Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 september 2019, 06:34   #321
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
'k Ben niet mee:
Waarom mag 't rapport van dat kinneke haar oogskes niet medegedeeld worden binnen 't politie onderzoek? Zou het kunnen dat er ergens een hoog gehalte drama-queen en infantiele hypocrisie in zit? Kweetni...


zou t kunnen dat de polies daar niks in te zoeken heeft?

uw medisch dossier is toch privé zeker ?!?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 07:02   #322
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zou t kunnen dat de polies daar niks in te zoeken heeft?
uw medisch dossier is toch privé zeker ?!?
Gij klinkt hoe langer hoe meer zoals Zeremie uit Albion.
Of er hangt iets overdreven groens in je lucht aan 't Scheldt.
Kies maar.

Bon,
Ten gronde trouwens oneens met jou stelling.
De Politie heeft er ALLES mee te maken want zij worden beticht van een beanbag in haar oog te hebben gemikt. Vandaar onderzoek.
Of mag alleen worden onderzocht dat ze stoutweg die kinnekes afblaffen zodat die er een vuil onderbroekske EN een trauma van hier tot aan jouw voordeur aan overhouden?
Foei, die pakkemannen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 07:11   #323
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Gij klinkt hoe langer hoe meer zoals Zeremie uit Albion.
Of er hangt iets overdreven groens in je lucht aan 't Scheldt.
Kies maar.

Bon,
Ten gronde trouwens oneens met jou stelling.
De Politie heeft er ALLES mee te maken want zij worden beticht van een beanbag in haar oog te hebben gemikt. Vandaar onderzoek.
Of mag alleen worden onderzocht dat ze stoutweg die kinnekes afblaffen zodat die er een vuil onderbroekske EN een trauma van hier tot aan jouw voordeur aan overhouden?
Foei, die pakkemannen.
de politie wordt beticht, en diezelfde politie mag onderzoeken

zit jij niet al wat te lang ginder??
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 07:39   #324
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
de politie wordt beticht, en diezelfde politie mag onderzoeken
zit jij niet al wat te lang ginder??
Het is niet mijn ding om dogmatisch ene ideologische kant te kiezen ten koste van wat ook. Ik had het er gisteren nog over. Pffft.

Soit. Genoteerd echter:
Bedoel je dat de politie zich niet mag verdedigen tegen een aanval via de justitie? ? Mijnheer de juge zal 't moeten doen met de verklaringen via de advocaten van dat arm braaf maske dat toevallig in de betoging tegen een moedwillige sadistische aanval van mijnheer de stoute polis en zijn afgevuurde beanbag aanliep?

Ah neen, daaraan doe ik niet mee.
Reik me effe een zakdoekske aan, Anna. Mijn gemoed loopt vol.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 september 2019 om 07:41.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 07:55   #325
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Het is niet mijn ding om dogmatisch ene ideologische kant te kiezen ten koste van wat ook. Ik had het er gisteren nog over. Pffft.

Soit. Genoteerd echter:
Bedoel je dat de politie zich niet mag verdedigen tegen een aanval via de justitie? ? Mijnheer de juge zal 't moeten doen met de verklaringen via de advocaten van dat arm braaf maske dat toevallig in de betoging tegen een moedwillige sadistische aanval van mijnheer de stoute polis en zijn afgevuurde beanbag aanliep?

Ah neen, daaraan doe ik niet mee.
Reik me effe een zakdoekske aan, Anna. Mijn gemoed loopt vol.
als de politie onder vuur ligt, is het niet de politie die moet onderzoeken en achter die medische dossiers moet jagen.
het is een andere instantie die moet onderzoeken, met volledige toegang tot alle dossiers uiteraard.
ja, daar ben ik behoorlijk dogmatisch in, dit niet zijn zou problematischer zijn.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 08:13   #326
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als de politie onder vuur ligt, is het niet de politie die moet onderzoeken en achter die medische dossiers moet jagen.
het is een andere instantie die moet onderzoeken, met volledige toegang tot alle dossiers uiteraard.
ja, daar ben ik behoorlijk dogmatisch in, dit niet zijn zou problematischer zijn.
'k Zie het al: te lang in 't land van Anuna geleefd.
Beterschap gewenst, van ganser harte.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 08:29   #327
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
'k Zie het al: te lang in 't land van Anuna geleefd.
Beterschap gewenst, van ganser harte.
tamelijk universeel voor de rechtstaat nochtans, dat een instantie die onderzocht wordt dat onderzoek niet zelf kan voeren...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 08:39   #328
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
tamelijk universeel voor de rechtstaat nochtans, dat een instantie die onderzocht wordt dat onderzoek niet zelf kan voeren...
Ik heb een probleem als het woord rechtstaat gebruikt wordt door residente Belgenlanders vandaag de dag. Sorry.
Ik denk met name aan die jonge vrouwenflik in dienst doodgeschoten tijdens een of andere inbraak of carjacking ofzo. Dader gevat en effe veroordeeld ...en nu reeds vrij.
Corrigeer me indien verkeerd. Ik ben idd. al lang weg daar.


(No hard feelings, he. Even slechte vrienden en ik kom je volgende weken/maand ofzo nog een paar pinten betalen. Totta ge scheel ziet van koppijn.)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 08:41   #329
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik heb een probleem als het woord rechtstaat gebruikt wordt door residente Belgenlanders vandaag de dag. Sorry.
Ik denk met name aan die jonge vrouwenflik in dienst doodgeschoten tijdens een of andere inbraak of carjacking ofzo. Dader gevat en effe veroordeeld ...en nu reeds vrij.
Corrigeer me indien verkeerd. Ik ben idd. al lang weg daar.


(No hard feelings, he. Even slechte vrienden en ik kom je volgende weken/maand ofzo nog een paar pinten betalen. Totta ge scheel ziet van koppijn.)
t is toch niet omdat BE uiteraard geen rechtstaat is dat je de principes niet moet kennen of elders overboord moet gooien???

uiteraard even goeie vrienden, wat zouden we zijn zonder meningsverschillen?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 10:53   #330
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.516
Standaard

Dat de Hong Kong protesten gekaapt zijn door het imperium, dat van geen onderhandelde oplossing wil weten maar de protesten wil gebruiken in haar economische oorlog tegen china, wordt met de dag duidelijker. Maar wat meer verbaasd is dat Washington weinig doet om zijn meddling en onruststokerij in China te verbergen. Het laten poseren van een leider van de Hong Kong kleuren revolutie garde met leider van de vanuit Washington gedirigeerde White Helmet gas media productie maatschappij laat niet veel heel van het spontane lokale protest van de Hongkongers imago dat men poogt te verkopen in de media.

Jammer voor het imperium laat China zich niet verleiden tot een Tienanmen bloedige repressie. Intendeeñ zien ze veel meer betogers geweld door de vingers dan men in het westen zou doen vooraleer over te gaan tot ingrijpend staatsgeweld.

Maar blijkbaar is deze vorm van protest geen veroordeling waard. Zouden de Gele hesjes nu ook gesofisticeerde gasmaskers aan het kopen zijn en molotovs aan het maken zijn of plannen om Charles de Gaulle een paar dagen te blokkeren?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 11:28   #331
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.516
Standaard

Andre Vltchek schrijft
Citaat:
Whenever Hong Kong protesters are destroying public property, there are no cameras of Western media outlets in sight. But when police decide to intervene, protecting their city, Western media crusaders emerge in full force.
Hetzelfde fenomeen zie je in bv Venezuela waar de anti regeringsbetoging alle aandacht krijgt en de grotere pro regeringsbetoging de dag erna geen. Waar beelden van politie die op betogers klopt bedoeld zijn te tonen dat het regime kwaadaardig is maar de spectaculaire beelden van betogers die 'vuurwerk' laten ontploffen waardoor 7 politieagenten in het ziekenhuis belanden weggemoffeld worden want dat schaadt het media naratief van 'onschuldige studenten'. Westerse media zijn een verlengstuk van imperiale politiek. Een conglomeraat van pravdas.

Het westers publiek wordt bespeeld als een orgel en krijgt een vals wereldbeeld ingestampt waarbij 'wij' 'de goeden' zijn begiftigd met democratie en vrijheid en ontwikkeling. En als we andere landen bombarderen dan is dat omdat we moreel superieur zijn!

Dit ahistorisch besef wordt verkocht aan het westers publiek. Sommigen weten niet beter. Sommigen willen niet beter weten. Anderen voelen zich bedrogen. Terecht.

Laatst gewijzigd door Bach : 11 september 2019 om 11:31.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 11:44   #332
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Andre Vltchek schrijft Hetzelfde fenomeen zie je in bv Venezuela waar de anti regeringsbetoging alle aandacht krijgt en de grotere pro regeringsbetoging de dag erna geen. Waar beelden van politie die op betogers klopt bedoeld zijn te tonen dat het regime kwaadaardig is maar de spectaculaire beelden van betogers die 'vuurwerk' laten ontploffen waardoor 7 politieagenten in het ziekenhuis belanden weggemoffeld worden want dat schaadt het media naratief van 'onschuldige studenten'. Westerse media zijn een verlengstuk van imperiale politiek. Een conglomeraat van pravdas.

Het westers publiek wordt bespeeld als een orgel en krijgt een vals wereldbeeld ingestampt waarbij 'wij' 'de goeden' zijn begiftigd met democratie en vrijheid en ontwikkeling. En als we andere landen bombarderen dan is dat omdat we moreel superieur zijn!

Dit ahistorisch besef wordt verkocht aan het westers publiek. Sommigen weten niet beter. Sommigen willen niet beter weten. Anderen voelen zich bedrogen. Terecht.
Google SCMP en view, desnoods op youtube.
Alle beelden die ge maar wilt van beide zijden.
Ik heb het over Hong Kong, niet over backward Venezuela he.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 september 2019 om 11:45.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 14:20   #333
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wacht tot Boris' boten opstomen naar HK! de Chinezen zullen dan wel anders piepen.
.

Laatst gewijzigd door tomm : 11 september 2019 om 14:22.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 14:30   #334
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als de politie onder vuur ligt, is het niet de politie die moet onderzoeken en achter die medische dossiers moet jagen.
het is een andere instantie die moet onderzoeken, met volledige toegang tot alle dossiers uiteraard.
ja, daar ben ik behoorlijk dogmatisch in, dit niet zijn zou problematischer zijn.
De verdediging mag dat dossier ook inkijken hé, dat is overal zo.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 14:31   #335
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
tamelijk universeel voor de rechtstaat nochtans, dat een instantie die onderzocht wordt dat onderzoek niet zelf kan voeren...
Nee, maar ze mogen wel het dossier inkijken.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 14:35   #336
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat de Hong Kong protesten gekaapt zijn door het imperium, dat van geen onderhandelde oplossing wil weten maar de protesten wil gebruiken in haar economische oorlog tegen china, wordt met de dag duidelijker. Maar wat meer verbaasd is dat Washington weinig doet om zijn meddling en onruststokerij in China te verbergen. Het laten poseren van een leider van de Hong Kong kleuren revolutie garde met leider van de vanuit Washington gedirigeerde White Helmet gas media productie maatschappij laat niet veel heel van het spontane lokale protest van de Hongkongers imago dat men poogt te verkopen in de media.

Jammer voor het imperium laat China zich niet verleiden tot een Tienanmen bloedige repressie. Intendeeñ zien ze veel meer betogers geweld door de vingers dan men in het westen zou doen vooraleer over te gaan tot ingrijpend staatsgeweld.

Maar blijkbaar is deze vorm van protest geen veroordeling waard. Zouden de Gele hesjes nu ook gesofisticeerde gasmaskers aan het kopen zijn en molotovs aan het maken zijn of plannen om Charles de Gaulle een paar dagen te blokkeren?
waarom kiest gij eigenlijk in dit conflict de kant van de sterke, en zijt ge tegen de zwakke?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 14:37   #337
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Andre Vltchek schrijft Hetzelfde fenomeen zie je in bv Venezuela waar de anti regeringsbetoging alle aandacht krijgt en de grotere pro regeringsbetoging de dag erna geen. Waar beelden van politie die op betogers klopt bedoeld zijn te tonen dat het regime kwaadaardig is maar de spectaculaire beelden van betogers die 'vuurwerk' laten ontploffen waardoor 7 politieagenten in het ziekenhuis belanden weggemoffeld worden want dat schaadt het media naratief van 'onschuldige studenten'. Westerse media zijn een verlengstuk van imperiale politiek. Een conglomeraat van pravdas.

Het westers publiek wordt bespeeld als een orgel en krijgt een vals wereldbeeld ingestampt waarbij 'wij' 'de goeden' zijn begiftigd met democratie en vrijheid en ontwikkeling. En als we andere landen bombarderen dan is dat omdat we moreel superieur zijn!

Dit ahistorisch besef wordt verkocht aan het westers publiek. Sommigen weten niet beter. Sommigen willen niet beter weten. Anderen voelen zich bedrogen. Terecht.
gelukkig dat gij zo slim zijt, en alles 'doorheeft'!

en dat het hopeloos regime van maduro verdedigt, dat verbaast me niks!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 15:25   #338
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat de Hong Kong protesten gekaapt zijn door het imperium, dat van geen onderhandelde oplossing wil weten maar de protesten wil gebruiken in haar economische oorlog tegen china, wordt met de dag duidelijker. Maar wat meer verbaasd is dat Washington weinig doet om zijn meddling en onruststokerij in China te verbergen. Het laten poseren van een leider van de Hong Kong kleuren revolutie garde met leider van de vanuit Washington gedirigeerde White Helmet gas media productie maatschappij laat niet veel heel van het spontane lokale protest van de Hongkongers imago dat men poogt te verkopen in de media.

Jammer voor het imperium laat China zich niet verleiden tot een Tienanmen bloedige repressie. Intendeeñ zien ze veel meer betogers geweld door de vingers dan men in het westen zou doen vooraleer over te gaan tot ingrijpend staatsgeweld.

Maar blijkbaar is deze vorm van protest geen veroordeling waard. Zouden de Gele hesjes nu ook gesofisticeerde gasmaskers aan het kopen zijn en molotovs aan het maken zijn of plannen om Charles de Gaulle een paar dagen te blokkeren?
Uw gezeik alsof de US de onlusten manipuleren is absurd. De betogers smeken zelf aan Amerika om tussen te komen omdat ze feitelijk weinig of geen interesse hebben. Zij hebben niets te winnen daar. Er zitten hier grote mensen op dit forum, maak u niet belachelijk met termen als imperium.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 15:36   #339
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat de Hong Kong protesten gekaapt zijn door het imperium, dat van geen onderhandelde oplossing wil weten maar de protesten wil gebruiken in haar economische oorlog tegen china, wordt met de dag duidelijker. Maar wat meer verbaasd is dat Washington weinig doet om zijn meddling en onruststokerij in China te verbergen. Het laten poseren van een leider van de Hong Kong kleuren revolutie garde met leider van de vanuit Washington gedirigeerde White Helmet gas media productie maatschappij laat niet veel heel van het spontane lokale protest van de Hongkongers imago dat men poogt te verkopen in de media.

Jammer voor het imperium laat China zich niet verleiden tot een Tienanmen bloedige repressie. Intendeeñ zien ze veel meer betogers geweld door de vingers dan men in het westen zou doen vooraleer over te gaan tot ingrijpend staatsgeweld.

Maar blijkbaar is deze vorm van protest geen veroordeling waard. Zouden de Gele hesjes nu ook gesofisticeerde gasmaskers aan het kopen zijn en molotovs aan het maken zijn of plannen om Charles de Gaulle een paar dagen te blokkeren?
Het Imperium Wat een dramatische vertolking toch van deze gefrustreerden.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 september 2019 om 15:36.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 16:13   #340
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het Imperium Wat een dramatische vertolking toch van deze gefrustreerden.
Het Imperium zit onder hun bed, en grijnst ze in het holst van de nacht machtswellustig aan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be