![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kom je daar bij? Helemaal niet. Maar het zou wel een enorme boodschap zijn naar Francofonië toe: De Wever, de baarlijke duivel, kandidaat federaal premier. Jambon ligt beter bij de Walen. Ik heb het al eer gezegd deze ochtend: naar mijn inzicht is het nog niet beslist. Ik durf het bijna niet zeggen, maar in stilte hoop ik dat De Wever een boodschap via de informateurs naar Di Rupo en Magnette gestuurd heeft, met de melding dat als er toch niet gepraat kan worden over confederalisme, het onderhandelingsteam van de nva gewijzigd wordt: ipv het duo Jambon - Francken, zou het dan worden De Wever - Francken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij beweert dat toch. Maar kun je dat ook onweerlegbaar bewijzen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, rekening gehouden met de belabberde financiële toestand in Wallonië zal ook Ecolo erg blij zijn dat ze water kunnen verkopen aan de Flamins.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ecolo is niet tegen de Flamins. Maar Monsieur Quercus in zijn tirades is wel tegen Ecolo. Zo zit het in mekaar en niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 11 augustus 2019 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weten die van Ecolo wel dat ze op die wijze reklame maken (gratis) voor Hugo Boss?
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 augustus 2019 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat er een nu een Vlaamse regering met de Forza Flandria gaat komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je poen, stem dan groen.
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het goed is zeggen we het ook : Wouter Van Besien heeft meer poëtisch talent dan Het Oosten.
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het is geweten: de posten van Zucht, zijn meer dan eens een klucht.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 augustus 2019 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteraard zijn geruchten niet altijd betrouwbaar en ik wacht nog steeds de heer Dewever zijn beslissing af.
Maar de volgende zaken weet ik wel: 1. De voortzetting van de huidige Vlaamse meerderheid zou hoogverraad zijn tegenover het Vlaamse volk. 2. Een partijvoorzitter die openlijk kandideert voor het minister presidentschap en in een positie komt om het minister presidentschap op te nemen, zal een heel goede reden moeten hebben om dat minister presidentschap niet op te nemen. Anders is dit je reinste kiezersbedrog. We moeten overigens in de toekomst ook komaf maken met heel die koehandel van federaal en Vlaams en omgekeerd. Iedereen neemt zijn mandaat op in het niveau waar hij verkozen is. Dit probleem is uiteraard ook opgelost als het federale niveau wordt opgeheven. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 11 augustus 2019 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het onderwerp verschuift naar Ecolo/Groen komen we onvermijdelijk in het domein van de Commedia dell'arte. Ook Zucht kan deze natuurdtendens niet stoppen of omkeren.
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kluchten van Zucht zijn als spruitjeslucht en zo de (groene) realiteit ontvlucht.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 augustus 2019 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is eigenlijk het probleem als drie partijen samen een meerderheid vormen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |