![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor de belastingen wel ja .....
Ben benieuwd als België "autovrij" wordt wegens niet meer betaalbaar wie dan België recht zal houden?
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel, blijf daar, indien mogelijk, gewoon weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik doe bijna al mijn boodschappen met de fiets,elke dag breng ik een beetje mee als ik van het werk kom.Ik moet wel toegeven dat ik op 1 minuut van een Delhaize woon,3 minuten van een ALDI en een OKAY.En 1 x per maand heel grote boodschappen met de wagen naar Auchan in Frankrijk.
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Ze zullen dan extra belastingen moeten heffen op bakfietsen.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij doen ongeveer hetzelfde. Laatst gewijzigd door Boduo : 7 oktober 2019 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij wonen op nog geen kwartier rijden van het station maar als je een half uur op de bus moet wachten en er dan nog de rondrit en de haltes moet bijnemen, dan ben je al gauw drie kwartier kwijt voor een ritje dat met de auto nog geen kwartier duurt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 oktober 2019 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van De Lijn kreeg ik 2 X excuses. De derde maal kreeg ik geen antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Moest wij zo rijk geweest zijn als de zee diep is dan dan was dit volledig beton-koning-auto land geweest. We hadden nog 1000den tunnels en viaducten, rijvakken etc erbij kunnen leggen. Fietsland ! ![]() ![]() je bent echt aan 't trollen Schoof... nva ( alsook heel wat nadere partijen ) verzetten zich nog steeds krampachtig tegen iedere maatregel die alternatieven in de lift zet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik om 12 uur s'middags moest beginnen ,had ik dus de bus van 9u45 vanuit Reet nodig om tot aan Permeke te rijden,en vandaar tram 2 tot aan de kioskplaats,en vandaar nog een stuk te voet en dan was ik rond half twaalf op het werk... En als ik s'avonds om 9 uur gedaan had,moest ik lopen naar de kioskplaats om daar de tram op te springen richting permeke... Als ik daar nog een klein eindje van de halte was,zag ik in de verte steevast mijn laatste bus richting huis passeren... En diende ik dus een volgende lijnbus naar Boom te nemen,en vervolgens nog een paar kilometer te voet naar huis te gaan en waren we rond 23 uur pas thuis.... Let wel,dat was in 1972,toen moest het woord file nog uitgevonden worden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook wanneer ze werken in een andere stad, dan kunnen ze de trein nemen. En waarom dit als ambtenaar zou moeten zijn, begrijp ik al helemaal niet. U spreekt over een jong gezin met kinderen dat een auto nodig heeft. De realiteit is echter dat de meeste gezinnen twee auto's hebben en die dan ook nog eens dagelijks gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Laat dat nu net 1 van de weinige geoede beslissingen zijn van die idiote groenen. Laat de wagen maar wat meer kosten. Wat mij betreft tot het punt dat het een luxe-goed wordt. Dan heb ik het rustig op de baan, zonder dat al die proletariërs met hun goedkope Koreaanse bakken in de weg rijden.
Vlaanderen gaat ook de trucks nog meer belasten. Goede evoluties allemaal.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Weg met de bedrijfswagen,dat zou al een pak schelen op de weg.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In St Martens Latem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilrijk.
Waarom? Van de 'typische' jonge gezinnen (twee ouders, twee kinderen), ken ik er eerlijk gezegd weinig die maar één auto hebben. Wij hebben maar één auto en ik heb het gevoel dat dit eerder uitzonderlijk is. Het kan uiteraard zijn dat mijn beeld vertekend is. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 oktober 2019 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Burger
|
![]() Vandaag in De Tijd
"De geplande stadstol voor al wie Brussel binnenrijdt, krijgt vaste vorm. Wie de hoofdstad binnen wil zal een tolfheffing en tarief per kilometer moeten betalen. De bedoeling is dat vanaf 2022 op alle wegen in het Brussels Gewest een vaste tol wordt aangerekend per wagen die de hoofdstad binnenrijdt, aangevuld met een extra tarief per kilometer." Een zoveelste kunstgreep van de "Groenen" om het geld uit de Vlaamse werkmens te halen. Ze doen daar in Brussel maar op . Sinds ze daar in dit gewest de LEZ hebben ingevoerd heb ik besloten in dit "Hellhole" niet meer te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant. Indien Vlaanderen mee had gedaan aan een kilometerheffing was dit niet gebeurd.
![]() |