![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB kwam wel degelijk op in gans Wallonië tijdens de vorige verkiezingen als protest tegen het Feit dat er Franstalige lijsten opkwamen in Vlaams Brabant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de aantrekkingskracht niet goed van tweederangsburgers, eerlijk gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is het soort stembushokje flamingant. Die spreken iedereen die ze niet bij naam kennen eerst aan in het Frans. Ik kom ze alle dagen tegen in Brussel.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2019 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je dan gemeen met veel walen. Die vinden ook dat ze behandeld worden als tweederangsburgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je dan ziet dat zij die Vlaanderen in de verdringing duwen zogezegd de mond vol hebben van mensenrechten en democratie..., terwijl zijzelf er regelrecht tegen ingaan... Zo iets als het cordon dat een cordon is tegen Vlaanderen en niet tegen racisme zoals ze het ons willen voorstellen want de echte racisten zitten zijn zij die het cordon instellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen wat heb jij geen regelrechte afkeer?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang ontgoocheld omdat de partij niet meer meespeelt.
Is er iemand die dat niet had zien aankomen? ![]() Citaat:
Wordt naar alle waarschijnlijkheid nog vervolgd. Of dat vervolg in de goede of slechte zin van het woord zal zijn daar wil ik mij niet over uitlaten. De val van Dewever of was het de val van het VB? De Wever lanceert startnota: Vlaams Belang valt uit de boot.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het is onze ambitie om ons te meten met de Scandinavische toplanden", klinkt het bij De Wever. Stel ik mij de vraag wat hij ziet in door migranten zwaar overspoelde landen. Lijkt mij niet echt een goed schoolvoorbeeld. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() een dwarsliggend congres en de handdoek in de ring zou idd nog zo slecht niet zijn. maar ik reken er toch niet echt op.
Laatst gewijzigd door Anna List : 12 augustus 2019 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht geen 95%, maar minder dan 85 ook niet.
![]() |
![]() |