![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Het corona-virus is de schuld van homoseksualiteit”
Dat heeft de Irakese geestelijke leider Moqtada al-Sadr zaterdag gezegd. Misschien zag hij het als het licht aan het einde van de tunnel of was het juist die tunnel waar géén licht kwam? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 29 maart 2020 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En naar zo'n zot wordt door vele gelovigen geluisterd, geluisterd met alle gevolgen van dien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allemaal de schuld van de nva
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loryn Parys zal het mogen komen uitleggen!
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geestelijke leiders zijn een bende debielen die zich onschendbaar wanen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 maart 2020 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen met corona van een hoog gebouw smijten, want die is homo.
Dat zal de ziekenhuizen en IC's wel een stuk meer ademruimte geven.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat Guinevere tranen van geluk huilde toen die geestelijke dat uitkraamde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat als men die landen eens serieus gaat uitkammen er echt wel véél meisjes die als vermist opgegeven staan misschien teruggevonden zullen worden. Niet zeker maar het zou best wel eens kunnen. ![]() Maar dan heb je nog dit: (geen idee van of er ook maar wat van waar is) Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Toch grappig hoe extreme progressiviteit uiteindelijk leidt tot archaische levenswijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit nog altijd te piekeren over de titel van dit draadje...
Het coronavirus veroorzaakt dus homosexualiteit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die voïl Jeanetten toch...
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne lul heeft geen ogen en een gat is een gat, en de muzel kroop op zijn schaap.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 29 maart 2020 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat alles beperken tot 1 tempel ergens ten velde? Dan heeft men plaats om extra ziekenhuizen/rusthuizen & ziekenhuizen/zorgaanbod (<-- géén asielcentra), nieuwe scholen /campussen (met eigen bewaking) zodat ouders ook niet meer moeten zitten aanschuiven om voor hun kroost een plaatsje in de één of andere school te pakken kunnen krijgen, in te planten die meer nodig zijn op huidig ogenblik, anders ook maar kom dat laat ik nog even terzijde liggen dus niet alleen ten tijde dat het Corona virus heerst. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 maart 2020 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |