![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1681 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus zijn gezaag over "dingen opzettelijk weglaten" was sowieso al niet van toepassing. Citaat:
![]() En hop; nu is't wachten op zijn "buikje wrijven" repliek. En op de creationisten want daar is het al even angstwekkend stil over... Zou er iets mee gebeurd zijn?
![]() |
![]() |
#1682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch geen psychose mag ik hopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1683 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan nog. 't Is niet dat bij een psychose die stemmen, beelden of achtervolgingen echt zijn. Het lijkt alleen maar zo.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 26 oktober 2019 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een psychose meer of minder, geen probleem, 't is toch niet eens echt. ![]() P.s. Met het risico dat ik hier binnen -tig pagina's nog steeds lastig gevallen ga worden door een bepaalde forummer met het verwijt dat ik ooit gezegd heb dat een psychose meer of minder mij niet interesseert...
![]() |
![]() |
#1685 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs psychoten worden niet meer gecolloceerd. Geen plaats meer, geen geld meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#1686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1687 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wanneer gaat ge klikken bij de juf?
Want als ik stel dat gij een cannabisgebruiker zijt, die op een school drugspreventie heeft gegeven, klopt dat dan niet? En hebt gij toen aan de directie gemeld dat ge cannabisgebruiker waart, of hebt ge dat PER ONGELUK TOEVALLIG 'vergeten 'te melden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1688 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is alsof Child Focus Dutroux inhuurt om kinderen te waarschuwen voor 'stoute meneren'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik durf er niet aan denken wat die loser ons al heeft gekost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1690 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zoals de ouders van uw beste vriend. Die gaan nu ook overal jongeren waarschuwen voor de gevaren van verkeerde vrienden.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 oktober 2019 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat de achterliggende redenering is, waarom laten we dan ook geen hard drugs toe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alcohol is volgens het Trimbos Instituut een harddrug, in het bijzonder wanneer grote hoeveelheden ingenomen wordt. https://nl.wikipedia.org/wiki/Harddrug Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 oktober 2019 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De harddrug alcohol is toch toegelaten?
![]() |
![]() |
![]() |
#1694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dus blijft de vraag onbeantwoord waarom we vanuit dezelfde redenering ook niet overgaan tot het legaliseren van cocaïne, crack, speed, heroïne...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met "we" spreekt u eigenlijk over de wetgever neem ik aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#1696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn drugs niet vooral een probleem beginnen worden toen opeens justitie er zich ging mee bezig houden en dit ten koste van de volksgezondheid waar ze tot dan toe behoorden. Mijn vraag is met welk recht de overheid het menu van de roesmiddelen zo nodig zelf wil samenstellen ? Kan de overheid zwart op wit bewijzen dat bijvoorbeeld het gebruik van MDMA schadelijker of gevaarlijker zou zijn dan Vodka ? Is het gebruik van Cocaïne gevaarlijker dan het gebruik van Tabak of Codeïne pillen ? Waarom is een wietboer een crimineel en een wijnboer niet ? Wat is er crimineler aan het vervaardigen van een XTC pil dan aan een fles Absint ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 oktober 2019 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religie is toch nog altijd legaal? En zorgt nog steeds voor ontzettende ellende.