![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger hebben de sossen gevochten voor de arme man en tegen de liefdadigheid van de heersende klasse, want, en de sossen hadden toen voor de volle honder procent gelijk..; moeten leven van liefdadigheid is mensonwaardig. Mensen hebben rechten en die rechten moeten door de regerende klasse gewaarborgd worden... en dat is GEEN liefdadigheid... En wat prediken diezelfde sossen nu... Hewel liefdadigheid en waarom??? Omdat ze enkel in hun eigenbelang dank zij al hun geprofiteer en slecht bestuur, de enorme grote koek die het jaarlijks inkomen van de staat is al totaal verkwanseld hebben met daar bovenop nog een schuldenberg van hier tot de maan hebben opgebouwd... Liefdadigheid... lafaards... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik wel benieuwd naar ben is of dat er ook andere politieke partijen/politici geld storten/gestort hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat mag u niet beletten om aan liefdadigheid te doen en geld te schenken aan goede doelen.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ook geld weigeren van het VB.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 november 2019 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje zoals een kado krijgen van de plaatselijke maffia.
De vzw was er zelf niet van gediend. De aanhang van het Blok vindt dit soort ongewenste intimiteiten desondanks zeer ok.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 28 november 2019 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima.
Maar niet komen zeveren hoe neutraal je dan wel bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik neutraal moeten zijn?
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe liefdadig zijn ze ineens nu de Vlaamse regering wil besparen op hun kulturele vriendjes, waarvan er velen het al lang en veel te lang te bont hebben gemaakt??? Typisch Vlaamse zaken gaan ze nu naar het federale niveau brengen waar ze weten dat ze de steun van de linkse franstalige sossen hebben die Vlaanderen al jarenlang leegplunderen... Over verraad aan het eigen volk gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Wat moeten we dan doen want het is overduidelijk dat la Belgique geregeerd wordt door de maffia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet niet en dat zeg ik dan ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan bieden mensen die zo'n etentje zien zitten. Ik kan me voorstellen dat onder gelijkgezinden zo'n avondje soldatenliederen zingen iedereen kan plezieren. Dat is wat anders dan zich publiek opdringen aan een vzw. VB had ook iets kunnen schenken zonder mediabericht. Maar dan kom je natuurlijk niet in de belangstelling als goedmens en brengt het qua imago niks op.
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus geen haatzaaierij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem me dan eens een actie in de Warmste Week waar een andere politieke partij zich op die manier in de belangstelling probeert te wurmen?
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het probleem niet met liefdadigheidsacties
![]() |
![]() |