![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Ingebakken probleem als CD&V in meerderheid stapt'
Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VK.
Niet-Verkozen Krokodillen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat Bracke daar niet echt welkom meer was?
![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zelfs een 'modeverschijnsel' geworden de laatste tijden dacht ik.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van horen zeggen.
Na een beetje opzoekingen: "Toen Siegfried Bracke zich aansloot bij de N-VA, heerste er in de linkse Gentse logewerkplaats Bevrijding grote beroering. Hij moest worden uitgesloten. Het kan niet dat een broeder van Bevrijding lid is van een politieke partij als de N-VA. De sp.a, dat was ok, de PVDA ook, maar de N-VA? Dat nooit. Dat een werkplaats waar freedom of speech en respect voor ieders mening in het DNA zit -uitgerekend een werkplaats met zoveel leden van het college en hogere ambtenarij – er zo over denkt, typeert de sfeer." https://doorbraak.be/gent-circulatieplan-wonen/
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 8 augustus 2019 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I don't know.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bracke is er op uitgestuurd om nog wat druk te leggen op CD&V. maar die Zweedse coalitie komt er wel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is maar 1 werkbare coalitie die genoeg zetels heeft. BDW weet dat, hij wil nu gewoon er zoveel mogelijk uithalen (lees: zeker zijn van federaal meedoen).
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vraag mij af, is CD&V noodzakelijk in een federale meerderheid NVA-OVLD-SPA-PS-MR? (los van de discussie over confederalisme uiteraard)
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat mocht N-VA samen met OVLD en SPa een iets ruimere meerderheid hadden, de Vlaamse regering al gevormd was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die regering zal enorm moeten gaan bezuinigen en kan geen geschenken meer uitdelen Zij dient enkel en alleen om de transfers voor de Walen te bestendigen . De Vlaamse politici beseffen dit ook. Er zal dus geen nieuwe federale regering meer komen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar is die wel nog welkom maar misschien wilde hij gewoon waarschuwen dat je met de CVP geen coalitiepartner maar een "Judas" binnen haalt?