![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en huiszwammen
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, je moet je afvragen hoe het destijds zover gekomen was in Duitsland. Einstein (een jood, dus je zou die moeten geloven he) zegde dat ware idiocie erin bestaat om dezelfde dingen te doen, en te verwachten dat de resultaten anders zullen zijn.
Denk je dat, indien de Duitsers destijds geen problemen hadden, ze in Hitler een oplossing zouden gezien hebben ? Wat de Duitsers destijds dus deden was normaal en te verwachten. De les die we eruit moeten trekken is dat ze verloren hebben. Maar een algemene zin om politiek een zekere richting uit te gaan, is niet de 'schuld' van die richting, maar heeft gewoon een oorzaak. Als je dezelfde oorzaken hebt, dan ga je gelijkaardige reacties bekomen. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 november 2019 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/kortr...wond~ad637736/
Bijna dagelijks troebels met die gasten, ik zou dat ook niet naast m'n deur willen en desnoods zelf verhuizen maar waar gaan we naartoe ....?
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Winter jende de poco's wel heel hard:
durf een referendum te organiseren in elke gemeente waar je een centrum wilt openen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Euh de enen willen volk importeren en de andere exporteren,dat lijkt me niet echt een gelijkenis.
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was eerder uitschakelen van concurenten als ik het goed gelezen heb?
Als die zelf al vinden dat ze hier met te veel zijn hebben "wij" zeker een probleem.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn gewoonweg geen gelijkenissen, dit vergelijken met de kristalnacht van 38 is gewoonweg grotesk.
Werden er hier mensen opgejaagd in de straten en vermoord? Werden er hier winkels van vreemdelingen in brand gestoken met in sommige gevallen de vreemdelingen er nog in? Was er hier sprake van ongebreideld geweld en bloeddorst zonder dat de overheid er iets tegen deed, mee deed of zelfs organiseerde? Kleinzielig links gedrag, zo kan men deze vergelijking noemen. Polariseren tot in het oneindige. Jullie denken een stok gevonden te hebben om het VB te slaan maar ik heb nieuws voor jullie: het zal omgekeerd werken. Doe zo voort en het VB zal bij volgende verkiezingen een verpletterende overwinning halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Panda; de hoeveelste keer is het nu al dat je dat prentje publiceert? Het wordt hoog tijd dat je een nieuw assortiment gaat zoeken op internet. Over de zin of onzin van dergelijke reacties spreek ik mij niet uit. Maar het is een vorm van reclame. Handelszaken prijzen op dezelfde manier hun product aan. Herhalen en nog eens herhalen. En opnieuw! Is het omdat we in tijden leven waarin er; uitgezonderd voor weinigen misschien; bijna niets meer overschiet om te lachen dat jij reclame moet voeren om te lachen? Ik vermoed dat uw manier van deelnemen aan een debat wel eens negatieve effecten kan opleveren. Maar als U toch de voorkeur geeft aan persoonlijk succes op dergelijke manier dan is dat wel ten koste van uw partij waarvan U pretendeert aanhanger te zijn. Mocht ik Mevrouw. Rutten zijn dan vloog je er uit. Maar de nieuwe garde zal wel nog een tijd moeten aanmodderen met een deel oudgedienden die hun sporen onzin en achterbaksheid al hebben verdiend. Ik weet het. Het ligt moeilijk om hen er uit te schoppen want ze weten te veel. Maar dat er tussen zitten die ooit de stichter van de partij; Van Audenhove dus; hebben helpen te liquideren verzwijgen ze dus. En dat zelfs hun werkwijze veroorzaakte dat Dehaene met de Sossen zes jaar regeerde i.p.v. Eyskens met hen zullen ze dus nog minder toegeven. Rutten; hoe slim ze ook is voor haar leeftijd; kijkt dus best uit. Er zitten kapers op de kust die zeker nooit zullen afwachten als "le moment de gloire" zich mocht aandienen. Trouwens het is een niet onkenbare waarheid te beseffen dat de ergste vijanden in eigen partij zich verschuilen. Ik weet waarover ik spreek. Voor de rest zwijg ik er beter over. Niemand heeft er nog baat bij dat er oude koeien uit de gracht worden opgediept. ![]() Pyromaan kun je ook spelen zonder vuur. Laatst gewijzigd door werkman : 16 november 2019 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu min of meer algemeen aanvaard zou ik zeggen, he. Versailles was een zodanige uitpersing van de Duitsers dat zij voor de keuze stonden: ambras maken of creperen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |