![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Per wagon 20 Blokkers & 20 makakken, en dan een treinritje van 24 u om nadien de bodycount te organiseren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- iets dat heel rap gaat - verdoving alvorens te doden Een krachtige explosie is volgens mij ook pijnloos. Ik denk zelfs dat het te verkiezen is boven verdoven, want zelfs bij verdoven zal er de psychologische angst zijn bij het inslapen (dat ge normaal niet hebt als ge inslaapt). Daarentegen, "boem" en 't is gedaan. Vandaar dat ik eerder een voorstander ben om zelfmoord assistentie via sterke explosieven te doen. De spreekwoordelijke staaf dynamiet in uw kont. (maar eigenlijk liefst nog veel meer explosieven). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, de enigen waar ge echt kunt op rekenen om de makakken af te maken, zijn de Blokkers. Laat die dus vrij van dat te doen. Pas als dat gebeurd is, kunt ge gaan nadenken over wie nu die Blokkers gaat opruimen. Hier zie ik wel iets voor sossen. Die zullen dat graag doen. Maar nadien moeten we van die sossen af. Misschien dat we de n-va-ers hiervoor kunnen gebruiken. Den truuk is altijd van de anderen tegen elkaar uit te spelen, en pas op het strijdveld te komen om de voorlaatste af te lappen he. De manier die nu aan de gang is, is gewoon van de makakken alle anderen laten op te ruimen. En ja, ze zullen beginnen met de blokkers en nva-ers, dan de liberalen, dan de sossen, en tenslotte de groenen. Ondertussen zal de CD&V verklaard hebben van makak te zijn, maar ik denk dat het niet zal pakken. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 november 2019 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ook gaat het moeilijk zijn om de patiënt op empathische wijze uit te leggen dat zijn volgende behandeling zal doorgaan in een bunker van de ontmijningsdienst waar ze dan na elke behandeling de resten van de muren en het plafond moeten verwijderen met een Kärcher. Zeer vermoedelijk gaat de patiënt op voorhand vragen : 'what's in it for me ? ' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 22 november 2019 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baas om contraceptie te gebruiken (desnoods onthouding!) of baas om de gevolgen van haar stommiteiten te dragen. Het kind mag daar geen slachtoffer van zijn.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt baas over uw lichaam, en dus moogt ge alle parasieten die daarvan willen leven de toegang ontzeggen. Incluis ne kleine. Stel dat gij het enige levende wezen zijt waar een andere van afhangt. Stel dat gij de enige zijt die een stof maakt waar die andere zijn leven van af hangt en dat hij alle dagen een halve liter van uw bloed nodig heeft. Ik zou hopen dat ge het recht hebt om die wandelen te sturen he. Dat gij niet gedwongen wordt om een halve liter bloed per dag af te staan. En ja, hij gaat eraan dood. Tant pis, he, uw lichaam, daar doet ge mee wat ge wilt. Uw lichaam staat niet ter beschikking van andere levende wezens als ge dat niet wilt.
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 november 2019 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op de hierboven reactie wil ik wel reageren: 1/....andere aspecten dan "het is plezant".... Het zijn niet de chronische zieken of zwaar invaliden die zelfmoord plegen. Deze mensen strijden dag dagelijks om te overleven. En inderdaad als de lasten of pijnen niet meer te harden, de strijd gestreden is vragen ze pas heel doordacht om euthanasie. De wetenschap dat euthanasie toegekend is geeft zelfs meestal nog een extra push om nog een stap verder door te bijten! Men is niet bang van de dood omdat dit ongekend is....men is bang van de ondraaglijke pijnen 2/ "voltooid leven" niet te objectiveren. Ik vind dit nonsens omdat >> het zijn juist mensen met open geest die er alles aan gedaan hebben om echt te leven toen ze het konden en er toe in staat waren die heel bewust de berekening maken >> "voltooid leven" wanneer het voor hen niet meer hoeft. Wat dus zeker geen bevlieging is maar en soort >> lange termijn <<< eigen levensvisie. Het niet te objectiveren gedeelte licht bij de psychiaters die met tot op heden nog géén enkel aantoonbaar bewijs zwepen met de psyché van de mens. Zonder ook maar een aantoonbaar bewijs stellen zij wat moet, kan en mag! Deze psychiaters zijn er niet om de mensen te helpen maar zijn er steeds weer om Financiële structuren te onder steunen. Hun geklungel en bewijs van onwetendheid is het meest zichtbaar in rechtbanken en met het inschatting van criminelen. Humane psychiaters zijn er bijna niet en die die er zijn worden de mond gesnoerd tot zelfs belachelijk gemaakt door de economische psychiaters die verbonden zijn aan verzekeraars enz….en de dossier afwerken in het voordeel van hun broodheren! Toch worden psychiaters steeds de hand boven het hooft gehouden zoals men in de middeleeuwen de magiërs/tovenaars gebruikte om economische redenen en de macht over het volk te behouden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 22 november 2019 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, het bewijs uit eigen en onverdachte bron is dat Panda geen Blokker is, en waarschijnlijk ook geen makaak, en als dementerende het laatst aan de beurt wenst te zijn.
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat in een tijd dat voorbehoedsmiddelen nog nooit zo gemakkelijk te verkrijgen waren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Een bijzonder zwaar ongeval. Natuurlijk kijk ik als christen heel anders naar het leven dan u die blijkbaar alles laat eindigen bij de lichamelijke dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |