![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die door thuiswerk zijn wagen gedurende lange tijd niet kan gebruiken, moet die een deel van zijn autotaks terugkrijgen ? En ga zo maar door. We zullen collectief de overlast van deze crisis moeten dragen, en de zwaksten onder ons helpen. Tweedeverblijvers zijn absoluut niet de zwaksten in de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jullie denken dat Zuhal stemmekes wint met die tweedeverblijvers een kussen onder hun gat te leggen, think again. The outrage is real. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() En dat terwijl mensen door de komende crisis hun EERSTE verblijf kunnen kwijtspelen, maar goed ze wil haar rijke achterban met een tweede verblijf een pleziertje doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan de wanhoop ruiken aan deze mensen. Als er 1 regering is in dit land, die er nu een totaal potje van maakt, is het Jambon I. Nota: de regeringsmaatregelen van Wilmes II hebben gevolgen, er is nu voor het eerst een daling in het totale aantaal corona patienten in het ziekenhuis ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pik enkel in op de andere poster dat je dien cadeau of tegemoetkoming kunt beschouwen als een soort compensatie voor het niet mogen/hunnen gebruiken buiten je wil om van eigendom waar ze dan wel voor de rest de volle pot op blijven belasten We mogen ook niet vergeten dat Zuhulke misschien praat voor eigen zak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die crisis gaat iedereen treffen ...een 2de verblijver die daar zijn woning mee gaat kwijtspelen kan je perfect vergelijken met een 1 ste verblijver die zijn spaarpot gaat kwijtspelen ...dat allemaal in de hoop het 1ste verblijf nog te houden. Pleit dan gewoon voor een eenmalige crisisbelasting voor de allerrijksten gelijk er stemmen opgaan in Duitsland Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 5 april 2020 om 11:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op de rode driehoek geduwd voor een uiting van racisme.
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoof moet per direct terugkomen van zijn spaans buitenverblijf, en de communicatie van de partaai terug in handen nemen... Nu wauwelen ze er maar op los... Cadeaubons voor appartementsbezitters aan de kust... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() debat_fiches.php vertoont nog steeds een 404
Hebben die dan geen partijgeld meer ter beschikking na hun laatste campagne voor een goede ict-er om die server terug op gang te trekken...of hoort dat bij een niet-noodzakelijke verplaatsing en geraakt die man daar gewoon niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou een dorp als Knokke, dan van zichzelf denkt dat het een 'stad' is in hemelsnaam een influx van pakweg 100 patiënten met noodzaak aan beademing opvangen ? Dat is gewoon onmogelijk. Noodsituatie vragen noodmaatregelen. Als die proportioneel zijn aan het gestelde doel, en tijdelijk, is daar weinig tegen in te brengen. Redeneringen van "ik betaal toch ook gemeentetaks" hebben daar niets mee te maken. Elke burger in dit land is nu van overheidswege beperkt in zijn verplaatsingen. Ook 2e residentie bezitters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Get real Panda! Het is gewoon dom nanny-state gedrag met boerkesmentaliteit van rond de kerktoren.
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Neen, als mensen elke week heen en weer pendelen tussen hun verblijf en 2de verblijf verspreiden ze het virus.
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat op een moment, dat honderdduizenden tot miljoenen mensen toe hun begrip tonen voor de maatregelen die 100% van ons in onze vrijheid -tijdelijk en beperkt- limiteren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C 130's komen daar niet aan te pas. Ambulances zijn geen taxi's die mensen op hun verzoek naar een kliniek in hun (echte) domicilie brengen. Denkt men nu echt dat de provinciegouverneur van west fleuteren hierover niet nagedacht heeft en consertatie heeft gehouden met zijn hulpdiensten voor hij zo een onpopulaire maatregel uitvaardigde ? Wat mij opvalt is dat iedereen eensgezind akkoord is om jongeren te brandmerken die samenscholen en hun gat vegen aan de maatregelen. Maar als Opa & de boemelie 3 weken niet naar hun appartement aan de zee kunnen, gelden er blijkbaar andere normen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die dagelijks naar de Lidl rijden nu ook! Meer: zij worden misschien zelfs super-verspreiders.
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Dat is een risico dat je bewust neemt als je zelf naar de lidl gaat.
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom noem een kat een kat. Juist door die maatregelen kan je evenzeer stellen dat het voor menig 2de verblijver net een uitgelezen moment is om daar te gaan zitten nu ze thuis zitten...en indien dezelfde maatregelen worden nageleefd ivm afstand ed maakt dat in se niet veel uit. Ge zit dus enkel met die extra verplaatsing Ik zie dat eerder als extra richtlijn om het zaakje controleerbaar te houden voor agenten...anders is iedereen in zijn uitleg steeds op weg naar een tweede verblijf...net zoals men verbiedt met de wegen naar een plek te gaan voor een wandeling En neen ook niet akkoord met het feit dat het enkel over echt 'oudere' mensen zou gaan Die tijd is voorbij hoor Maar goed...ge hebt wel een punt hoor Al wat ik wou zeggen dat je wel degelijk kunt spreken van een soort 'onrechtvaardigheid' om meer dan een ander geen gebruik te kunnen maken van een eigendom waar ge serieus voor moet afdokken jaarlijks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |