![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dovy maakt veel reclame maar ik ben niet wild van hun prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb ook een maatkeuken, maar Ikea begint steeds meer interessant te worden. Ipv 1 keuken op 30 jaar (dovy) kunt ge voor hetzelfde geld 2 tot zelfs 3 keukens doen op 30 jaar....en dat heeft ook zijn charmes (ge wilt wat nieuws). |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je lokale schrijnwerker eerlijk is (of familie) dan stuurt die u met een paar rake tips zelf naar Ikea omdat hij ook aan die prijzen niet aan kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want over 6 maanden moet ik ook vloer-, plafond- en schilderwerken laten uitvoeren in 3 kamers. Dan ook nog in de badkamer het meubel, toilet en de douche vervangen. Misschien zijn er nog extra werken: elektro, loodgieter. Dus ja, het kan wel eens hubo quizzo worden (max 5000€). Maar goed, ik kan die na 5-6 jaar wel vervangen door een Ikea moest het nodig zijn. Who knows, het appartement wordt mss verkocht binnen 10-15 jaar. Ik wil (en ook kan, jaja 't is al goed) er niet teveel aan besteden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keuken laten zagen, de rest zelf gedaan.
Betere kwaliteit dan Ikea of ... Hoekkeuken met 4 hangkasten en 5 kolomkasten (totaal 8 meter keuken) Kookeiland van 2,510 x 1,20 Heel veel lades van Cum Greeploze deurtjes met alu lat met LED Met toestellen van Siemens er bij, 15.000 euro. Granieten blad kostte nog eens 3.000 euro extra. Koelkast en diepvriezer van elk 2 meter hoog, micogolfoven, stoomoven, conventionele over. Plafondinbouwkap, keramische kookplaat van 90 cm, vaatwasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf plaatsen dat wel. En die gaat zeker 15 jaar mee of langer.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eiken werkblad met onderkasten, dubbele spoelbak en kraan. 2m40 Wandmeubel met onderkasten hoge zijkasten, eiken werkblad en hangkasten 3m Minder dan 2000 Euro. Zelf geplaatst uiteraard en zonder inbouw elektro (wil ik niet).
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 6 augustus 2019 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t is wel ne moslim, daar moet ge tegen kunnen hé ... dus den hond moet buiten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zelf doen, da's voor echte dromers. ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 6 augustus 2019 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() kweenie, leg t mij eens uit?
deze snap ik ook al niet. ... precies aan een koffietje toe. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 augustus 2019 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Ik koop dan gewoon een ander huis.
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |