![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denken dat ge de verkiezingen wint met "diene smeerlap had het recht niet om onze corrupte kandidaat ginder zijn corruptie laten bloot te leggen"is nogal naief zou ik denken. |
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Je mag je wensen niet voor werkelijkheid nemen, en moestu het nog niet doorhebben Trump kan niet liegen elk woord van hem wordt door dat links uitschot op de rooster gelegd. Ze proberen hem leugens aan te wrijven maar helaas.
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, wat er gezegd is, is dat enkel maar dit gesprek niet het volledige is waar de whistleblower het over had. Maw, er zijn nog elementen, buiten dit gesprek.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er schijnt geen enkel bewijs te zijn waar men Trump eventueel de deur zou kunnen met wijzen.
Een hersenspinsel van Pelosi en enkele anderen, Biden en ... Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat Trump niets verkeerd gedaan heeft dan ben ik van mening dat Pelosi en enkele anderen de deur moeten gewezen worden. Ik heb het nooit hoog opgehad met de oproerkraaiende Pelosi. p.s. Pelosi laat speech afzettingsprocedure achter in vliegtuig. Hééééééél slim.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Europees Commissaris
|
Donald J. Trump
@realDonaldTrump · 10 u ....taken out of Ukraine and China. Additionally, I demand transparency from Democrats that went to Ukraine and attempted to force the new President to do things that they wanted under the form of political threat. Deze collectie weergeven Donald J. Trump @realDonaldTrump · 10 u I have informed @GOPLeader Kevin McCarthy and all Republicans in the House that I fully support transparency on so-called whistleblower information but also insist on transparency from Joe Biden and his son Hunter, on the millions of dollars that have been quickly and easily.... |
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor de rest is dit een voortzetting van het Muellerrapport — nml. mensen die met Trump samenwerken of hebben samengewerkt te kloten. Ik en met mij de meerderheid, denk ik, vraagt zich af of ze uitgerekend een corrupte schandaal van een kansmaker voor het presidentschap 2020 hiervoor moeten laten lenen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 september 2019 om 07:51. |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Banneling
|
lol
Zijn jullie nu echt zo achterlijk om te geloven dat de zoon van Biden iets mispeuterd heeft ? Ik begin nu te begrijpen waarom jullie op de NVA of VB stemmen, die gebruiken dezelfde tacktieken als Trump en goedgelovige zielen lopen daar zo in... Het is al tot in de treure toe herhaald in de Ameirkaanse media dat er niks, maar dan ook niks mis is met die job die Biden Jr. had... |
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Itt Russiagate liggen hier de bewijzen open en bloot op tafel..... |
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 26 september 2019 om 08:32. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Europees Commissaris
|
Niet per se, maar Tavek heeft zeker een punt.
Gewoon feitelijk is er dus niks aan de hand met de situatie Biden. Dat is al uitvoerig aangetoond. Dat geldt dus niet voor Trump. Machtsmisbruik? zonder twijfel - quid pro quo? wazig. Dus, qua waarheid is het duidelijk, qua perceptie natuurlijk niet. Het schandaalsfeertje straalt nog altijd af op Biden en daar kan-ie maar weinig aan doen. dus op dat vlak heb je een punt. Maar wij zijn toch allemaal slimme mensen en kunnen voorbij de perceptie kijken, toch?
|
|
|
#153 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus die focus daarop kan je al laten vallen. In feite moet er niks meer worden aangetoond: die memo, de uitspraken van de president zelf, zijn op zich al voldoende voor impeachment articles en nadien veroordeling. Maar dit is een politiek proces, de bevolking moet geinformeerd worden over wat er echt aan de hand is, en dat heeft tijd nodig en veel hearings. Dus dat is wat er gaat gebeuren. Trump probeert een "email gate 2" van Biden te maken, hem aan te pakken zoals hij Hillary heeft aangepakt. Tzal niet pakken deze keer omdat de media niet meegaat.... |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nada, noppes...je kan niet zomaar een aanklager op iemand afsturen omdat "het gerucht gaat...". Maargoed, in dictaturen waar leiders het gerecht gebruiken als hun politieke arm zou dat wel kunnen he. Trump heeft niet goed door hoe een democratie functioneert. |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hier, check dit stuk van Bloomberg (of is dat kanaal te biased?... odd...
|
|
|
|
#157 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Talking about a witch hunt...
|
|
|
|
#158 |
|
Banneling
|
Iemand zijn speech gisteren gezien.
Hij heeft efkes VP pence meer onder de bus gesmeten. Hij zal gedacht hebben: als ik neer ga, gij ook ventje, ik gun u het presidentschap niet. En, dat was wel slim van hem, als de GOP senatoren weten dat indien ze Trump afzetten President Pelosi krijgen, zullen ze zeker tegen veroordeling stemmen!!! |
|
|
|
|
|
#159 | |
|
|
Citaat:
Wettelijk gezien hoef je voor een impeachment geen 'bewijs'. De wet is zo vaag geformuleerd dat het in feite neerkomt op een populariteits contest. Een achterpoortje gecreëerd om een president te kunnen afzetten mits twee derde meerderheid in het congres. En als Pelosi weet dat ze in deze omstandigheden zo'n procedure niet eens kan winnen gaat het hier dus om het misbruiken van het rechtssysteem door de Democraten omwille van de verkiezingen..... net wat men Trump zou willen verwijten. Laatst gewijzigd door Bach : 26 september 2019 om 09:14. |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 26 september 2019 om 09:15. |