niet echt nieuw.
Anuna en haar Zweeds evenbeeld Greta speelden er gewoon even 'handig' op in. De gevolgen van de klimaatverandering. Haal ik met enige graagte de Nostra er ook maar even bij. ![]() NOSTRADAMUS AND THE CLIMATE CHANGE: PREDICTIONS FOR 2019 ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Concrete maatregelen? Welke concrete maatregelen?? U ben weer eens goed onzin aan het debiteren. Niets te concrete maatregelen. Nada. Doekjes voor het bloeden. U bent tegenstander van mensen zoals Anuna omdat ze -volgens u- uit het linkse kamp komt. Wat een oubollige gedachte. Het wordt eens tijd dat u iemand wordt van de 21ste eeuw. Het gaat in deze aangelegenheid al lang niet meer om de ouderwetse indeling en dichotomie 'links-rechts'. Maar dat hebt u nog altijd niet door. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 augustus 2019 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben volstrekt geen zogezegde “klimaatscepticus”. Ik maak mij, net zoals u en ieder normaal denkend persoon, zorgen over de op hol slaande temperaturen. Maar dat belet mij niet om met een nuchtere blik tegen een meute schreeuwende en spijbelende tieners aan te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik nu ook een ouwe zak geworden? ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je was het misschien al ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen kernenergie = passé composé. Daarom: volle bak inzetten op alternatieve energieën en massaal subsidies hiervoor vrijmaken voor research. En dit laatste begint snel vooruit te gaan. Ik denk hier aan waterstof + mogelijkheden om overtollige energie op te slaan. Dat is de (zuivere) toekomst. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 augustus 2019 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We kunnen ons best doen de uitstoot te beperken maar we zijn ondertussen met veel te veel op dat bolleke. De vele verschillende opinies en belangen ivm het probleem zullen ook wel niet helpen en de planeet zelf dan .......? Ik heb niet de pretentie die te kennen, de natuur doet gewoon zijn ding of ik dat fijn vind of niet. Qua verhoging van de zeespiegel kunnen we wel zeker zijn en er wat trachten aan te doen al de rest zal gewoon op ons afkomen.
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al de rest is fictie en wereldvreemd, naief groen wensdenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |