![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Parlementsleden met een dubbele nationaliteit? | |||
Ik zie het probleem niet. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Onaanvaardbaar. |
![]() ![]() ![]() |
25 | 96,15% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf, heel straf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen zij er iets aan doen dat Turkije weigert om hun Turkse nationaliteit terug af te nemen? Ergo: Dat Turkije mag bepalen wie niet aan politiek mag doen in Vlaanderen en bij uitbreiding in België? Straffe democraat bent u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk trouwens eens naar het resultaat van dit enquête, voor 95% kan een dubbele nationaliteit niet voor een politiek mandaat. Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 januari 2020 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Zuhal Demir go home !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 januari 2020 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Amerika raak je nergens als je een andere nationaliteit hebt dan de Amerikaanse. Zelfs als je enkel de Amerikaanse nationaliteit hebt kan je geen president worden als je niet geboren bent op Amerikaans grondgebied. Vraag maar aan A. Zwarsenneger.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiek is per definitie niet eerlijk.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Zuhal Demir een voet in Turkije durft te zetten zien we haar niet meer terug wegens haar nationalistische propaganda ( Koerdistan). Wat mij betreft gaat ze in Turkije klagen.... Het Vlaams Belang zal wel een crowdfunding lanceren om haar vliegticket te financieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat Zuhal Demir beter naar haar thuisland terugkeert om haar hier nooit meer terug te zien. Wat Turkije met haar zal aanvangen is mijn zorg niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag stellen is ze beantwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wij" zullen haar hier houden. Zeker weten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is Zuhal helemaal niet. Ongelooflijk hoe u hier Turks-fascistisch fake news zit te verspreiden. Lid van de grijze wolven toevallig? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 januari 2020 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het punt is voor mij niet dat mensen die dubbele nationaliteit kunnen hebben dat ook vaak doen, het punt is dat een land dat m.i. niet zou toe mogen laten. Wil je de Zwitserse nationaliteit? Geef dan je andere nationaliteiten op. Wil je de Belgische nationaliteit? Ditto. Indien je al een andere nationaliteit hebt en daar niet vanaf kan raken - spijtig maar dan geen belgische nationaliteit. Kaart het als kiezer van dat andere land dan maar aan dat ze daar verandering in moeten brengen. Nu ik vraag me ook wel af in hoeverre dat verhaal van niet van een nationaliteit afraken klopt. I.e. ik wil er nog in meegaan dat mensen die in Marokko geboren zijn mogelijk niet van die nationaliteit afraken. Maar het merendeel van de Turken en Marrokanen in Belgie zijn 3e of 4e generatie. I.e. indien de ouders die kinderen niet hadden aangegeven in Marokko hoe kunnen die dan de Marokkaanse nationaliteit hebben? Mogelijk mis ik iets maar me dunkt gaat het hier ook om een keuze (van de ouders in de meeste gevallen) om die nationaliteit te behouden. Of hoe gaat dat anders in zijn werk? Als mijn vermoeden klopt kan je heel duidelijk maken dat het systeem van dubbele nationaliteit uitdooft. Bvb wie geboren is vanaf 2020 kan geen dubbelnationaliteit meer hebben in combinatie met de Belgische. Dan maak je een einde aan die farce en het zal integratie bevorderen.
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 14 januari 2020 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |