![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://bibliotheek.be/catalogus?q=j...5D%5B0%5D=Boek
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit terwijl er door heel veel- bibliothecarissen in Vlaanderen weldegelijk een soort CS wordt gehanteerd voor publicaties die geschreven of gepubliceerd worden vanuit Vlaams Belang-hoek. U zult daarom zelden of nooit enige publicatie van Egmont in een openbare bib vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed : als zijn stuk in Knack of De Tijd raakt zal ik het zeker lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De strips van De Rode Ridder kun je ook in de bibliotheek vinden hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dus. Uw bewering kunnen we dus bij het oud papier gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleszins veel meer dan uw hoogstpersoonlijke "paardekleppen-mening". En qua strips, vind ik De Rode Ridder van een hoogstaande kwaliteit.
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k verzamel strips en heb er een kleine 500, maar die reeks heeft mij nooit kunnen boeien.
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://bibliotheek.be/catalogus?q=S...5D%5B0%5D=Boek
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 januari 2020 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was/ben vooral een "Nero -en Guust liefhebber", maar af en toe een RR kon/kan mij wel bekoren.
![]() |
#252 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) met Van Grieken kunnen we klappen 3) democratie is iets met de wil van de kiezer bla bla ... wat moeten wij anders doen als nva+vb > 50% zal zijn?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...lang~af09dd33/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VRT laat dagelijks, publiekelijk, politici aan het woord. Het VB is op dat vlak zwaar ondervertegenwoordigd. En dan zitten er hier zeikerds te memmen dat het VB zich een weg baant via de sociale media. ![]()
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ken mensen die beweren dat België beter één regering zou hebben en tegelijk niet in zouden zitten met een Vlaamse Republiek en eventueel zelfs bij Nederland. Allemaal in één persoon. Niet iedereen heeft hier een sterke opinie over.
Laatst gewijzigd door Weyland : 11 januari 2020 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |