![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sowieso zullen mensen toch altijd wat samen klitten. Leven de Belgische gepensioneerden in Benidorm al samen met de lokale Spanjaarden ? Leven de radicale Joden in Antwerpen al echt samen met de Antwerpenaars ? Leven de Eurocraten in Brussel al echt samen met de lokale bevolking ? Leven de Chinezen in New-York als samen met de echte New-Yorkers ? Leven de Sikhs in Sint-Truiden al samen met de Truienaars ? Leven de Franstaligen in de Vlaamse rand wel echt samen met de Vlamingen uit de rand ? Maar bon als mensen elkaar met rust laten en respecteren maakt dat toch allemaal niet zoveel uit. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens Somers is de helft er voor. Als voorstander van de multicul zullen we die helft maar met een kg zout nemen. Daaruit volgt dat meer dan de helft in realiteit TEGEN de multikul is. Zie Bilzen.
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wel spijtig dat ik reeds misschien honderd keer hetzelfde heb verteld op dit forum en dat ik alleen reactie kreeg van Panda die allerlei stupiditeiten begon te vertellen. Zo richtte ik slakkenkoersen in; reed bij nacht met kinderkoetsen op de autostrade en ging ik naar de hoeren. Enz. Enz. Voor de rest geen enkele reactie. En bovenop was ik een groot grondbezitter en bijgevolg was dat voldoende om het schuim uit het keelgat van anderen ook te laten opborrelen. Ook de schrijver van de opmerking komt nu laten doorschemeren dat er twee soorten Belgen zijn. Deze die zich alles mogen permitteren en krijgen en anderen schade mogen berokkenen en dezen die gekloot mogen of moeten worden en via gangsterstreken deze intenties zich moeten laten welgevallen. . Maar nu zou ik nog empathie moeten opbrengen voor het standpunt of braaksel van de klager. Vergeet het vriend.(en) Empathie is hier een onbekend verschijnsel. Jaloersheid des te meer. Het ergst het feit is de misbruikte parlementaire onschendbaarheid. Dat wordt door iedereen hier stilzwijgend goed gekeurd. Wat komen ze hier dan feitelijk uitkotsen die politieke klagende dutskes? Met hun partijvlaggetjes wuiven misschien? En zeggen dat ze behoren tot de beste ploeg misschien ook ? Dat beweren hooligans ook he ventjes. En in die ploegen mogen gerust dus ventjes mee spelen die anderen gerust een been mogen over stampen. En niemand zal er wakker van liggen. Integendeel. Er zwijgend mee akkoord gaan primeert. Zelden zulk een bende lafbekken geweten die niks anders kunnen dan nutteloze woorden verspillen op een forum. Laatst gewijzigd door werkman : 11 november 2019 om 15:32. |
|
|
|
|
|
|
#109 | ||||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb wel al filmpjes gezien van moslima's die andere vrouwen het gebruik van een sluier willen opdringen, op een zeer aggressieve manier. Citaat:
Moet ik mij nu voorstellen dat die bomaanslagen plegen? Roepen die met de Torah in de hand op om in het midden-Oosten te gaan vechten? Worden die aggressief als er een cartoon van Mozes verschijnt, en slaan ze dan aan het moorden? Bij moslims daarentegen... Citaat:
Citaat:
Omdat daar zoveel geweld plaatsvindt? Beetje selectief met je keuze zeker? Citaat:
Citaat:
Alleen gebeurt dat onmogelijke niet, daar zien we heelder dagen voorbeelden van. In het zwembad bijv., waar jonge moslims de plak zwaaien. Of gewoon op straat ('Femmes de la rue'). Ze laten de anderen niet met rust, Fred. Haal die schellen van je ogen...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 november 2019 om 15:46. |
||||||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niet te zwaar aan tillen Zip. Hij mag van zichzelf denken dat hij waardevoller is dan een holbewoner. Maar onlangs zag ik hem op TV via een opname ruggelings. En aan zijn gang merkte ik ook dat het beste er aan het afgaan is. Binnen een paar decennia leggen ze hem ook tussen vier planken en hij zal niet ontsnappen. Zelfs als hij zijn kist vol met blauwe keuteltjes versiert. Tenzij ze hem opstoken van schrik dat hij nog zou vergeten dat hij dood is. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn kersverse schoondochter is ook een Italiaanse, alleen kan ze geen Italiaans. Wanneer mijn zoon met haar naar haar familie in Italië gaat kan hij met haar familie praten, zij niet. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, zij gaat eten in de Spaanse horeca. Heeft u al veel moslims in een Belgische frituur gezien? |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U hebt besloten Brussel te verlaten vanwege de sterke aanwezigheid van Moslims. Voor dezelfde prijs bleef u er.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 november 2019 om 16:31. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen Marino Keulen minister van Binnenlandse zaken was vierde men het feit dat de eerste twee moslima's zo'n cursus met succes gevolgd hadden én geslaagd waren. Om dat te vieren hield men een receptie. De twee moslima's eisten én verkregen wel dat er geen MANNELIJKE journalisten of fotografen aanwezig waren. Met succes zo'n cursus doorlopen durft men dan nog zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Over welke buurt gaat het, als ik het mag vragen?
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En we weten al uit ervaringen in de grootsteden van de VS, in Brussel en Antwerpen, dat de ghetto-cultuur een slecht systeem is. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kuregem (Anderlecht)
|