![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Dan zullen veel mensen met pensioen gaan voor dit klein verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een Nederlandse die in België woont had opmerking over de kostprijs van medische verzorging, waarvoor ze hier geen tussenkomst kreeg van het ziekenfonds. Toen ik opmerkte dat ze dan best naar Nederland kon gaan was haar antwoord: neen, want dat zat ik nu nog altijd in een rolstoel. NA jaren was ze nog niet geholpen in Nederland. In een BEL-Limburgs ziekenhuis was ze correct behandeld, en kon ze weer lopen. Een jonge Belgische die in Nederland woonde kreeg de raad haar hart te laten nakijken. Maar eer ze daar op de juiste plaats terecht kon hoefde ze niet meer te gaan. Haar kindje kon haar bezoeken op het kerkhof. Kennissen tandartsen in BEL-Limburg hebben bijna uitsluitend Nederlandse patiënten. Hoe zou dat komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland is de dokter koning.
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.zorgwijzer.nl/zorgverzek...urste-en-beste De kostprijs in Nederland ligt hoger, maar de kwaliteit is er ook beter. Trouwens mijn eigen ondervindingen in Belgie zijn zowel negatief als positief. Na het hoerageroep over ons onderwijs zijn we al wel stilaan tot de conclusie gekomen dat het franstalig onderwijs gewoon een ramp is, en het nederlandstalig onderwijs in een neergaande spiraal zit. Misschien dat we beter ook eens op ons voeten terecht komen wat de gezondheidszorg betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, mijn huisdokter heeft een praktijk samen met zijn eega (ook huisdokter). Geen van beide doet huisbezoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eens gaan zoeken hoe men aan de cijfers komt. En wat zie ik: snelheid van behandeling: Nederland 175 België 213. bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Euro_h...consumer_index Dat bevestigt hetgeen ik hoger schreef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom. Op gebied van gezondheidszorg doet Belgie het niet zo slecht, maar moeten we Nederland laten voorgaan als we het totale plaatje bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn een paar ultieme parameters die gehanteerd kunnen worden: de gemiddelde leeftijd, het sterftecijfer bij geboortes ...
Maar dat is allemaal of topic. Ze zaten al achter ons geld, en nu zitten ze er nog veel meer achter te hengelen. (akkoord: dat geld is niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat de francofonie een bedreiging is voor onze cultuur, breed genomen. Maar die centen zijn toch het tweede belangrijkste. En vooral zeer vatbaar en begrijpelijk voor vele kiezers)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk voor jou, hé Everytime? Eindelijk uitzicht op aansluiting bij je geliefde Frankrijk. Vive la France!
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen communautaire heibel meer want in Frankrijk spreekt iedereen Frans.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed voor 't klimaat, al denk ik dat het in feite niet rendabel genoeg is voor madam & mijnheer doktoor!
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunnen ze met de bedelstaf naar Parijs
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij huurt een appartement van +/- 650 €/maand + syndic, +/- 55€ per maand.
Laatst gewijzigd door Boduo : 10 februari 2020 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar de Waalse politici "het geld" willen halen zeggen ze al decennia, alleen schijnt het niet zo goed te lukken! Bij de bedrijven, bij de "rijken", de financiële fraude aanpakken enz Ze zijn gloeiend kwaad op oa de taxshift en ze blijven maar herhalen hoe zij weer het geld gaan rondsmijten zodra ze daar de kans toe zullen krijgen! Hogere pensioenen, vervroegde pensionering, gratis dokterskosten en openbaar vervoer, gratis maaltijden in de scholen en nog zo van dat lekkers voor hun kiezers. Doe daar dan nog een moderator bij die bij elke uitzending zit te vissen naar "jullie zullen toch niet samen met de nva enz" precies of het loopt hem dun door de broek bij de gedachte alleen al! Van dat samengaan met Frankrijk heb ik hen nog niet bezig gehoord! Ze hopen dus dat het op een of andere manier weer zal lukken zoals het hen al decennia lang lukt... Hun Vivaldi is nog niet dood... Laatst gewijzigd door andev : 10 februari 2020 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |