Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2019, 15:31   #441
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar ge zou toch zeggen: nieuwe bezems keren goed!

Blowers hebben decennia gesnakt naar legalisatie! dan zullen ze toch in het begin hun beste beentje voorzetten!

Maar néé!, ze beginnen het systeem te saboteren van dag 1.

Ik heb dat voorspeld. ge kunt dat nakijken! bewondert en aanbidt mijn ongenaakbare precisie. logica, mijn beste: logica.
Denk eens na.

Waarom duiken er plots in Colorado massa's illegale kwekerijen op?
Niet vanwege het klimaat eh? Er zijn betere plekken om cannabis te kweken.
Ook niet om de lokale markt te voorzien want de illegaal gekweekte cannabis gaat nagenoeg volledig naar andere staten.

De cannabis wordt er (zoals in één van uw bronnen gezegd wordt) gekweekt 'in plain sight'.
En doe eens moeite en denk nog eens na.
Waarom zou een illegale kweker in plain sight gaan kweken?
Niet omdat hij gelooft dat zijn plantage onzichtbaar is eh?
Nee, omdat hij weet dat de wet hem weinig in de weg kan leggen of omdat hij weet dat de straffen er veel lichter zijn dan in andere staten.

Dus ja, de wetgeving in Colorado is wel degelijk verantwoordelijk voor de stijging in het aantal illegale plantages.
Dat is natuurlijk een werkpunt maar anderzijds niet verwonderlijk.

Als je je huis een jaar niet kuist heb je nadien natuurlijk een verschrikkelijk grote kuis voor de boeg. Laat staan als je je huis decennia lang niet hebt gekuist.

Ik blijf dan ook bij mijn punt. In andere sectoren waar grote winsten gemaakt kunnen worden blijft ook steeds een zwarte markt bestaan maar omdat die sectoren al veel langer legaal zijn zijn de wetten er ook beter aangepast aan die zwarte markt of zwarte handel.

Men is in de legalisatie in Coloroda qua wetten een beetje te ver doorgeslagen. Iedereen mag kweken, je mag zelfs kweken voor een ander met massa's planten.

Stel dat men in Belgie toe zou staan dat je voor eigen gebruik sterke drank stookt en mensen die daar de mogelijkheid niet voor hebben kunnen iemand anders daarvoor de volmacht geven.
Ik geef u op een briefje, binnen de kortste keren staat er iemand aan uw deur om te vragen of hij uw volmacht mag (zelfs tegen vergoeding). Van het moment die gast een hondertal volmachten heeft begint hij vrolijk (in plain sight) een stokerij.

En van het moment dat heel het land vol stokerijen staat wordt het voor de politie natuurlijk moeilijk om uit te maken welke nu legaal en welke illegaal is.

Dát is momenteel het probleem in Colorado maar niets belet die situatie via degelijke, doordachte wetten aan te pakken.
Al is Amerika op dat punt natuurlijk een lastig land. Een Amerikaan aanvaardt een verbod maar zodra dat verbod van de baan is kan hij niet verdragen dat de overheid zich er nog mee bemoeit.
Kijk naar uw zo vaak aangehaalde wapens; wapens zijn legaal en kijk maar even hoe moeilijk de overheid het heeft om maar het minste beperking te koppelen aan die legaliteit. Bij de Amerikaan is het alles of niks. Ofwel een verbod ofwel totale vrijheid.

Dus nee, met de legalisatie an sich heeft die groeiende zwarte productie niet veel te maken (al zullen er natuurlijk ook wel minder rechtlijnige verkooppunten zijn die zich op de zwarte markt gaan bevoorraden). Maar dat is via goeie wetten, met de nodige beperkingen en strenge regels prima aan te pakken.

Laatst gewijzigd door BigF : 2 september 2019 om 15:33.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 15:32   #442
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
LEES wat ik schrijf! Ik schrijf dat gij dezelfde argumentatie gebruikt als de NRA. wat ook klopt. Ik heb nog gééén enkele tegenargumentatie gehoord, buiten gejammer en gejank!
maar alcohol wordt steeds meer en meer beperkt. waarom zouden we met cannabis de andere weg op willen? Dit is weer HOPELOOS! In bier zitten véél nuttige voedings elementen! ge moet eens iets opzoeken voor ge iets doms schrijft!

Of néé! blijf doen zoals ge bezig zijt. Ik ridiculiseer zo graag domme posts.
Ge kunt alleen maar iets beperken dat legaal is. Dat wordt ook al wel eens reguleren genoemd.
Hoe dom kan je zijn en dan sta jij versteld dat ik nooit reageer op uw posts maar alleen maar wat terug zever.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 15:35   #443
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Post eens waar ik de term NRA gebruik als verwijzing voor argumentatie? Niet dus, nergens dus stop ermee.
Kunt u eveneens stoppen met beledigen? Niemand barst in tranen uit omwille van jouw gezanik hoor.
Van mij mag cannabis, net zoals alcohol, en nu nog argumenten, van jouw kant waarom dit niet zou kunnen.
Welke vitaminen zitten er in pakweg jenever? Bier? Geen dus. Waarom haal je dit dan aan als wat, argument?
U spuit allerlei meningen, maar dat is nog iets anders dan een onderbouwd argument!
Daarin moet ik je tegenspreken. Ik dacht zonder opzoekwerk te verrichten al zeker VIT B in bier ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 september 2019 om 15:36.
Oud 2 september 2019, 15:36   #444
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar alcohol wordt steeds meer en meer beperkt.
Echt? Waar dan?
In mijn supermarkt wordt de wijn en bier rayon als maar langer.
Microbrouwerijen worden lang alle kanten geprezen.
Ik vind nog overal reclame voor alcohol.
Ik mag probleemloos honderd bakken bier stockeren. Naast mijn vijfitg flessen whiskey.

In het verkeer wordt het strenger aangepakt ja, maar verder??
Ik heb geen idee, jij vast wel.
Oud 2 september 2019, 15:37   #445
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb een bomma van 87 tegen haar moet ik niks herhalen, bij u minstens 4 keer!

ge ziet wat cannabis doet bij de mens.
Inderdaad je had dat beter wat herhaald bij uw vriend.
Oud 2 september 2019, 15:38   #446
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Echt? Waar dan?
Ik mag probleemloos honderd bakken bier stockeren. Naast mijn vijfitg flessen whiskey.

Ik denk dat hij bedoelt dat de pintjes wat duurder zijn geworden in de voetbalcantine

Maar er is een kentering in de maak ....de pintjes worden groter
https://www.hln.be/geld/ab-inbev-duw...norm~a795c34d/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 september 2019 om 15:42.
Oud 2 september 2019, 15:41   #447
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ge kunt het draaien en keren zoveel ge wilt. De stijging in cannbisgebruik is er wel degelijk afgezwakt

zoals ge ziet: in Colorado is er een knik, en het gebruik is er gestabiliseerd op een hoger niveau.
Citaat:
en bij minderjarigen is er zelfs een daling.
Punt..
Dit heb ik gegeven als bron:
Dan zijn er nog allerhande kosten:
* In Colorado, effects since 2014 ... one Colorado hospital has received a 15% increase in babies born with THC in their blood.

*Top public health administrators in Colorado have also highlighted the risk that edibles pose to children, as they are often undistinguishable from ordinary foods once they are removed from their packaging and overall youth usage rates have increased, although not enough to be deemed statistically significant.

*statistically significant increases in usage rates amongst eighth and tenth graders were reported in Washington.[12]

waar zijn uw bronnen? pas op, uw duim is géén bron!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 september 2019 om 15:44.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 15:44   #448
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

zoals ge ziet: in Colorado is er een knik, en het gebruik is er gestabiliseerd op een hoger niveau.

* In Colorado, effects since 2014 ... one Colorado hospital has received a 15% increase in babies born with THC in their blood.

*Top public health administrators in Colorado have also highlighted the risk that edibles pose to children, as they are often undistinguishable from ordinary foods once they are removed from their packaging and overall youth usage rates have increased, although not enough to be deemed statistically significant.

*statistically significant increases in usage rates amongst eighth and tenth graders were reported in Washington.[12]

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 september 2019 om 15:47.
Oud 2 september 2019, 15:49   #449
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ge kunt alleen maar iets beperken dat legaal is. Dat wordt ook al wel eens reguleren genoemd.

terrorisme is illegaal! en probeert men dat niet te 'beperken'?
Citaat:
Hoe dom kan je zijn en dan sta jij versteld dat ik nooit reageer op uw posts maar alleen maar wat terug zever.
Gij reageert altijd en overal op mijn posts, en dat doet gij op dezelfde manier als bij elke andere forummer.

Gij zit in de categorie van Jay-P en wapper , degenen die denken dat ze grappig zijn.

met de nadruk op 'denken'.
Oud 2 september 2019, 15:53   #450
geertvdb

Standaard

Citaat:
Echt? Waar dan?

verbod op verkoop op festivals, leuven heeft verschillende verboden op alcohol, een voorbeeld dat ik al gaf, maar waarop gij ostentatief weigerde te antwoorden: cafe bazen die veroordeeld kunnen worden als ze iemand in kennelijke dronkenschap alcohol serveren , etc etc

Deze trend is al decennia aan de gang. een vrijheid die langzaam uitgehold wordt. hetzelfde voor roken. En met cannabis wilt gij de andere richting op?

Niemand wil dat! enkel blowers.
Oud 2 september 2019, 16:07   #451
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
verbod op verkoop op festivals, leuven heeft verschillende verboden op alcohol, een voorbeeld dat ik al gaf, maar waarop gij ostentatief weigerde te antwoorden: cafe bazen die veroordeeld kunnen worden als ze iemand in kennelijke dronkenschap alcohol serveren , etc etc

Deze trend is al decennia aan de gang. een vrijheid die langzaam uitgehold wordt. hetzelfde voor roken. En met cannabis wilt gij de andere richting op?

Niemand wil dat! enkel blowers
.
Klopt. Luxemburgers zijn dat ook allemaal blowers.....zelfs alle Canadezen en de meeste Amerikanen zijn blowers

Ah ja er is zelfs een verbod op openbare dronkenschap iets van 150 jaar geleden...dat ben je zelfs vergeten. Als dat al geen beperking is

Hebben ze aan U al opgepakt ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 september 2019 om 16:10.
Oud 2 september 2019, 18:11   #452
geertvdb

Standaard

Citaat:
Klopt. Luxemburgers zijn dat ook allemaal blowers
dat is een linkiewinkie regering die dat oplegt, zonder mandaat van de kiezer. ik heb efkes gekeken naar de partijen die opkomen in Luxemburg: allemaal links! ik kan niet wachten tot die met hun bakkes tegen de muur lopen!
Citaat:
.....zelfs alle Canadezen
Ook daar trudeau die politiek correcter wou zijn dan bert anciaux! Dee is ondertussen al met zijn bakkes tegen de muur gelopen.
Citaat:
en de meeste Amerikanen zijn blowers
De meeste amerikanen ?? Die voor trump hebben gekozen? die?
Citaat:

Ah ja er is zelfs een verbod op openbare dronkenschap iets van 150 jaar geleden...dat ben je zelfs vergeten. Als dat al geen beperking is

Hebben ze aan U al opgepakt ?
nee, want ik vind drugs belachelijk. iets voor losers. en prutsers. parasieten.
Oud 2 september 2019, 18:57   #453
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is een linkiewinkie regering die dat oplegt, zonder mandaat van de kiezer. ik heb efkes gekeken naar de partijen die opkomen in Luxemburg: allemaal links! ik kan niet wachten tot die met hun bakkes tegen de muur lopen!Ook daar trudeau die politiek correcter wou zijn dan bert anciaux! Dee is ondertussen al met zijn bakkes tegen de muur gelopen. De meeste amerikanen ?? Die voor trump hebben gekozen? die?nee, want ik vind drugs belachelijk. iets voor losers. en prutsers. parasieten.
Citaat:
Pijn in de zone van de aars of anale pijn is een veel voorkomend symptoom. Mensen wachten soms lange tijd om er een arts voor te raadplegen, uit angst en schaamte voor het onderzoek.
Anale pijn wordt in de meeste gevallen veroorzaakt door een goedaardige aandoening. De 2 meest frequente oorzaken zijn kloven en aambeien.
Een anale kloof (fissuur) is een scheurtje in het slijmvlies van de anus dat meestal ontstaat door de passage van harde stoelgang. Doordat er veel bacteriën aanwezig zijn in die regio, kan de wonde moeilijk genezen. Bovendien ontstaat er een spasme van de sluitspier tijdens of na de stoelgang, wat uiteraard zeer pijnlijk is bij elke stoelgangpassage.
Aambeien (speen, hemorroïden) zijn verwijdingen en uitzakkingen van de bloedvaten in en rond de anus.
Andere mogelijke oorzaken van anale pijn zijn een abces, darmontsteking, tumor, fistel of prolaps. In het laatste geval stulpt een stukje darm langs de aars naar buiten.
ziet, niks om u over te schamen geert. uw huisarts kan je verder helpen
Oud 2 september 2019, 21:21   #454
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee, want ik vind drugs belachelijk. iets voor losers. en prutsers. parasieten.
Inderdaad ik hoor het je graag zeggen. Uw goede vriend was een loser en een parasiet. Eerst had ik er nog medelijden mee maar die is nu helemaal weg.

Medelijden met een parasiet is wel het laatste waar ik aan meedoe.

En ook al niet meer met die ouders. Welke opvoeding hebben die gegeven zeg. En ze hadden maar 1 kind. Wat een prutsers.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 september 2019 om 21:23.
Oud 3 september 2019, 05:54   #455
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
verbod op verkoop op festivals
Nee, echt?
Welke dan? Werchter? Pukkelpop? Dour? Tomorrowland?...

Citaat:
, leuven heeft verschillende verboden op alcohol
Nee hoor, Leuven heeft geen verbod op alcohol. Je mag er alcohol drinken zoveel je wil. Je mag het enkel op bepaalde plaatsen niet. Maar dat doet niks af aan het feit dat je er nog steeds massa's alcohol kan zwelgen.
Op straat niet nee, maar daar mag je je niet uitkleden ook niet en jezelf uitkleden is nu toch ook niet echt verboden.

Citaat:
, een voorbeeld dat ik al gaf, maar waarop gij ostentatief weigerde te antwoorden: cafe bazen die veroordeeld kunnen worden als ze iemand in kennelijke dronkenschap alcohol serveren , etc etc
Wat moet ik daar op reageren? Tuurlijk mogen die cafebazen iemand alcohol weigeren. Ik zei het al eerder; alcohol is een levensgevaarlijk product. Je kan er gemakkelijk een overdosis van binnenkrijgen. Dus gaat die cafebaas wel uitkijken. Voor hij het weet is hij medeplichtig aan doodslag.

Maar wees eens eerlijk; hoe vaak heb jij al weet gehad van een cafebaas die iemand alcohol weigert?

Bovendien; als iemand eenmaal zo ver weg is dat de uitbater hem verder alcohol weigert is dat net een aanwijzing dat alcohol helemaal niet beperkt wordt. Anders was die gast in eerste instantie al nooit zo bezopen geraakt.
Kortom; zuip jezelf maar compleet in de vernieling. Van het ogenblik dat het echt levensbedreigend wordt gaat vadertje staat plots de heilige, zorgzame opa uithangen.

En jij bent dan iemand die daar intrapt en gelooft dat de staat daadwerkelijk alcohol aan banden wil leggen... Laat me niet lachen.
Vorig jaar besliste onze minister van volksgezondheid (jaja, gezondheid) dat er geen alcoholverbod komt voor minderjarigen ouder dan 16.
Geloof jij maar rustig verder...

Citaat:
En met cannabis wilt gij de andere richting op?
Ja.

Citaat:
Niemand wil dat! enkel blowers.
Oud 3 september 2019, 06:23   #456
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die knik begon al in 2011-2012.
Cannabisgebruik is pas eind 2012 gelegaliseerd.
Uw knik was dus al een eind langer aan de gang. Ook in staten die niet gelegaliseerd hebben trouwens.
Verkoop in winkels in legaal sinds 2014 en vanaf dan is het gebruik gestabiliseerd.
En onder minderjarigen zelfs gedaald.
Maar daar heb jij het liever niet over he?
(Al doe je het zonder dat je er erg in hebt toch wel, zie verder)

Citaat:
En wat kost dat dan? 5$? 5000$? 5000000$?
En over hoeveel baby's gaat het dan? 5? 5000? 5000000?
En waar ligt dat ene hospitaal waar dat geconstateerd is?
En hoe komt dat dat maar in 1 hospitaal geconstateerd wordt?
En wat zijn de gevolgen voor die baby's?

Ik zie echt niet in hoe dit moet 'bewijzen' dat er grote of veel kosten zijn veroorzaakt door legalisatie.

Citaat:

Het feit dat jezelf het gedeelte onderlijnt waar men zegt dat de stijging onder jongeren statistisch niet significant is toont nog maar weer eens aan hoe jij je gelijk haalt uit beweringen die uw gelijk zelfs tegenspreken.
Als je een zin quote of onderlijnt, zorg dan in godsnaam dat je hem ook daadwerkelijk gelezen hebt. Dan vermijd je dat je dingen gaat onderlijnen die uw grote gelijk in twijfel trekken.

Maar kom, ik zal mijn lach inhouden.

Citaat:
Het ging over Colorado.

Maar zelfs als we het over Washington hebben zien we al snel dat die 'significante stijging' er eigenlijk zelfs geen is.
Het gebruik onder 12-17 jarigen is er drie jaar na legalisatie zelfs een tikje lager dan twee jaar voor de legalisatie.
Van een significante stijging is dan ook totaal geen sprake.

Citaat:
These numbers come from the National Survey on Drug Use and Health (NSDUH), which generates state-specific data based on two-year averages to compensate for the relatively small samples at that level. According to the most recent numbers, the rate of past-month marijuana use among 12-to-17-year-olds was a bit lower in 2016-17, after three years of state-licensed sales (and four years of legal home cultivation in Colorado), than it was in 2011-12.

Citaat:
De National Survey on Drug Use and Health.

Niet echt een facebookpoll van een blowster maar toch ook een vrij geloofwaardige bron als het op drugsgebruik aankomt denk ik.

Laatst gewijzigd door BigF : 3 september 2019 om 06:27.
Oud 3 september 2019, 06:25   #457
geertvdb

Standaard

Citaat:
Nee, echt?
Welke dan? Werchter? Pukkelpop? Dour? Tomorrowland?...

Nee hoor, Leuven heeft geen verbod op alcohol. Je mag er alcohol drinken zoveel je wil. Je mag het enkel op bepaalde plaatsen niet. Maar dat doet niks af aan het feit dat je er nog steeds massa's alcohol kan zwelgen.
Op straat niet nee, maar daar mag je je niet uitkleden ook niet en jezelf uitkleden is nu toch ook niet echt verboden.
Dit is weer typisch. op elk voorbeeld dat ik geef zit gij te muggenziften op een obsessieve manier.
Citaat:

Wat moet ik daar op reageren?
Op een JA/NEE vraag anjtwoordt ge met ofwel JA, ofwel NEE! maar gij kunt dat niet!
Citaat:
Tuurlijk mogen die cafebazen iemand alcohol weigeren. Ik zei het al eerder; alcohol is een levensgevaarlijk product. Je kan er gemakkelijk een overdosis van binnenkrijgen. Dus gaat die cafebaas wel uitkijken. Voor hij het weet is hij medeplichtig aan doodslag.

Maar wees eens eerlijk; hoe vaak heb jij al weet gehad van een cafebaas die iemand alcohol weigert?

Bovendien; als iemand eenmaal zo ver weg is dat de uitbater hem verder alcohol weigert is dat net een aanwijzing dat alcohol helemaal niet beperkt wordt. Anders was die gast in eerste instantie al nooit zo bezopen geraakt.
Kortom; zuip jezelf maar compleet in de vernieling. Van het ogenblik dat het echt levensbedreigend wordt gaat vadertje staat plots de heilige, zorgzame opa uithangen.
Dit is nl. uw antwoord op een simpele JA/NEE vraag! Een onwaarschijnlijk saai nutteloos gebrabbel.
Citaat:

En jij bent dan iemand die daar intrapt en gelooft dat de staat daadwerkelijk alcohol aan banden wil leggen...
Ja! (kijk hoe ik antwoordt op een JA/NEE vraag! Ik kan die intellectuele inspanning aan)
Citaat:
Laat me niet lachen.
Vorig jaar besliste onze minister van volksgezondheid (jaja, gezondheid) dat er geen alcoholverbod komt voor minderjarigen ouder dan 16.
Geloof jij maar rustig verder...
beter dat groen aan de macht komt!
Oud 3 september 2019, 06:30   #458
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is weer typisch. op elk voorbeeld dat ik geef zit gij te muggenziften op een obsessieve manier.
Oke, je kan dus geen enkel voorbeeld geven van een festival dat alcohol verbied.
Citaat:
Op een JA/NEE vraag anjtwoordt ge met ofwel JA, ofwel NEE! maar gij kunt dat niet!
Ja, die cafebaas mag mee verantwoordelijk worden gesteld als hij iemand die op sterven na dood is van de alcohol nog alcohol geeft.
Nu content?
Of wil je dat ik enkel met ja of nee antwoord zodat je je geen zorgen moet maken over het verzinnen van een antwoord op mijn logische uiteenzetting?
Ik denk dat het zoiets is want daar kom je inderdaad nooit toe.

Citaat:
Dit is nl. uw antwoord op een simpele JA/NEE vraag! Een onwaarschijnlijk saai nutteloos gebrabbel.
Als het zo saai en nutteloos is, ontkracht het dan eens even?
Citaat:
Ja! (kijk hoe ik antwoordt op een JA/NEE vraag! Ik kan die intellectuele inspanning aan)
De intellectuele inspanning van "ja" te antwoorden wel ja, dat kan je wel aan.
Maar over de grond van de zaak iets zeggen lukt niet eh?

Citaat:
beter dat groen aan de macht komt!
Had jij het net over intellect?

Laatst gewijzigd door BigF : 3 september 2019 om 06:32.
Oud 3 september 2019, 07:18   #459
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarin moet ik je tegenspreken. Ik dacht zonder opzoekwerk te verrichten al zeker VIT B in bier ?
Mij is altijd verteld dat een pint gelijk staat aan een boterham.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 10:57   #460
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Mij is altijd verteld dat een pint gelijk staat aan een boterham.
Mij grootvader zei dat ook altijd. Mijn grootmoeder dacht daar precies toch anders over

Neen maar het klopt wel dat in bier wat VIT B zit en ik herinner me ooit een sportman tegen me zei dat het af en toe drinken van een glas bier er voor zorgt dat je makkelijker andere vitamines opneemt.

Ach ja...alles is goed of slecht zeker. Zolang je maar niet overdrijft met te veel of te weinig.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be