![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, het is heel simpel. Theo Francken had bij het VB moeten zijn. Dat is alles. Het is een verklede en/of vermomde blokker en vriend van het zeer bedenkelijk Driesje en het coiffeurke Van Grieken. Niet te vertrouwen die gastjes. Zeg dat ik het u gezegd heb.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2019 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg dat ik het je gezegd heb.
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hollanders die weer eens komen schoolmeesteren op een Belgisch forum. Ze kunnen het niet laten. Het zij zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeker wanneer het Vlaams-nationalisten zijn. Ze weten het altijd beter en ze kunnen het altijd beter. Met hun mond dan. Want, helaas voor hen, in de politieke praktijk bakken ze er niet zoveel van. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2019 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moeten niet altijd de wijzen uit Het Oosten zijn die hier systematisch komen schoolmeesteren.
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Hollandse indoctrinatie bij sommige Vlamingen is maar even erg. Vlamingen zijn altijd een onderworpen volkje geweest. Helaas. En nu is het weer van hetzelfde. Ze laten hun Vlaamse taal volledig, beetje bij beetje, opslorpen door het Hollands. Nu moeten we al 'jij' en 'je' zeggen in plaats van 'gij' en 'u', zoals het altijd bij ons was. Bedroevend eigenlijk. Niets om fier over te zijn. Maar u bent dit blijkbaar wel. U verpatst uw eigen taal. Mooi is dit. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2019 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer meer eerst uw 'Orde van de Prince' te redden. Niet meer veel aan te redden als u het mij vraagt. Bijna volledig gescleroseerd die kleine oude meute. ![]() Een feestje van de Orde van de Prince ergens ten lande. Men zou de naam moeten veranderen. Niet de 'Orde van de Prince', maar de 'Probus van Oranje'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een uitspraak van de man die zich hier op dit forum vroeger nog uitliet als een groot voorstander van een verenigd Limburg. Dat bleek dus niet al te oprecht te zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... zegt de man op een toontje waarmee hij duidelijk wil maken dat hij het zeker beter weet dan die "Vlaams-nationalisten"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij/u is trouwens van oorsprong Brabants en heeft zich weg gezocht in een deel van de Vlaamse dialecten (waardoor jij/je verdrongen werd) en in het Limburgs (waar de du werd verdrongen). Daarnaast maakt u de grote fout te veronderstellen dat onze cultuurtaal een soort doorslagje zou moeten zijn van allerlei dialecten. Vanuit die optiek is het heel merkwaardig dat u veel stampij maakt rond het woordje gij en dat in oppositie brengt met jij, terwijl u schijnbaar stilzwijgend voorbijgaat aan vele andere eigenheden van enkele zuidelijke Nederlandse dialecten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opvallend hoe warrig uw bijdragen de laatste tijd wel zijn. Vaak wat molengewiek, wild om zich heen slaand en van de hak op de tak. Nu ook weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het boek over de jurist Roemers stond letterlijk dat een ingeweken protestantse advokaat die zich in het Staatse Maastricht was komen vestigen geen benoeming kon krijgen van de Staten-Generaal omdat hij ondertussen getrouwd was met een vrouw die katholiek was. En dan spreken we over de jaren 1790. Men moet zich dus niet afvragen waarom Hollanders nog altijd nog maar weinig geliefd zijn in Nederlands Limburg. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2019 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik sprak je zeker niet vermanend toe. Mijn post was ironisch/sarcastisch en ik hield je een spiegel voor. En waarom mijn nationaliteit relevant is, ontgaat me. Het is een Nederlandstalig forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik molenwiek helemaal niet. Quercus stelde de vraag wat ik zou doen wanneer er geen België meer zou zijn. Hij zou beter zich afvragen of er nog Groot-Nederlanders zullen zijn hier. Want de voorbeeldorganisatie van de grootnederlandse idee, de 'Orde van de Prince' is stilletjes aan het uitsterven. De jongeren hebben daar allemaal niet zoveel meer mee. En terecht. Groot-Nederland is een theoretische politieke constructie. En die komt er nooit. Net zoals het werkelijke einde van België nooit zal komen.
|
![]() |
![]() |