![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ge er zijn hoofd ook nog afhalen want zijn probleem zit niet in zijn lul, dat is maar zijn gereedschap, zijn probleem zit in een verkeerde kronkel in zijn hoofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat allemaal overdreven.
In de cel gaan zitten voor een poep. Dieren doen niks anders. Precies of die geen gevoelens hebben.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een beetje zwak om de straf uit te rekenen "per slachtoffer". Iedereen weet dat aankoop in 't gros altijd een gunstige eenheidsprijs oplevert he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 november 2019 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het dramatisch effect Jan, niet onderschatten hoor.
En tenslotte is de verkrachter de bad guy hier he.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zou dat moeten zijn maar ja ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder denken dat een serieverkrachter een grotere straf zou krijgen wegens het grotere gevaar maar het is omgekeerd, hoe zwaarder de misdaad hoe lager de straf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doet dat misschien ook al deugd? Ben jij ook al zo een kerel die een orgasme krijgt als hij een plastieken piemel boven zijn deurbel hangt? Daarjuist las ik nog dat de kronkel in het hoofd zit en niet in de piemel. Allen bij individu's die steeds lopen in de richting waar hun piemel wijst zijn gevaarlijk. Feitelijk is dat de ziekte van onze tijd. Bijtijds links of rechts afslaan als het aangewezen is kunnen idioten niet meer. Zelfs niet eens overwegen. En zwijgen nog minder. Zonder hun waarheid is er geen waarheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou enkel bewijzen dat verkrachten en drogeren van meerdere vrouwen voor de linkse kliek hier blijkbaar niet veel erger is dan wat symbolen in uw tuin hangen, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want tenslotte zorgt ge voor efficientie van het gerecht: in ene klap een ganse hoop misdaden opgelost. Als elke van die vrouwen door een individuele verkrachter werden verkracht, dan is dat meer moeite voor 't gerecht, en meer kost voor het gevang. Dus doen ze er ergens ook voordeel aan dat het gegroepeerd is. Daar mag een bonuske vanaf he. Zoals met die bierbakken. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 november 2019 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan hij een gastrolletje spelen in een film die een seksuologe (GL), die zelfs in de politiek rondwaart. ![]() ![]() Met '2 maanden bak' op de kosten van de brave belastingbetalers alhier komt die er best goed vanaf. Met het getraumatiseerde slachtoffer(s), impact van seksueel geweld op de gezondheid van slachtoffers (Wanneer de slachtoffers uit hun dissociatieve toestand komen, neemt de traumatische herinnering het over.) daar zal men waarschijnlijk weer maar eens géén rekening met houden daar men meer bezig is met de verwarde die het gedaan heeft.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 november 2019 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twijfelachtige zaak.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |