![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er hoort hier toch een draad te zijn waar er geen bullshit staat en serieuze informatie.
Ik zet het in binnenland omdat ik het belangrijk vind. Feit 1: er lopen veel mensen rond met plastieken handschoenen. Dat helpt niks tenzij je die regelmatig wegwerpt of met alcoholgel ontsmet.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tips, info nodig ?
Algemeen dan, beetje van a tot z. 2 websites: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03...blog-17-maart/ en https://www.info-coronavirus.be/nl/ Ik denk dat je hier ongeveer alles kan terugvinden wat je nodig hebt, eventueel ook via een doorverwijzing naar derden. Bovendien vrij van 'fake news' en doemdenkerij.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie mensen nu dagenlang rondlopen met dezelfde plastic handschoenen. Die denken dat ze veilig zijn. Dat is niet zo. Dat virus zit evengoed op hun handschoenen als op hun handen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 maart 2020 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of beter: lanceer een Gutmenschdraad waarbij je goede raad geeft aan CD&V, VLD, Groen of SPa. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, jij vindt Covid-19 pocogelul.
Ik heb doorgegeven aan de bevoegde instanties dat jij niet wenst behandeld te worden in geval van besmetting.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 maart 2020 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Latex handschoenen moet je zeer geregeld verversen
Anders is het beter er geen te dragen maar vaak uw handen te wassen. Papieren maskers zijn na 3 uur ook vuil. Om ze te ontsmetten moeten ze een drietal dagen niet meer gebruikt worden. Dan is alles er uit.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat iedereen nu vooral moet doen is zijn kot kuisen.
Iedere dag, nat! Doen ze ook niet natuurlijk. En de kuisvrouw zal dat ook niet doen.
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat ik nu koop zet ik in de garage en gebruik ik pas over twee dagen of zo.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zegt, het belangrijkste zijn propere handen. Gedurende een halve minuut wassen met zeep en spoelen met stromend water of gebruik maken van een alcoholgel. Handschoenen kunnen soms een verkeerd gevoel van veiligheid geven als je niet weet hoe je ze moet gebruiken. Je moet er maar één keer mee aan je gezicht komen en je mag ze al verversen. Beroepsmensen, mensen die weten hoe ze er mee moeten omspringen (bvb ziekenhuispersoneel) die weten dat. De man in de straat, die staat daar niet bij stil.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 19 maart 2020 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het principe van latex handschoenen (100 in een doos) is ze pas aandoen om er iets mee te doen en ze daarna weg te gooien.
Zonder zoals je zegt er overal eens mee te krabben. Tenzij je verse aantrekt. Momenteel zijn 2 zaken zeer belangrijk. Afstand houden en poetsen. Tot het je oren uitkomt.
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een verbod op Simplisme dringt zich op. Jezus Christus.... Laatst gewijzigd door Wapper : 20 maart 2020 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een simplistische oplossing is in de microgolf steken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 maart 2020 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Block: "Blijf in uw kot!"
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die niet weten dat latex handschoenen na 1 X gebruik weggeworpen dienen te worden. Wie dat niet weet moet wel gatachterlijk zijn, en die gatachterlijken kopen noch gebruiken latex handschoenen. Die hamsteren enkel maar toiletpapier of hun leven er vanaf hangt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 20 maart 2020 om 03:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |