![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik wacht nog op NVA'ers die hun visie geven over het "ik val mijn gesprekspartners voor een regering aan, en hoop dat ze nadien met mij willen praten"-tractiek van Dewever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja,nu reservewiel mogen spelen,op 10 jaar tijd van leidende partij naar het heden waarin jullie enkel getolereerd worden om aan nét genoeg zetels te kunnen geraken... Het kan verkeren zei Bredero... Citaat:
Dan wenkt de volgende afgang.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Oh ja, we hebben slaag gekregen en misschien komt er wel nog.
Maar dat vind ik niet zo erg, ik vind mijn principes belangrijker en blijf er voor gaan! Ik weet dat het leuker is om altijd naar de winnaars over te stappen, maar ik ben nu éénmaal geen politieke opportunist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indeed.
Bardogan heeft zijn hand zwaar overspeeld. Ik hoor hier andere N-VA gasten eisen op tafel gooien, in tijden dat er duizenden landgenoten de pijp uitgaan. Schandalig. Dit komt nooit meer goed voor deze sepatatistische postjespakkers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga je het ook eens hebben over de Waalse poenpakkers
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Waar zitten ze trouwens ?
Normaliter struikelde je hier over de NVA fanboys. En waren er 10 NVA'ers voor iedere Belgicist. Nu hebben we Schoof en Quercus nog. En dat is het zowat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja,de centen die bij dat postje horen is hun enige troost....
Neem nu de Somers,na tweede viool in Mechelen te moeten spelen is die gevlucht naar de Vlaamse regering om onderkruiper te gaan spelen... Let wel,onderkruipen is zijn specialiteit.... De volgende keer vlucht die door naar Europa,daar komen al onderkruipers uiteindelijk tesamen om een vet betaalde oude dag door te brengen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad goed gespeeld... Toen een kennis van mij ging bouwen deed hij een aanvraag om een gasleiding te leggen in die doodlopende straat waarin zijn bouwgrond lag... Dat werd afgewezen wegens te weinig huizen in die straat... Tot de Somers het jaar erop bouwde in diezelfde straat... De aanleg van een gasleiding was ineens géén probleem meer... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals die kennis ook kon doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ben ik nu daar niet verwonderd over... Burgemeesters hebben langere armen en krijgen meer voor zichzelf gedaan,enkel en alleen omdat ze burgemeester zijn,of wil je dat ook in twijfel trekken..... Het schoonste van de zaak was dat ze aan mijn kennis toen kwamen vragen of hij nog een gasaansluiting wilde.... Die mens had een mazoutinstallatie van amper één jaar oud.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn ouders woonden op het einde van een straat toen ze bouwden. Ook geen gasaansluiting mogelijk in den beginne. Tot ze op de gemeente navraag hadden gedaan ivm woonuitbreiding, en toen ze dat aanbrachten bij infrax en zagen dat de leiding in de toekomst ook andere kavels konden bedienen, kregen mijn ouders een aansluiting, net op tijd dat ze er in trokken. Allez, mijn ouders, ik woonde toen nog thuis bij ma en pa en was er dus zelf bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar telkens ik in die straat kom is het eerder van zélf zien... ![]() Ik heb het niet over foefelen vanwege Somers.... Ik heb het over het feit dat een gewone burger een aanvraag doet ,en dit wordt geweigerd wegens te weinig huizen in die straat,tja het is een doodlopende weg en de meeste gronden daar zijn uiteindelijk als weiland geklasseerd... En vervolgens een burgemeester die in diezelfde straat gaat bouwen zijn aanvraag om een gasleiding wél gehonoreerd ziet.... Het gaat wel om het feit dat een burgemeester op dat gebied psychologisch wel meer gewicht in de schaal kan leggen gezien zijn functie,en de desbetreffende diensten dan ineens heel wat inschikkelijker zijn dan als het jantje modaal zou wezen die zijn aanvraag komt doen... Er is in diezelfde straat nadien géén enkel huis meer bijgebouwd... Laatst gewijzigd door Svennies : 3 mei 2020 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Wat ik nu doe is, als ik het gevoel heb dat mij onrecht wordt aangedaan, dan neem ik een advocaat en laat ik die brieven sturen. Vaak is een brief van 150-250 euro al voldoende om de boel in "gang" te krijgen.
|
![]() |
![]() |