![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke ouderdom was jij voor het eerst strontzat? | |||
Nooit zat geweest |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
0-12 jaar oud |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
13-14 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
15-16 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
17-18 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 21,05% |
Na 18 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 36,84% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie ook absoluut het nut niet om het illegaal te houden ? Wie het wil plant gewoon een plantje in zijn tuin en klaar is kees .....dus beetje belachelijk is het om een plant te verbieden.
In ganse delen van de wereld groeit het zelfs in het wild. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor u zou bv abortus tot 85 toegelaten moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is het volgende? Cocaïne? Heroïne? Speed? Amfetamines? MDMA? Zeg het maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's ook mijn plan voor wanneer ik pensioen ben, wa maakt mij da nu uit of dat legaal is of niet. Voor het gezaag, daar zijn al draden genoeg voor.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 december 2019 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier lees maar eens iets ...zo leer je wat bij. https://www.dewereldmorgen.be/artike...-drugsgebruik/ https://www.welingelichtekringen.nl/...-portugal.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal problemen die net het gevolg zijn van het illegale aspect. Maak morgen sigaretten en Alcohol illegaal en je zal de Al Capone figuren weer zien opduiken met hun illegale stokerijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Illegale substanties maken doden omwille van hun illegaal aspect maar ergens anders schrijf je dat alcohol en tabak, legaal zijnde, meer doden maken. Wil je illegale substanties legaal maken en zo meer doden creëren of wat is het nu? Heeft de cannabis al aan uw hersens gezeten Freddy? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Skobelev;9192588]Je moet wel weten wat je wil.
Illegale substanties maken doden omwille van hun illegaal aspect maar ergens anders schrijf je dat alcohol en tabak, legaal zijnde, meer doden maken. Wil je illegale substanties legaal maken en zo meer doden creëren of wat is het nu? Heeft de cannabis al aan uw hersens gezeten Freddy?[/QUOTE . Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 december 2019 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de meeste Alcoholdoden vielen toen alcohol illegaal was. De substanties op zich zijn niet crimineel wel de productie en de handel er rond. Ook het gebruik van illegale substanties brengt criminaliteit mee net opdat de prijzen kunstmatig hoog worden gehouden En uw opmerking over cannabis en mijn hersenen zou je best achterwege laten en heeft er niks mee te maken.Trouwens heb ik hier nooit beweerd een cannabis gebruiker te zijn . Maar ja rechtse rakkers zijn nogal rap met oordelen. Wie iets zegt over hoeren is al direct zelf een hoerenloper. Ik maak toch ook geen vuile opmerkingen aan uw adres opdat ge naar eigen zeggen naast uw madam nog graag wat naast de pot gaat pissen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 december 2019 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je staat hier te schreeuwen dat men cannabis uit het illegale moet halen. Allemaal omdat je het zelf niet gebruikt? Uw haring braadt niet Freddy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs onze bekendste toxicoloog inzake drugs Tytgat is nu ook al een gebruiker ...... Ik zal hier maar niks beginnen over olifanten of ik ben direct zelf een olifant. ![]() https://www.demorgen.be/tech-wetensc...eren~bcb3aeb4/ “In plaats van cannabis volledig te verbieden, zouden we beter het gebruik en de productie ervan legaliseren én controleren”, dat schrijven econoom Paul De Grauwe, criminoloog Tom Decorte en toxicoloog Jan Tytgat in hun nieuwe boek Cannabis onder controle, hoe?. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 december 2019 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezever? Je wil nog meer semi-giftige producten op de markt dan er vandaag al zijn? Volksgezondheid zal tevreden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier twintig kilometer verder koop je het gewoon in de winkel.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's dan ook een ontwikkelingsland vergeleken met België hé. ![]() Als de Belgische staat m'n centjes niet wil, tant pis. Ik lig er niet wakker van hoor.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt mijn artikels over Portugal niet gelezen. Er wordt in landen waar cannabis legaal is niet meer gebruikt dan in landen waar het niet legaal is. Zelfs landen die ongemeen hard optreden tegen drugshandel worden overspoeld door drugstrafieken https://www.metronieuws.nl/xl/raar/2...er-dan-alcohol En ja volksgezondheid zou blij zijn. Daar horen ze ook thuis en kan er werk worden gemaakt van het reguleren en verzorgen van de verslaafden. Nu blijven die ondergronds doorlopen en pakken uwe portemonnee af als ze de kans krijgen. Tot in 1937 behoorden drugs bij volksgezondheid. Pas nadat het een zaak werd voor justitie is de grote miserie en criminaliteit begonnen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 december 2019 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, en zoals ik al schreef slikt, spuit en rookt iedereen wat hij wil. Als er daarmee geen overlast voor anderen of criminaliteit gemoeid is kan me dat geen zak schelen. Maar je kent ook het spreekwoord de kat bij de melk zetten, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leven en laten leven is ook mijn motto. En van mijn doet ook iedereen wat hij wil zolang ik er maar geen last van heb. Ik heb liever een buur die alle dagen een kilo coke snuift maar me voor de rest gerust laat dan een gebuur die na middernacht op zijn trompet begint te spelen. |
|
![]() |
![]() |